Re: Prepoznavanje fotografija
Poslato: 16 Maj 2015, 14:14
Ja do sada nisam čuo za ovu lokomotivu uzanog koloseka (345). Ali Internet je čudo.
Na HR forumu g.sdz361 piše za lokomotivu 345 ( ne pominje se oznaka 116 - verovatno nije došlo do prenumeracije ? ) :
"Krenimo redom. Železara Sisak (tj.pre II sv. rata Caprag) je od početka imala internu železnicu koloseka 0,76 m. Prema inventaru iz 1934. godine imala je 2 parne lokomotive (ne zna se tačno koje). Po podacima iz 1949. imala je čak 5 lokomotiva uskog koloseka (i jednu normalnog) i to 1 proizvedenu u fabrici O&K, 1 u fabrici MAV i 3 iz fabrike Kraus. Kasnije je taj broj pao ponovo na dve lokomotive. Ne znam tačno dokle je korišćen uzani kolosek u ovoj železari ali bi trebao biti u upotrebi bar još tokom šezdesetih. Mislim da to i nije tako teško proveriti na terenu. Ove dve zadnje lokomotive su srećom fotografisane. Jedna od njih jeste proizvedena u fabrici Đuro Đaković 1952 godine i nosila je broj 345."
Evo i slike :
Na HR forumu g.sdz361 piše za lokomotivu 345 ( ne pominje se oznaka 116 - verovatno nije došlo do prenumeracije ? ) :
"Krenimo redom. Železara Sisak (tj.pre II sv. rata Caprag) je od početka imala internu železnicu koloseka 0,76 m. Prema inventaru iz 1934. godine imala je 2 parne lokomotive (ne zna se tačno koje). Po podacima iz 1949. imala je čak 5 lokomotiva uskog koloseka (i jednu normalnog) i to 1 proizvedenu u fabrici O&K, 1 u fabrici MAV i 3 iz fabrike Kraus. Kasnije je taj broj pao ponovo na dve lokomotive. Ne znam tačno dokle je korišćen uzani kolosek u ovoj železari ali bi trebao biti u upotrebi bar još tokom šezdesetih. Mislim da to i nije tako teško proveriti na terenu. Ove dve zadnje lokomotive su srećom fotografisane. Jedna od njih jeste proizvedena u fabrici Đuro Đaković 1952 godine i nosila je broj 345."
Evo i slike :