Lokomotive serije JŽ 06
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
- Prikačeni fajlovi
-
- 06-005.jpg (257.26 KiB) Pogledano 4111 puta
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Jedna jako interesantna fotografija. Dugo sam se razmišljao gde da je stavim.
Na njoj se vide ćirini koloseci u stanici.
Parna lokomotiva JŽ 06 – 013
Jugoslovenskim državnim železnicama, 1930. godine, Borsig isporučio je lokomotive sa fabričkim brojevima 12190 – 12219, ukupno 30 komada serije 06. Lokomotive su pogodne za planinske vence u zapadnoj Jugoslaviji i na pravcima prema Bugarskoj i Grčkoj. Lokomotivu 06-013, Walter Hollnagel je slučajno snimio. Ova posebna mašina je ušla u službu 13. oktobta 1930. godine. U Beogradu 1941. godine, lokomotivu su zaplenili nemačka vojska i za vreme rata vozila je pod brojem 39412 za nemački Deutsche Reichsbahn. Marta 1945 godine naletela je na minu, u Partizanskoj akciji, usled čega je iskočila iz šina i pala u reku Savu. Nakon pet godina, 1950. godine, izvučena je iz reke Save, popravljena je i radila je sve do 1974. godine. Nakon povlačenja iz upotrebe, 1975. godine postavljena je u Mariboru kao tehnički spomenik, ali su je preselili 1991. godine u Železnički muzej u Ljubljani. Nakon opravke lokomotiva 06 – 013 u aprilu 2006. Pod teškim uslovima dovezla je Tauernbahn za Augsburg u „Železnički Park” (Izvor : Augsburgski železnički park). Foto : Walter Hollnagel, 09. 1958.
Izvor : http://eisenbahnstif...galerie/Ausland
Na njoj se vide ćirini koloseci u stanici.
Parna lokomotiva JŽ 06 – 013
Jugoslovenskim državnim železnicama, 1930. godine, Borsig isporučio je lokomotive sa fabričkim brojevima 12190 – 12219, ukupno 30 komada serije 06. Lokomotive su pogodne za planinske vence u zapadnoj Jugoslaviji i na pravcima prema Bugarskoj i Grčkoj. Lokomotivu 06-013, Walter Hollnagel je slučajno snimio. Ova posebna mašina je ušla u službu 13. oktobta 1930. godine. U Beogradu 1941. godine, lokomotivu su zaplenili nemačka vojska i za vreme rata vozila je pod brojem 39412 za nemački Deutsche Reichsbahn. Marta 1945 godine naletela je na minu, u Partizanskoj akciji, usled čega je iskočila iz šina i pala u reku Savu. Nakon pet godina, 1950. godine, izvučena je iz reke Save, popravljena je i radila je sve do 1974. godine. Nakon povlačenja iz upotrebe, 1975. godine postavljena je u Mariboru kao tehnički spomenik, ali su je preselili 1991. godine u Železnički muzej u Ljubljani. Nakon opravke lokomotiva 06 – 013 u aprilu 2006. Pod teškim uslovima dovezla je Tauernbahn za Augsburg u „Železnički Park” (Izvor : Augsburgski železnički park). Foto : Walter Hollnagel, 09. 1958.
Izvor : http://eisenbahnstif...galerie/Ausland
- Prikačeni fajlovi
-
- 06-013.jpg (139.3 KiB) Pogledano 4093 puta
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Mislim da sui oni tu nesto pobrkali.Ovo na slici je lok. serije 05 u Beogradu na 1. kolosjeku.Pored je uskotracna za Obranovac koja je ukinuta i sad je tu pored perona tzv.1. levi kol. a do poste postanski za postanska kola.cira-1 napisao:Jedna jako interesantna fotografija. Dugo sam se razmišljao gde da je stavim.
Na njoj se vide ćirini koloseci u stanici.
Parna lokomotiva JŽ 06 – 013
Jugoslovenskim državnim železnicama, 1930. godine, Borsig isporučio je lokomotive sa fabričkim brojevima 12190 – 12219, ukupno 30 komada serije 06. Lokomotive su pogodne za planinske vence u zapadnoj Jugoslaviji i na pravcima prema Bugarskoj i Grčkoj. Lokomotivu 06-013, Walter Hollnagel je slučajno snimio. Ova posebna mašina je ušla u službu 13. oktobta 1930. godine. U Beogradu 1941. godine, lokomotivu su zaplenili nemačka vojska i za vreme rata vozila je pod brojem 39412 za nemački Deutsche Reichsbahn. Marta 1945 godine naletela je na minu, u Partizanskoj akciji, usled čega je iskočila iz šina i pala u reku Savu. Nakon pet godina, 1950. godine, izvučena je iz reke Save, popravljena je i radila je sve do 1974. godine. Nakon povlačenja iz upotrebe, 1975. godine postavljena je u Mariboru kao tehnički spomenik, ali su je preselili 1991. godine u Železnički muzej u Ljubljani. Nakon opravke lokomotiva 06 – 013 u aprilu 2006. Pod teškim uslovima dovezla je Tauernbahn za Augsburg u „Železnički Park” (Izvor : Augsburgski železnički park). Foto : Walter Hollnagel, 09. 1958.
Izvor : http://eisenbahnstif...galerie/Ausland
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Zašto ne bi bila serija 06? Tih lokomotiva je bilo i na ličkoj pruzi. Za vrijeme rata ih je bilo na teritoriji tadašnje NDH. Poslije '45 ih je bilo još u Hrvatskoj.cvijic napisao:Mislim da sui oni tu nesto pobrkali.Ovo na slici je lok. serije 05 u Beogradu na 1. kolosjeku.Pored je uskotracna za Obranovac koja je ukinuta i sad je tu pored perona tzv.1. levi kol. a do poste postanski za postanska kola.cira-1 napisao:Jedna jako interesantna fotografija. Dugo sam se razmišljao gde da je stavim.
Na njoj se vide ćirini koloseci u stanici.
Parna lokomotiva JŽ 06 – 013
Jugoslovenskim državnim železnicama, 1930. godine, Borsig isporučio je lokomotive sa fabričkim brojevima 12190 – 12219, ukupno 30 komada serije 06. Lokomotive su pogodne za planinske vence u zapadnoj Jugoslaviji i na pravcima prema Bugarskoj i Grčkoj. Lokomotivu 06-013, Walter Hollnagel je slučajno snimio. Ova posebna mašina je ušla u službu 13. oktobta 1930. godine. U Beogradu 1941. godine, lokomotivu su zaplenili nemačka vojska i za vreme rata vozila je pod brojem 39412 za nemački Deutsche Reichsbahn. Marta 1945 godine naletela je na minu, u Partizanskoj akciji, usled čega je iskočila iz šina i pala u reku Savu. Nakon pet godina, 1950. godine, izvučena je iz reke Save, popravljena je i radila je sve do 1974. godine. Nakon povlačenja iz upotrebe, 1975. godine postavljena je u Mariboru kao tehnički spomenik, ali su je preselili 1991. godine u Železnički muzej u Ljubljani. Nakon opravke lokomotiva 06 – 013 u aprilu 2006. Pod teškim uslovima dovezla je Tauernbahn za Augsburg u „Železnički Park” (Izvor : Augsburgski železnički park). Foto : Walter Hollnagel, 09. 1958.
Izvor : http://eisenbahnstif...galerie/Ausland
-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Da se malo i ja ukljucim u diskusiju.Dobro se zagledajte u fotografiju,to jest u tockove.dve slobodne ,tri vezne PONAVLJAM tri vezne ,i slobodna ispod kuhinje.moj prijatelj CVIJIC je u pravu .To je parna lokomotiva serije 05.DOBRO GLEDAJTE U TOCKOVE.
CIRO-1,dokle ja da









