Beogradski tramvaji
Re: Beogradski tramvaji
Okretnica kod Novog groblja :
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj ispod Veterinarskog fakulteta, desno zgrada FIAZT-a a kasnije Jugoauta :
Re: Beogradski tramvaji
Voždovac - stara okretnica :
Re: Beogradski tramvaji
Ulica ???
Re: Beogradski tramvaji
Autokomanda
Re: Beogradski tramvaji
Bulevar JNA (danas Bulevar oslobođenja), nešto iznad ugla sa Bitoljskom, u smeru prema Slaviji. Tu je negde današnja stanica "Franše D'Eperea".PECELJ napisao:Ulica ???
2ugj70p.jpg
Re: Beogradski tramvaji
Beograd - Tramvaji Tatra :
Re: Beogradski tramvaji
Kad je ova slika nastal? Izgleda da je tramvaj dobio po nosu? Ne sjećam se da je ikada u Zagrebu oštećeni tramvaj vozio putnike? U Zagrebu sam neprekidno od 1971. godine. Jedino imam prekid od 15 mjeseci JNA.
Re: Beogradski tramvaji
Evo još jedn slike tog tramvaja :
A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).
Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh
A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).
Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta