Stranica 32 od 48
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 12 Maj 2019, 23:25
od mali.paja
Kakve su ovo tabele? Pruga B.Novi-B.Luka otvorena 1872. Pa dionica Prijedor-B.Luka na otvorenoj pruzi opet nakon 6 godina 1878. I Još 1 ponovno otvorenje za godinu dana 1879. dionice Prijedor-B.Novi??????
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 13 Maj 2019, 17:28
od Igor Legaz
mali.paja napisao:Kakve su ovo tabele? Pruga B.Novi-B.Luka otvorena 1872. Pa dionica Prijedor-B.Luka na otvorenoj pruzi opet nakon 6 godina 1878. I Još 1 ponovno otvorenje za godinu dana 1879. dionice Prijedor-B.Novi??????
Bilo bi korektno od "jovanla" da objasni članovima foruma, odakle je "izvukao" ovaj "popis".
Igor Legaz napisao:Prije nego "jovanla" odgovori na pitanje o izvoru čudnog spiska, ja ću bit slobodan "pogoditi", da je on "popis" našao u publikaciji: "Sto godina železnica Jugoslavije 1849 - 1949", a onda je taj popis "podesio" za teritorij BiH.
Pruga Graz (Gradec) - Celje (Cilli), koja je u prometu bila od 1846. godine, u potpunosti negira istinitost naslova navedene publikacije.
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 14 Maj 2019, 16:13
od Igor Legaz
mali.paja napisao:Kakve su ovo tabele? Pruga B.Novi-B.Luka otvorena 1872. Pa dionica Prijedor-B.Luka na otvorenoj pruzi opet nakon 6 godina 1878. I Još 1 ponovno otvorenje za godinu dana 1879. dionice Prijedor-B.Novi??????
Pruga "br. 10" otkriva da je "jovanla" popis našao u publikaciji "Sto godina železnica Jugoslavije 1849 - 1949".
Nije Bosanski Šamac, nego Slavonski Šamac.
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 20:40
od Igor Legaz
Nabavio sam popis pruga (pretežno, vrlo loš), koji je "jovanla" iskoristio da ga dodatno "pokvari", u želji da ga iskoristi za teritorij Bosne i Hercegovine.
Ograđujem se od svakog zapisanog naziva, godine, identifikacije države ili slično.
Primjer: Teritorij gdje je bila pruga Kačanik - Vrbeštica, nije u državi: Severna Makedonia.
Primjer: Turska nikada nije imala cara (nikad nije bila "carevina").
Primjer: Naslov knjige "Sto godina železnica Jugoslavije 1849 - 1949" je lažan (zato jer je ne obuhvaća prugu Graz - Celje)
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 20:52
od Igor Legaz
Od 1 do 68
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 20:57
od Igor Legaz
Od 69 do 152
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 21:03
od Igor Legaz
Od 153 do 238
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 21:11
od Igor Legaz
Od 239 do 294
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 15 Maj 2019, 21:13
od Igor Legaz
Od 295 do 370
Re: Bosanska Rača – Bijeljina – Ugljevik - B. Mezgraja
Poslato: 16 Maj 2019, 05:03
od Igor Legaz
Igor Legaz napisao: Nabavio sam popis pruga (pretežno, vrlo loš), koji je "jovanla" iskoristio da ga dodatno "pokvari", u želji da ga iskoristi za teritorij Bosne i Hercegovine.
Ograđujem se od svakog zapisanog naziva, godine, identifikacije države ili slično.
Primjer: Teritorij gdje je bila pruga Kačanik - Vrbeštica, nije u državi: Severna Makedonija.
Primjer: Turska nikada nije imala cara (nikad nije bila "carevina").
Primjer: Naslov knjige "Sto godina železnica Jugoslavije 1849 - 1949" je lažan (zato jer ne obuhvaća prugu Graz - Celje).
Ispustio sam napisati da je popis od ukupno 370 pruga (koje su do 1949. navodno postojale na teritoriju Jugoslavije), sastavio jedan uvaženi član hrvatskog foruma (iz Rijeke), ali je previdio da pruga "br. 43" nije "BiH".
On se, nesumnjivo, silno potrudio popraviti krajnje očajan popis pruga, koji je napisan u navedenoj knjizi.
Autorima knjige je bilo važnije "progurati" broj "sto" u naslov, nego istina. Oni su radije izostavili prugu Graz - Celje i godinu 1846., nego da falsifikatu osmisle drukčiji naslov.
Ako knjiga ima neke veze s brojem "100", onda se to može odnositi na izostavljanje više od 100 željezničkih pruga s popisa (među kojima je i pruga Kolan, na otoku Pagu).
Jedino što se može smatrati "utješnim", to je podatak da od onih 370, nema neke "nelokomotivske pruge" (solana u Sečovju ili rudnik u Mostaru s konjima)