-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Mozda nisam bio jasan,kad sam rekao za prve dve slobodne .njihov precnik tocka kao i precnik tocka ispod kuhinje su isti,dok su tri vezna drugog precnika.da je u pitanju lokomotiva serije 06 onaj drugi slobodni tocak,bi bio istog precnika ,kao i ona tri vezna.znaci na slici je parna lokomotiva serije 05 2C1 a ne parna lokomotiva serije 06 1D1.Cvijic je u pravu.
.dobro .tu smo da se dopunjujemo,da budemo u pravu ili ne.pretpostavljam da sujete nema.




Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Ne sporim ja da za vrijeme rata nije bilo svega i svuda,kao i poslije rata isprevrtanih lokomotiva i vagona na svim prugama.Ali ovo na slici je lokomotiva serije 05 u st.Beoigrad,znaci samo sam komentarisao sta je na slici.E,sad bilo bi dobro znati u kom djelu bivse YU je bila u Savi,jer je Sava dugacka.Ja mislim da je ta lok. bila u Savi na podrucju Slovenije.
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
- Prikačeni fajlovi
-
- 06-005-Zidani-Most.jpg (202.79 KiB) Pogledano 4052 puta
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Evo male ilustracije.
Kropovan deo fotografije
2 letece osovine + 3 vezane + 1 leteca
Kropovan deo fotografije
2 letece osovine + 3 vezane + 1 leteca
-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Parne lokomotive serije JZ 06
Svaka cast za
ovu fotografiju.Hvala.



Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot] i 2 gosta