Hrvatska
Re: Hrvatska
Doseljenici iz verovatno Like i Korduna i BIH na železničkoj stanici Osijek, na svom putu ka Baranji :
Izvor : Aca Z.Jovanović
Izvor : Aca Z.Jovanović
Re: Hrvatska
Ovo su scene iz filma Veljka Bulajića "Vlak bez voznog reda". Tema je naseljavanje Dalmatinske Zagore i Šibenika u Slavoniju na imanja protjeranih Nijemaca. Sniman je na ličkoj pruzi gdje se pojavljuje lokomotiva parnjača serije 26. Na ovim slikama se pojavljuje lokomotiva serije 22.
Re: Hrvatska
Grupa železničara ispred stanične zgrade u Popovači, na pruzi Novska-Zagreb :
Re: Hrvatska
Železnička stanica Bjelovar na pruzi Križevci-Bjelovar (danas) :
Re: Hrvatska
Železnička stanica Opatija Matulji na pruzi Rijeka - Pivka :
Re: Hrvatska
Železnička stanica Canfanaro na pruzi Divača-Pula,
Od ove stanice se odbvajala pruga ka Rovinju, koja danas više nije u upotrebi.
Od ove stanice se odbvajala pruga ka Rovinju, koja danas više nije u upotrebi.
Re: Hrvatska
Železnička stanica Pisino u Istri. Snimak iz 1930,godine,
Verovatno je to stanica Pazin na pruzi Divača-Pula. Ako je tako, od nje se odvajao krak pruge prema Poreču.
Verovatno je to stanica Pazin na pruzi Divača-Pula. Ako je tako, od nje se odvajao krak pruge prema Poreču.
Re: Hrvatska
U Pazinu se nije nikad nikakava pruga odvajala pogotovo ne prema Poreču. Poreč je imao željezničku prugu kolosijeka širine 760mm. Polazni kolodvor je Poreč a krajnji Trst. U Istri se pruga odvajala prema Rovinju u Kanfanaru.
Re: Hrvatska
G.mali.paja ja sam ovo napisao na osnovu ove železničke karte sa sve stanicama YU iz 1988.godine.
Verovatno su pogrešili !!!
Cela karta je dosta velika (oko 6 Mb) da bih je ovde postvio.
Verovatno su pogrešili !!!
Cela karta je dosta velika (oko 6 Mb) da bih je ovde postvio.
-
- Vozovođa
- Postovi: 264
- Pridružio se: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Niko nije pogrešio već se radi o nepoznavanju železničke istorije!
Radi se o nekadašnjoj pruzi normalnog koloseka Herpelje-Kozina - Trst, dužine 19,6 km.
Pruga je bila puštena u saobraćaj 05.06.1887.god i ukinuta 01.01.1959.god.pre svega zbog teških uslova eksploatacije.
Naime,to je bila veoma strma pruga sa velikim nagibima koji su na italijanskom delu išli i do 32,7 promila!
Radi se o nekadašnjoj pruzi normalnog koloseka Herpelje-Kozina - Trst, dužine 19,6 km.
Pruga je bila puštena u saobraćaj 05.06.1887.god i ukinuta 01.01.1959.god.pre svega zbog teških uslova eksploatacije.
Naime,to je bila veoma strma pruga sa velikim nagibima koji su na italijanskom delu išli i do 32,7 promila!
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta