"Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevini
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Lijepa fotografija "Maglićeve" željeznice. Voz prelazi preko mosta na rijeci Bistrici i pristiže u stanicu Uprava željeznica, kako se nekada zvala. Ovde je bila ložionica i centralna radionica za sve opravke.
- Prikačeni fajlovi
-
- Brod.jpg (199.63 KiB) Pogledano 5104 puta
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Na fotografiji Miška Kranjeca se lijepo vidi ovaj most i sa desne obale Bistrice.
- Prikačeni fajlovi
-
- Bistrica1.jpg (136.05 KiB) Pogledano 5053 puta
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Na ovoj fotografiji "Maglićeva" kompozicija ulazi u stanicu Miljevini iz pravca Rataja. Prešla je prije stotinjak metara stari drveni most preko rijeke Bistrice. U pozadini su stnični kosijeci koji su se nadovezivali na željeznicu Rudnika u Miljevini.
- Prikačeni fajlovi
-
- Miljevina1.jpg (192.8 KiB) Pogledano 5053 puta
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Seperacija Rudnika uglja u Miljevini. Ovdje se vršio utovar uglja. U prvom planu je vjevoravtno rudnička lokomotiva.
- Prikačeni fajlovi
-
- Miljevina2.jpg (191.88 KiB) Pogledano 5053 puta
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Ljeti smo često planinarili na Pašinoj Poljani jednoj lijepoj visoravni kroz kroz koju je prolazila "Maglićeva" željeznica. Pješačili smo uz "Maglićevu" prugu. Na kraju Pašine Poljane se nalazio čekrk pomoću kojeg su vagoni spuštani u Palež. Na ovim fotografijama Tadeja Bratea vidi se lijepo ovaj čekrk.
- Prikačeni fajlovi
-
- Palez1.jpg (136.63 KiB) Pogledano 5051 put
-
- Palez2.jpg (236.29 KiB) Pogledano 5051 put
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevin
Koliko je lijepa Pašina Poljna vidi se na fotrografiji.
Na Googlovoj mapi ucrtao sam poziciju čekrka.
Sjećam se da je postojala "Maglićeva" pruga koja je išla sa Pašine Poljane pa sve skoro do sela Vrbnice. Bio je na njoj jedan veliki drveni most. Vidim da ovog kraka nema na kartama. Možda sdž361 zna nešto o tome.
Na Googlovoj mapi ucrtao sam poziciju čekrka.
Sjećam se da je postojala "Maglićeva" pruga koja je išla sa Pašine Poljane pa sve skoro do sela Vrbnice. Bio je na njoj jedan veliki drveni most. Vidim da ovog kraka nema na kartama. Možda sdž361 zna nešto o tome.
- Prikačeni fajlovi
-
- PasinaPoljana.jpg (98.89 KiB) Pogledano 5050 puta
-
- PasinaPoljanaCekrk.jpg (122.18 KiB) Pogledano 5050 puta
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevini
Pozdravljeni,
evo ZVONARE 53 88 još u Brodu na Drini...
Lokomotiva je izrađena prema Pospichalovoj Statistici godine 1912 u tvornici O&K. Tvornički broj: 5388
link: http://www.pospichal.net/lokstatistik/29451-maglic.htm
Fotografija je iz Železniškega muzeja u Ljubljani. Izgleda, da je bila objavljena u reviji Nova proga. Članak tek treba da pronađem.
Zahvaljujem ravnatelju muzeja prof. Mladenu Bogiću, da je dozvolio objavu fotografije na forumu.
pozdrav
Darko
evo ZVONARE 53 88 još u Brodu na Drini...
Lokomotiva je izrađena prema Pospichalovoj Statistici godine 1912 u tvornici O&K. Tvornički broj: 5388
link: http://www.pospichal.net/lokstatistik/29451-maglic.htm
Fotografija je iz Železniškega muzeja u Ljubljani. Izgleda, da je bila objavljena u reviji Nova proga. Članak tek treba da pronađem.
