Stranica 2 od 2

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 19 Nov 2014, 06:11
od cvijic
U toj Odluci skeniranoj na forumu u jednom stavu jasno pise ovo;"Prilikom primopredaje lokomotiva sacinice se ugovor o zameni lokomotiva bez naknade,kao i zapisnik o primopredaji." Dakle sve je jasno NIJE BILO KUPOVANJA I PRODAVANJA lokomotiva i ostalih sredstava izmedju ZG/ZTP/ZTO u sastazu JZ vec dogovorane i odobravane zamjene.

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 19 Nov 2014, 23:27
od mali.paja
cvijic napisao:U toj Odluci skeniranoj na forumu u jednom stavu jasno pise ovo;"Prilikom primopredaje lokomotiva sacinice se ugovor o zameni lokomotiva bez naknade,kao i zapisnik o primopredaji." Dakle sve je jasno NIJE BILO KUPOVANJA I PRODAVANJA lokomotiva i ostalih sredstava izmedju ZG/ZTP/ZTO u sastazu JZ vec dogovorane i odobravane zamjene.
Nikad na nivou ŽTP-a nije bilo plaćanja između sebe. Uvijek su bila prebijanja. Ukoliko je jedan VR jedan ŽTP imao više vuče prema drugom ili vlakopratnje, sljedeći vozni red se to ispravljalo. I danas je tako u međunarodnom prometu. Sada su svi bivši ŽTP-i strane uprave. Prema Sloveniji u Dobovu vuču MORA obavljati HŽ radi različitih napona. SŽ radi toga prema Hrvatskoj ima vuču prema Čakovcu, Rijeci, i Puli. I jednu godinu HŽ je bio dužan prema SŽ. To se prebilo tako da su lokomotive iz Varaždina vozile do Pragerskog nekoliko vlakova. Ja sam bio prvi šef Zastupstva HŽ-a u Sloveniji. Bio sam i na nekim pregovorima o vlakopratnji. Kako sam sad u mirovini 2 godine nije mi poznato kako se sada to rješava. Ovo iz razloga jer postoje strani operateri koji će voziti po obje države i imaju višesustavne lokomotive. U Hrvatskoj su registrirana 3 operatera.
Što se tiče trampe lokomotiva između ŽTP-a, ZJŽ nije imala nikakvu ovlast to zabranjivati ili dozvoljavati. Ona je praktično bila moderator u pregovorima. Mogla je nešto sugerirati. ŽTP ih je mogao poslušati ali nije morao. Dogovori ŽTP-a su se objavljivali u Službenom glasniku JŽ-a.

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 19 Okt 2015, 11:16
od wulfy
Evo spiska putničkih vagona iz 2011 godine, u međuvremenu su 4 vagana izgorela, a neki su kasirani. Ne znam koji su to vagoni sa ovoga spiska:

Vagoni I klase:
Aeelm 61 62 10-70 010-7, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 011-5, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 012-3, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Aeelm 61 62 10-70 013-1, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Vagoni II klase:
B 50 62 29-10 101-5, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 102-3, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 103-1, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 104-9, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-10 105-6, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 106-1, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 107-9, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 108-7, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
B 50 62 29-05 109-5, oznaka od prije je ABI 50 72 39-10 95X, 1977 godište
Bm 50 62 22-27 201-1
Bm 50 62 22-27 202-9
Bm 50 62 22-27 203-7
Bm 50 62 22-27 204-5
Bm 50 62 22-27 205-2
Bm 50 62 22-05 206-2
Bm 50 62 22-05 207-8
Bm 50 62 22-05 208-2
Bm 50 62 22-05 209-0
Bm 50 62 22-05 210-8
Beelm 61 62 20-70 020-4, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 021-2, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 022-0, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 023-8, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 955, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 024-6, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Beelm 61 62 20-70 025-3, oznaka od prije je Alm 50 62 10-00 95X, rekonstruisan u TŽV Gradelj, pa otud promjena oznake
Spavaća i kušet kola:
Acm 50 62 40-27 310, 1965 godište
AcBc 50 62 44-27 404-5, 1974 godište
AcBc 50 62 44-27 405-2
AcBc 50 62 44-27 406-0
AcBc 50 62 44-27 407-8
AcBc 50 62 44-27 408-6
AcBc 50 62 44-27 409-4
Bc 50 62 59-27 401-3
Bc 50 62 59-27 402-1, 1974 godište
Bc 50 62 59-27 403-9
Bcm 50 62 50-27 301-4, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-27 302-2, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-27 303-0, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 304-8, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 305-5, 1965 godište
Bcm 50 62 50-27 306-3, 1965 godište
Bcm 50 62 50-05 307-1, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
Bcm 50 62 50-05 308-5, 1965 godište
Bcm 50 62 50-05 309-3
WLABm 50 62 72-10 501-2, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 502-0, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 503-8, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 504-6, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015.god
WLABm 50 62 72-10 505-3, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 506-1, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 507-9, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 508-7, 1973 godište
WLABm 50 62 72-10 509-5, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj 2015 god.
WLABm 50 62 72-10 510-3, 1973 godište
WLABm 50 62 75-10 950
WLABm 50 62 75-10 951
vagon restoran:
WRl 51 62 87-76 030-6, oznaka od prije 51 62 87-76 950
servisni vagoni:
DDm 50 62 98-10 950-1, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 951-9, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 953-5, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 954-3, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 955-0, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 956-8, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 957-6, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 958-4, kupljen od SNCF
DDm 50 62 98-10 959-2, kupljen od SNCF

