Hrvatska
Re: Hrvatska
Diverzije na pruzi Ogulin Knin u vreme WW II :
Izvor : Aca Z.Jovanović
Izvor : Aca Z.Jovanović
Re: Hrvatska
Udes kod Zaprešića
Željeznička stanica Zaprešić Izvor : Zaprešič nekada
Kad se ovo desilo ???Željeznička stanica Zaprešić Izvor : Zaprešič nekada
Re: Hrvatska
Ima li kakvih dodatnih podataka?cira-1 napisao:Udes kod ZaprešićaKad se ovo desilo ???
Željeznička stanica Zaprešić Izvor : Zaprešič nekada
Što je bilo sa forumom proteklih dana?
Re: Hrvatska
Nažalost nema drugih podataka.
Železnička stanica Zaprešić. 5.maj 1980. u Zaprešiću Zaprešić grad kak te imam rad
Železnička stanica Zaprešić. 5.maj 1980. u Zaprešiću Zaprešić grad kak te imam rad
Re: Hrvatska
Ja sam tada bio na bolovanju. Iako sam bio na bolovonja šef kolodvora me tražio da budem u osiguranju na kolodvoru. Obukao sam uniformu i na slici desnije sam bio nekih dvjestotinjak metara dalje. Iako je po protokolu to trebalo biti drugačije taj dan se na sve zažmirilo. Puno je došlo organizirano autobusa iz cijelog Zagorja na ispraćaj. Iako je bilo i milicije bilo ih je premalo za tolike ljude. Onda su uzimali i željezničare u uniformi za redare. Prometnik je bio Nikola Benčić. U kolodvoru je dizalica bila spremna za put ako zatreba. Nalazio se i TMD od KM-a u kolodvoru. Nailaskom Glavnog vlaka na ulazni signal "B" parna lokomotiva od dizalice i TMD su počeli neprekidno svrati i prestali su tek kad je vlak napustio kolodvor Zaprešić.
Re: Hrvatska
Železnička stanica Rovinj.
Na pruzi Divača - Pula, odvajao se krak pruge u stanici Kanfanar i vodio do Rovinja. Ova pruga je puštena u promet 1876.godine a zadnj dane je doživela 1966.godine.
Izvor : S.Ilić Fb
Na pruzi Divača - Pula, odvajao se krak pruge u stanici Kanfanar i vodio do Rovinja. Ova pruga je puštena u promet 1876.godine a zadnj dane je doživela 1966.godine.
Izvor : S.Ilić Fb
- Prikačeni fajlovi
-
- Rovinj.jpg (51.57 KiB) Pogledano 2846 puta
-
- Rovinj.jpg 1.jpg (52.46 KiB) Pogledano 2846 puta
Re: Hrvatska
Svečano otvaranje pruge Zagreb - Split 1925.godine :
Izvor : Ilustrovani list 1925.g.
Izvor : Ilustrovani list 1925.g.
Re: Hrvatska
Novosadska lokomotiva 661-244 na ispomaganju na Riječkoj pruzi za vreme rekonstrukcije kontaktne mreže. Snimak je načinjen u Ogulinu.
Foto: Goran Zelić
Foto: Goran Zelić
Re: Hrvatska
Lokomotiva nije bila na ispomaganju. Formalno je bila u vlasništvu N.Sada ali je razmjenjena za lokomotive serije 664. Bilo je par lokomotiva izmjenjeno (3-4). Zagrebačke lokomotive radi manjeg osovinskog pritiska su odgovarale za lošije vojvođanske pruge dok je Zagrebu odgovaralo radi mogućnosti grijanja lok.661 i vuče putničkih vlakova. Lokomotiva 661-244 čini mi se da je jedno vrijeme bila i na dizalici u Zaprešiću. Dizalica u Zaprešiću je stalno imala 24 sata svoju lokomotivu. To je negdje bilo u prvoj polovici osamdesetih godina gdje je parnu zamijenila dizel lokomotiva. Kako je uvijek bio kronični nedostatak lokomotiva tadašnji direktor ŽTP-a je naredio da lokomotiva sa dizalice mora u vožnju i tako je dizalica nakon nekih tridesetak godina ostala bez svoje lokomotive. Dizalica je povučena u Zagreb RK gdje je i danas. Pa sada ako je u pitanju udes i treba ići na intervenciju treba prvo ljude prikupiti i lokomotivu pronaći. Nekad je dizalica imala najveći rang prometa i sve je čekalo da ona ode na intervenciju. Danas po 12 i više sati se na to čeka.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju