Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Poslato: 19 Jul 2014, 22:23
Bravo za opis.interesantan detalj lokomotiva serije 83 DJDJ,a tender cetvoroosovinski,verovatno skinut sa lokomotive serije 85.
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Neću tvrditi 100% ali tender je bio isto serije 83. Doduše nije od ove lokomotive. Sve lokomotive Đakuše serije 83 su imale mali tender sa 2 osovine. Nešto lokomotiva serije 83 je nabavljeno u Mađarskoj sa velikim tenderom. Mislim da je to bilo između 2 rata.colicdusan325 napisao:Bravo za opis.interesantan detalj lokomotiva serije 83 DJDJ,a tender cetvoroosovinski,verovatno skinut sa lokomotive serije 85.
Sram me bilo da nisam odgovorio!
Pronašao sam vozne redove o ovome što sam pisao Lokal je išao u 14.29 sati i trebalo mu je oko 70 minuta do Hutova. Na žalost nemam nastavak ovog voznog reda za L20. Ujutro se vraćao kao L19 ljeti a ostatak godine kao L19a. Primjetit će te da je na vlaku L20 brzina 35km/h a na L19 25km/h. Zašto? U povratku je lokomotiva išla natraške, to jest sa tenderom naprijed.mali.paja napisao:A što da vam napišem uz ovu sliku? Nastala je negdje krajem šezdesetih. Vidi se i otpravnik koji ide prema lokomotivi. Bio je ovo lokal do Hutova. Po dolazu u Hutovo lokomotiva se vraćala strojna u Čapljinu. Garnitura je ostala za jutarnji lokal iz Hutova. Vrijeme nastanka fotografije je između 13-14 sati. Ovo je bio đački vlak koji je jutarnje smjene vozio doma kao i ljude koji su obavljali neke administrvne poslove u Čapljini. Ova relacija je bila duga nekih 25km otprilike. Jutarnji lokal iz Hutova za Čapljinu je dobijao lokomotivu od teretnog vlaka. Oko pola noći je išao teretni sa najmanje 2 lokomotive. Uglavnom su bile 3. Na potezu Gabela-Hutovo su se vlakovi zaprezali i potiskivali. Na Hutovu su se skidale zaprega i potiskivalica. Jedna od te 2 lokomotive se vraćala strojna a druga je vozila lokal.ivanjz napisao:Lokalni putnički voz u stanici Čapljina. Izvor fliker.
Koliko se vidi presedanje je bilo odlično rešeno, iz voza u voz. Levo je normalna stanica koja je elektrificirana.
http://www.google.com
Da se malo vratim ovoj fotografiji. Desno se vidi velika crvena građevina. To je bila nekad ciglana. Skroz lijevo, ne vidi se na ovoj slici su još bile rupe od iskopane zemlje. Ovo je putnički dio kolodvora. Južno (na slici bi to bilo desno, ravno), nekih parsto metara je bio teretni dio. Tu je bio i pretovar. Iz putničkog dijela su se otpremali i teretni vlakovi (ovo što pišem se odnosi samo na uzanu prugu). Tu su bila samo 3 kolosijeka što se na slici i vidi. Iz prvog kolosijeka su uglavnom otpremani motorni vlakovi. Iz kolosijeka 2 i 3 su otpremani vlakovi sa vagonima i lokomotivom. Teretni su otpremani i primani samo iz 2 i 3 kolosijeka. Između 2 i 3 kolosijeka je bila kolosiječna veza. Vagon drugi po redu od lokomotive je ANTONIJEVIĆ. Malo sam predugačak? Hvala za ovu sliku!
Jeste odgovorili g.mali.paja ali na strani 4 i naveli ste da je u pitanju HUM.mali.paja napisao:Sram me bilo da nisam odgovorio!
GABELA!