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 05 Dec 2024, 21:51
od wulfy
Početkom 2024 god. ovo je bilo stanje voznog parka:

EMV (elektro motorni vozovi)

CAF Civity (94 62 6111 + 94 62 4111 + 94 62 6111).
Proizveden je u Španiji (Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles) i to je trenutno nešto najnovije što se vozi našim prugama. To su trodjelne garniture: motorna kola + vagon + motorna kola, na spoju između motornih kola i vagona se nalaze okretna postolja sa dvije osovine (raspored osovina po UIC klasifikaciji: Bo' + 2' + 2'' + Bo'). Ćetiri motora ukupne snage 880 kW može ovu garnituru da dovede do 120 km/h. Elektromotorni voz je dugačak 59,2 m (motorna kola 21,5 m i vagon 16,2 m). Na stanju su 3 garniture:
- 101 + 102 + 103 (proizveden 2013. god) vlasnik ŽPCG
- 104 + 105 + 106 (proizveden 2013. god) vlasnik ŽPCG
- 107 + 108 + 109 (proizveden 2013. god) vlasnik ŽPCG
CAF Civity 94 62 6111 + 94 62 4111 + 94 62 6111.jpg
CAF Civity 94 62 6111 + 94 62 4111 + 94 62 6111.jpg (184.64 KiB) Pogledano 1248 puta
RVR ER-31 (94 62 4412 + 94 62 4416 + 94 62 4416 + 94 62 4412).
ŽTP Beograd, ŽTP Skoplje i ŽTP Titograd se odlučuju za nabavku elektromotornog voza iz Sovjetskog Saveza. Radi se o elektromotornim vozovima proizvedenim u fabrici RVR (Rīgas Vagonbūves Rūpnīca) u Letoniji. To su četvorodjelne garniture: motorna kola + vagon + vagon + motorna kola (raspored osovina po UIC klasifikaciji: Bo' Bo' + 2' 2' + 2' 2' + Bo' Bo'). Elektromotorni voz je dugačak 102 m, težak je 220 tona, a osam elektromotora (svaka pogonska osovina po jedan) ima ukupnu snagu od 1.360 kW što je dovoljno za 120 km/h. Prva garnitura je isporučena 25. septembra 1980 god. a u narednih deset godina isporučena 51 garnitura, od toga 41 u Srbiju, 6 u Crnu Goru i 4 u Makedoniju. Nadimak je ,,Gorbačov'', a na stanju su 4 garniture:
- 041 + 041 + 042 + 042 (proizveden 1984 god.) vlasnik ŽPCG
- 045 + 045 + 046 + 046 (proizveden 1984 god.) vlasnik ŽPCG
- 049 + 049 + 050 + 050 (proizveden 1984 god.) vlasnik ŽPCG, imao sudar sa kamionom kada su uništena motorna kola 050, uzeta motorna kola 044 (ostatak elektromotornog voza izgorio u požaru) koja su prenumerisana.
- 051 + 051 + 052 + 052 (proizveden 1984 god.) vlasnik ŽPCG
RVR ER-31 – 94 62 4412 + 94 62 4416 + 94 62 4416 + 94 62 4412.jpg
RVR ER-31 – 94 62 4412 + 94 62 4416 + 94 62 4416 + 94 62 4412.jpg (136.19 KiB) Pogledano 1248 puta

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 05 Dec 2024, 22:01
od wulfy
lokomotive

