Re: Pruga uzanog kolosjeka Sarajevo-Mostar
Poslato: 24 Nov 2014, 19:45
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Potpuna greška,ova kompozicija došla je iz pravca Mostara.ivanjz napisao:Ova kompozicija dolazi iz pravca Sarajeva.PECELJ napisao:Detalj sa žel.stanice Jablanica. Na čelu kompozicije brzog voza Dubrovnik-Sarajevo lokomotive 83-138 i 73-018.
Izvor : A.Horn-Uzane pruge YU
ove konstatacije su popuno netačnePECELJ napisao:PECELJ napisao:Početkom 50-tih počinje da se gradi akumulaciono jezero i brana na Neretvi u blizini Jablanice . Mislim da je završena 1955.godine.
Zbog ove izgradnje dolazi do izmene-pomeranja trase pruge Konjic-Mostar i do premeštanja i izgradnje nove stanice Jablanica.
Pored toga morao se pored starog izgraditi još jedan most(betonski) preko Neretve pre stanice Jablanica.
Ovde su napravljene 2 greške, pa je pravilno :
- Nova žel.stanica Jablanica je napravljena-pomerena još 193-i neke godine a ne 1954.g.
- 1954.godine nije pravljen novi betonski most već je iskorišćen postojeći drumski.
ekrem napisao:Potpuna greška,ova kompozicija došla je iz pravca Mostara.ivanjz napisao:Ova kompozicija dolazi iz pravca Sarajeva.PECELJ napisao:Detalj sa žel.stanice Jablanica. Na čelu kompozicije brzog voza Dubrovnik-Sarajevo lokomotive 83-138 i 73-018.
Izvor : A.Horn-Uzane pruge YU
gile.jablanica
ekrem napisao:PECELJ napisao:PECELJ napisao:Početkom 50-tih počinje da se gradi akumulaciono jezero i brana na Neretvi u blizini Jablanice . Mislim da je završena 1955.godine.
Zbog ove izgradnje dolazi do izmene-pomeranja trase pruge Konjic-Mostar i do premeštanja i izgradnje nove stanice Jablanica.
Pored toga morao se pored starog izgraditi još jedan most(betonski) preko Neretve pre stanice Jablanica.
Ovde su napravljene 2 greške, pa je pravilno :
- Nova žel.stanica Jablanica je napravljena-pomerena još 193-i neke godine a ne 1954.g.
- 1954.godine nije pravljen novi betonski most već je iskorišćen postojeći drumski.
ove konstatacije su popuno netačne
nova željeznička stanica je napravljena oko 1955.g,a mosta je pravljen uporedo sa gradnjom strojare he jablanica početkom pedesetih i služio je sve do 1966.g za drumski i željeznički saobračaj