Zahvaljujem ravnatelju muzeja prof. Mladenu Bogiću, da je dozvolio objavu fotografije na forumu.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevini
A "zvono" baš je već u lošoj kondiciji...
A i tvornički broj se malo bolje vidi
pozdrav
Darko
A i tvornički broj se malo bolje vidi

pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: "Maglićeve" šumske željeznice i Rudnika uglja u Miljevini
Još nešto: ako pogledamo Pospichalovu statistiku "ispod crte", saznajemo o ovoj lokomotivi još neke stvari:
"Herkunft der O&K 5388/12 nach Lieferverzeichnis O&K:
geliefert als 785mm-Lok an Oberschlesische Zinkhütten AG, Rosamundehütte; ab 1937 Hümmlinger Kreisbahn "WAHN III", Umbau auf 75omm; 1941 Verkauf an Fa. Teich; ab 1944 bei HK im Einsatz; 1947/49 Umbau, dann Verkauf an Fa. Ardsen, Kassel"
Dakle:
Prodata je bila nova novcata kao 785 mm lokomotiva "Oberscghlesische Zinkhütten AG, Rosamundenhütte (dakle Gornje šlezijskim rudnicima cinka).
Od 1937 su kod Hümlinger Kreisbahn "WAHN III" preradili lokomotivu na 750 mm.
Godine 1941 bila je prodata firmi Teich.
Od 1944 bila je u upotrebi kod HK.
U godinama 1947/49 bila je preuređena i prodata firmi Ardsen, Kassel.
Kada je došla na šumsko željeznicu firme VARDA nije zapisano.
pozdrav
Darko
"Herkunft der O&K 5388/12 nach Lieferverzeichnis O&K:
geliefert als 785mm-Lok an Oberschlesische Zinkhütten AG, Rosamundehütte; ab 1937 Hümmlinger Kreisbahn "WAHN III", Umbau auf 75omm; 1941 Verkauf an Fa. Teich; ab 1944 bei HK im Einsatz; 1947/49 Umbau, dann Verkauf an Fa. Ardsen, Kassel"
Dakle:
Prodata je bila nova novcata kao 785 mm lokomotiva "Oberscghlesische Zinkhütten AG, Rosamundenhütte (dakle Gornje šlezijskim rudnicima cinka).
Od 1937 su kod Hümlinger Kreisbahn "WAHN III" preradili lokomotivu na 750 mm.
Godine 1941 bila je prodata firmi Teich.
Od 1944 bila je u upotrebi kod HK.
U godinama 1947/49 bila je preuređena i prodata firmi Ardsen, Kassel.
Kada je došla na šumsko željeznicu firme VARDA nije zapisano.
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: "Maglićeve" šumske željeznice
Pozdravljeni,
Krauss & Comp.: https://www.historisches-lexikon-bayern ... Krau.C3.9F
Više podataka o lokomotivi kod Pospichala: http://www.pospichal.net/lokstatistik/29451-maglic.htm
I kod Chestera je zapisana kod PDI Maglić, posle GP Rad, Travnik; GP Peter Mečave, Vitez i završila: Ciglana Lašva, Turbe
pozdrav
Darko
Ova lokomotiva bila je izrađena kod Krauss & Comp. München godine 1901.radivojf napisao:Ovu sliku dobio sam od kolege čiji je otac bio mašinovođa na “Maglićevim” šumskim željeznicama. Snimljena je u Paležu pedesetih godina.
Iza lokomotive vide se drvene barake u kojima su stanovali radnici u zabitima Zelengore daleko od naseljenih mjesta. Ako se bolje uveća pločica na lokomotiva vidi se slijedeće.
Lokomotiva nosi fabrički broj 4378. Lično se ne sjećam ove lokomotive.
Krauss & Comp.: https://www.historisches-lexikon-bayern ... Krau.C3.9F
Više podataka o lokomotivi kod Pospichala: http://www.pospichal.net/lokstatistik/29451-maglic.htm
I kod Chestera je zapisana kod PDI Maglić, posle GP Rad, Travnik; GP Peter Mečave, Vitez i završila: Ciglana Lašva, Turbe
pozdrav
Darko
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost