Sa kraja 80.-tih pa do odvajanja Crne Gore i nestanka JZ.PECELJ napisao:Kapa kao obavezni deo železničke uniforme.
Bolji poznavaoci će znati iz kog vremenskog perioda potiče ovaj model.
Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Neizostavni rekvizit na kapama železničara :
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Nekad bilo.....
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji

Seca li se neko ovoga? (nalepnica u mom posedu)
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Ovo je slovenska naljepnica, od ŽG (Železniško gospodarstvo) Ljubljana. Ovaj krug sa 2 pruge koje se stapaju u jednu je za vrijeme JŽ-a bio logo ŽG Ljubljana.sstrela napisao:
Seca li se neko ovoga? (nalepnica u mom posedu)
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Zaboravio sam uz prethodni post napisati da je bio Noćni skok vlak 50113 iz Ljubljane do Beograda. Promjenu sastava je imao u Sevnici. To je bilo bruto iz pravca Novog Mest i Maribora. Najviše je znalo biti vagaona tovarenih sa Radenskom (mineralna voda). Sljedeća promjena sastava je bila u ZGB RK. Vlak je bio dosta kratak i ne previše težak. Prometovao je skoro svaki dan. Mislim da bi se na prste 1 ruke možda moglo nabrojati kada nije vozio. Njegov protuvlak iz Beograda je nosio broj 80002. Kod njega bi se moglo naprojati na prste 1 ruke kada je vozio.
Noćni skok na relaciji Ljubljana-Sarajevo je nosio brpj 50115. Njegova promjena sastava je bila samo u Sevnici sa istim dotokom bruta kao prethodni vlak. U Zagrebu nije bilo promjene sastava nego je vlak prolazio preko ZGB GK (nije skretao u RK). Vlak je bio izrazito kratak. Znao je imati po nekoliko vagona. Ponekad desetak. Dosta je redovit bio mada je znao češće izostati nego vlak za Beograd. Isto je uglavnom vozio Radensku za Ploče. U Pločama je bilo veliko skladište Radenske za Dalmaciju pa sve do Crne Gore. Znali smo u Zagreb Zapadnom kolodvoru na njega dodavati Eas vagone tovarene sa žicom. Ono što nikad nisam razumioje bilo ovo. Željezara Zenica je proizvodila tu žicu u kolutovima (betonsko željezo) i vozila u Rijeku na brod za izvoz. U Hrvatsku se uvozilo isto to željezo i preprodavalo i slalo u Zenicu. Jedan mali OT koji nema sa ovim veze ali da vidite što se i kako radilo. Iz Šibenika je dolazio aluminij iz tvornice na šleperu u Zagreb. Ništa se nije istovaralo nego je taj isti šleper sa istim aluminijem ali sa drugim papirima otpremljen u Split. No da se vratimo mi skokovima. Noćni skok iz Sarajeva je nosio broj 70070. Taj vlak je vozio ne baš redovito ali je bio češći nego vlak iz Beograda. Nije vozio bruto koje je bilo propisano nego je uglavnom vozio automobile iz W GOLF iz Vogošće za Njemačku. Ukoliko možda treba još što pojasniti pitajte. Toliko od mene.
Noćni skok na relaciji Ljubljana-Sarajevo je nosio brpj 50115. Njegova promjena sastava je bila samo u Sevnici sa istim dotokom bruta kao prethodni vlak. U Zagrebu nije bilo promjene sastava nego je vlak prolazio preko ZGB GK (nije skretao u RK). Vlak je bio izrazito kratak. Znao je imati po nekoliko vagona. Ponekad desetak. Dosta je redovit bio mada je znao češće izostati nego vlak za Beograd. Isto je uglavnom vozio Radensku za Ploče. U Pločama je bilo veliko skladište Radenske za Dalmaciju pa sve do Crne Gore. Znali smo u Zagreb Zapadnom kolodvoru na njega dodavati Eas vagone tovarene sa žicom. Ono što nikad nisam razumioje bilo ovo. Željezara Zenica je proizvodila tu žicu u kolutovima (betonsko željezo) i vozila u Rijeku na brod za izvoz. U Hrvatsku se uvozilo isto to željezo i preprodavalo i slalo u Zenicu. Jedan mali OT koji nema sa ovim veze ali da vidite što se i kako radilo. Iz Šibenika je dolazio aluminij iz tvornice na šleperu u Zagreb. Ništa se nije istovaralo nego je taj isti šleper sa istim aluminijem ali sa drugim papirima otpremljen u Split. No da se vratimo mi skokovima. Noćni skok iz Sarajeva je nosio broj 70070. Taj vlak je vozio ne baš redovito ali je bio češći nego vlak iz Beograda. Nije vozio bruto koje je bilo propisano nego je uglavnom vozio automobile iz W GOLF iz Vogošće za Njemačku. Ukoliko možda treba još što pojasniti pitajte. Toliko od mene.
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Legitimacija za povlašćenu vožnju železnicom iz 1953.godine.
Čini mi se da ovo nije za osoblje železničara i njihove porodice, već za neka posebna civilna lica ?
Čini mi se da ovo nije za osoblje železničara i njihove porodice, već za neka posebna civilna lica ?
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Predratna objava zan povlašćenu vožnju oficira i državnih službenika iz 1922.godine :
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
PECELJ napisao:Osnovno sredstvo blagajnika na svakoj stanici za utiskivanje datuma početka putovanja . Desno bi trebao biti metalni prman sa Edmoson kartama (slika iz Muzeja u požegi):
Ova sprava sse zove (ili zvala) komposter.
Izvor : stari ugašeni forum zovspo.....
Ovako je bilo u Makedoniji :
Re: Muzej - stvari povezane sa železnicom u Srbiji
Milodan napisao:PECELJ napisao:Osnovno sredstvo blagajnika na svakoj stanici za utiskivanje datuma početka putovanja . Desno bi trebao biti metalni prman sa Edmoson kartama (slika iz Muzeja u požegi):
Ova sprava sse zove (ili zvala) komposter.
Ormar sa zalihama voznih karata se zove (ili se zvao) ternion.
Izvor : stari ugašeni forum zovspo.....
Ovako je bilo u Makedoniji :
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta