lokomotive
Electroputere LE5100KW (
91 62 1461).
Od 1967 god. proizvodnja počinje u Rumuniji (Electroputere Craiova), te je do 1991 god. proizvedeno više od 1.000 ovih lokomotiva (u raznim podserijama), a izvozile su se u Bugarsku, Mađarsku, Grčku, … i Jugoslaviju. Lokomotiva ima šest osovina, teška je 120 tona, može da razvije
5.400 kW i služi za vuču putničkih i teretnih vozova, maksimalna brzina je 120 km/h. Prva isporuka u Jugoslaviju počinje 1971 god., a do 1980 god. isporučeno je 103 ovih lokomotiva. Nadimak ove lokomotive je ,,Rumunka'', a na stanju se vodi 16 lokomotiva:
-
026 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
-
027 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
-
029 (proizvedena 1972 god.) vlasnik ŽPCG
-
030 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
-
031 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, slupana
-
033 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
-
035 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
-
036 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, slupana
-
037 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
-
038 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo, treba reviziona opravka
-
039 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
-
040 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
-
041 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
-
042 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
-
043 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
-
044 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo

- Electroputere LE5100KW 91 62 1461.jpg (155.44 KiB) Pogledano 1248 puta
EMD G16 (
92 62 2661).
EMD (Electro-Motive Division) od 1958 do 1972 god. proizvodi lokomotivu EMD G16 koja je namjenjena izvozu i proizvedena je u 426 primjeraka. EMD G16 ima dvotaktni dizel motor EMD 567C sa 16 cilindara koji razvija 1.435 kW (1.950 KS). Taj dvotaktni dizel motor je povezan na generator EMD D-32 koji napaja električnom energijom šest elektromotora EMD D67B (po jedan za svaku osovinu) pojedinačne snage od 212 kW, te je maksimalna brzina lokomotive 114 km/h. Isporuka u Jugoslaviju počinje 1960 god., a od 1966 god. se ugrađuje jači motor koji razvija
1.454 kW (1.975 KS). Sa 220 isporučenih lokomotiva ovo je najbrojnija dizel lokomotiva u Jugoslaviji. Nadimak ove lokomotive je ,,Kenedi’’, a na stanju su 5 lokomotiva:
-
142 (proizvedena 1961 god.) vlasnik Montecargo, treba reviziona opravka
-
269 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, došla iz ŽTP Sarajevo, treba reviziona opravka
-
315 (proizvedena 1970 god.) vlasnik ŽPCG, došla iz ŽTP Sarajevo, treba reviziona opravka
-
326 (proizvedena 1970 god.) vlasnik Montecargo, došla iz ŽTP Sarajevo
-
273 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, neispravna

- EMD G16 92 62 2661.jpg (110.16 KiB) Pogledano 1248 puta
Macosa G22U (
92 62 2644).
Kompanija MACOSA (Material y Construcciones S.A.) je osnovana 1947 godine u Valensiji (Španija), a početkom šezdesetih godina počinju sa izradom dizel električnih lokomotiva po EMD licenci. Dvodaktni dizel motor razvija 1.230 kW te pokreće generator koji napaja električne motore ukupne snage
1.119 kW, što je uz težinu od 80 t, dovoljno za maksimalnih 88 km/h. Tokom 1973 godine je napravljeno 20 ovih lokomotiva, a 1974 godine još 5, te su sve isporučene u Sloveniju. Nadimak ove lokomotive je ,,Španka'', a tokom 2007 god. Crna Gora kupuje polovne lokomotive u Sloveniji. Na stanju su 4 lokomotive:
-
007 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
-
013 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
-
015 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
-
024 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo (ranije JŽ 644-003)

- Macosa G22U 92 62 2644.jpg (101.5 KiB) Pogledano 1248 puta
Đuro Đaković DEL825 (
92 62 2642).
Brisonu at Loc (Brissonneau et Lotz 040 OF) isporučuje dizel motor, kompletno podvozije, komandni pult i pogonski motor u Slavonski Brod, ostali djelovi su iz Jugoslavije i ta lokomotiva je imala oznaku Đuro Đaković DEL 825. Dizel motor SACM MGO-V12 ASHR razvija 607 kW i pokreće jednosmerni generator koji napaja četri elektro motora snage 123,5 kW (ukupno
494 kW). Od 1961 do 1972 napravljeno je 104 ovih lokomotiva. Nadimak je ,,Đurica'', a na stanju se vode 4 lokomotive:
-
024 (proizvedena 1963 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
-
027 (proizvedena 1963 god.) vlasnik ŽPCG, za kasaciju
-
173 (proizvedena 1965 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
-
174 (proizvedena 1965 god.) vlasnik ŽPCG, za kasaciju
Đuro Đaković DEL825 (
92 62 2643).
Tokom 1967 godine je uvezeno 22 lokomotive (Brissonneau et Lotz) iz Francuske sa jačim motor koji razvija 680 kW, a elektromotiri razvijaju
425 kW, težina lokomotive je 67 t, a može da dosegne 80 km/h. Iako se radi o lokomotivi sa identičnim izgledom kao gore opisana dobijena je nova numeracija JŽ 643-0XX, a do 1981 god. u Slavonskom Brodu je napravljeno još 29 lokomotiva sa jačim motorom. Isto joj je nadimak ,,Đurica'', a na stanju se vode 2:
-
050 (proizvedena 1981 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
-
051 (proizvedena 1981 god.) vlasnik ŽPCG, remontovana 2014 god.
Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A (
98 62 2744).
Ljudinovska lokomotivska fabrika (Людиновский тепловозостроительный завод) je lokomotivu TGM6A je u periodu od 1970 do 1989 godine napravila u 2.435 primjeraka. To je dizel-hidraulična lokomotiva težine 90 tona koja ima dizel motor koji razvija
885 kW (1.200 KS). Ove lokomotive kupuje ŽTP Titograd, a na stanju je 1 lokomotiva:
-
009 (proizvedena 1977 god.) vlasnik Montecargo, neispravna