mali.paja, pozdravljen,
kako je to išla priča sa JŽ 03-002 i vožnjama u Roč, možeš saznati u članku prof. Mladena Bogića, doskoro ravnatelja u Železniškem muzeju Ljubljana.
Članak je izašao u reviji SŽ "Nova proga" u posebnom broju 16.12.2015
Muzejski vlak SŽ
Že 30 let na tirih
link:
https://www.slo-zeleznice.si/media/k2/a ... ressed.pdf
pouzetak iz članka:
Za lokomotivo je bila izbrana ekspresna parna lokomotiva 03-002, najhitrejša in najlepša avstro-ogrska lokomotiva v zbirki muzeja. Ing. Slokar je po kratkem premisleku z blago hudomušnim nasmeškom dal projektu "Veliki muzejski vlak" zeleno luč in prek zime 1986/87 je potekala revizija lokomotive v CD Šiška ter vagonov v CD Ptuj. Spomladi 1987 je bil vlak pripravljen. Prva vožnja je bila organizirana 23. maja 1987 z obema vlakoma in lokomotivama od avstrijskega Beljaka do Kanala. Vožnje se je udeležil tudi dotlej nam neznani gospod Eduard Sassmann, šef kurilnice Dunaj Sever, ki je skrbel za
najpomembnejše avstrijske aktivne parne lokomotive. Navdušen nad 03-002 je izposloval vabilo s strani ÖBB, da smo se potem jeseni udeležili velikih proslav ob 150-letnici avstrijskih železnic na Dunaju.
Od vsega začetka projekta je bil pripisan precejšen pomen in vložen trud v oblikovanje celostne podobe tega produkta, tako da so imela vsa informativna in spominska gradiva skupne značilnosti, tako tudi darilni priponki iz leta 1986 oziroma 1987, vozovnice in informacijsko gradivo, ki je bilo pripravljeno v slovenščini, angleščini, nemščini in italijanščini in smo ga delili potnikom glede na to, kateri jezikovni skupini so pripadali.
Območje svojega delovanja smo torej, opogumljeni z uspehom leta prej, drzno razširili čez državno mejo. Prek turistične sezone smo veliki vlak stacionirali v Pulju, saj smo nameravali izkoristiti impresivni turistični potencial Istre. Za cilj izleta smo izbrali okrog 80 kilometrov oddaljeno mestece Roč na progi proti Divači. Začuda je vlak vozil samo nekajkrat, saj je puljska izpostava Slovenijaturista izlet slabo tržila, in to pri izjemno močnem turističnem zaledju zahodne istrske obale s središči Rovinj, Vrsar, Poreč. Tu smo se naučili še ene lekcije: uspeh takšnih projektov je odvisen od maloštevilnih
»pravih«, zainteresiranih ljudi. Če se turističnim delavcem ni treba truditi za posel, pač niso pripravljeni vlagati
naporov v novo storitev. Ker so bile z obratovanjem vlaka zaradi oddaljenosti povezane precejšnje logistične težave – strojevodje so bili lokalni železničarji, spremljevalci in moderatorji pa smo se morali voziti iz Ljubljane –
smo ob koncu sezone priznali poraz in se iz Istre umaknili.
Dakle Pula-Roč-Pula vozilo se je samo nekoliko puta, samo jednu sezonu.
Kao onaj roman i film: PER OLOF EKSTRÖM: Hon Dansade En Sommar.

- Hon_dansade_en_sommar_poster.jpg (30.06 KiB) Pogledano 3666 puta

- 20191125230620109685.jpg.180x145px.png (33.13 KiB) Pogledano 3666 puta
mali.paja, mislim, da bi trebao da uradiš pouzetak, da mogu svi razumjet.
pozdrav
Darko