Electroputere LE5100KW (91 62 1461).
Od 1967 god. proizvodnja počinje u Rumuniji (Electroputere Craiova), te je do 1991 god. proizvedeno više od 1.000 ovih lokomotiva (u raznim podserijama), a izvozile su se u Bugarsku, Mađarsku, Grčku, … i Jugoslaviju. Lokomotiva ima šest osovina, teška je 120 tona, može da razvije 5.400 kW i služi za vuču putničkih i teretnih vozova, maksimalna brzina je 120 km/h. Prva isporuka u Jugoslaviju počinje 1971 god., a do 1980 god. isporučeno je 103 ovih lokomotiva. Nadimak ove lokomotive je ,,Rumunka'', a na stanju se vodi 16 lokomotiva:
- 026 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
- 027 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
- 029 (proizvedena 1972 god.) vlasnik ŽPCG
- 030 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo
- 031 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, slupana
- 033 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
- 035 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
- 036 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, slupana
- 037 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
- 038 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo, treba reviziona opravka
- 039 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
- 040 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
- 041 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
- 042 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
- 043 (proizvedena 1973 god.) vlasnik ŽPCG
- 044 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
Electroputere LE5100KW 91 62 1461.jpg
Electroputere LE5100KW 91 62 1461.jpg (155.44 KiB) Pogledano 1248 puta
EMD G16 (92 62 2661).
EMD (Electro-Motive Division) od 1958 do 1972 god. proizvodi lokomotivu EMD G16 koja je namjenjena izvozu i proizvedena je u 426 primjeraka. EMD G16 ima dvotaktni dizel motor EMD 567C sa 16 cilindara koji razvija 1.435 kW (1.950 KS). Taj dvotaktni dizel motor je povezan na generator EMD D-32 koji napaja električnom energijom šest elektromotora EMD D67B (po jedan za svaku osovinu) pojedinačne snage od 212 kW, te je maksimalna brzina lokomotive 114 km/h. Isporuka u Jugoslaviju počinje 1960 god., a od 1966 god. se ugrađuje jači motor koji razvija 1.454 kW (1.975 KS). Sa 220 isporučenih lokomotiva ovo je najbrojnija dizel lokomotiva u Jugoslaviji. Nadimak ove lokomotive je ,,Kenedi’’, a na stanju su 5 lokomotiva:
- 142 (proizvedena 1961 god.) vlasnik Montecargo, treba reviziona opravka
- 269 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, došla iz ŽTP Sarajevo, treba reviziona opravka
- 315 (proizvedena 1970 god.) vlasnik ŽPCG, došla iz ŽTP Sarajevo, treba reviziona opravka
- 326 (proizvedena 1970 god.) vlasnik Montecargo, došla iz ŽTP Sarajevo
- 273 (proizvedena 1972 god.) vlasnik Montecargo, neispravna
EMD G16 92 62 2661.jpg
EMD G16 92 62 2661.jpg (110.16 KiB) Pogledano 1248 puta
Macosa G22U (92 62 2644).
Kompanija MACOSA (Material y Construcciones S.A.) je osnovana 1947 godine u Valensiji (Španija), a početkom šezdesetih godina počinju sa izradom dizel električnih lokomotiva po EMD licenci. Dvodaktni dizel motor razvija 1.230 kW te pokreće generator koji napaja električne motore ukupne snage 1.119 kW, što je uz težinu od 80 t, dovoljno za maksimalnih 88 km/h. Tokom 1973 godine je napravljeno 20 ovih lokomotiva, a 1974 godine još 5, te su sve isporučene u Sloveniju. Nadimak ove lokomotive je ,,Španka'', a tokom 2007 god. Crna Gora kupuje polovne lokomotive u Sloveniji. Na stanju su 4 lokomotive:
- 007 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
- 013 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
- 015 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo
- 024 (proizvedena 1973 god.) vlasnik Montecargo (ranije JŽ 644-003)
Macosa G22U 92 62 2644.jpg
Macosa G22U 92 62 2644.jpg (101.5 KiB) Pogledano 1248 puta
Đuro Đaković DEL825 (92 62 2642).
Brisonu at Loc (Brissonneau et Lotz 040 OF) isporučuje dizel motor, kompletno podvozije, komandni pult i pogonski motor u Slavonski Brod, ostali djelovi su iz Jugoslavije i ta lokomotiva je imala oznaku Đuro Đaković DEL 825. Dizel motor SACM MGO-V12 ASHR razvija 607 kW i pokreće jednosmerni generator koji napaja četri elektro motora snage 123,5 kW (ukupno 494 kW). Od 1961 do 1972 napravljeno je 104 ovih lokomotiva. Nadimak je ,,Đurica'', a na stanju se vode 4 lokomotive:
- 024 (proizvedena 1963 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
- 027 (proizvedena 1963 god.) vlasnik ŽPCG, za kasaciju
- 173 (proizvedena 1965 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
- 174 (proizvedena 1965 god.) vlasnik ŽPCG, za kasaciju

Đuro Đaković DEL825 (92 62 2643).
Tokom 1967 godine je uvezeno 22 lokomotive (Brissonneau et Lotz) iz Francuske sa jačim motor koji razvija 680 kW, a elektromotiri razvijaju 425 kW, težina lokomotive je 67 t, a može da dosegne 80 km/h. Iako se radi o lokomotivi sa identičnim izgledom kao gore opisana dobijena je nova numeracija JŽ 643-0XX, a do 1981 god. u Slavonskom Brodu je napravljeno još 29 lokomotiva sa jačim motorom. Isto joj je nadimak ,,Đurica'', a na stanju se vode 2:
- 050 (proizvedena 1981 god.) vlasnik ŽPCG, treba reviziona opravka
- 051 (proizvedena 1981 god.) vlasnik ŽPCG, remontovana 2014 god.


Людиновский тепловозостроительный завод ТГМ6A (98 62 2744).
Ljudinovska lokomotivska fabrika (Людиновский тепловозостроительный завод) je lokomotivu TGM6A je u periodu od 1970 do 1989 godine napravila u 2.435 primjeraka. To je dizel-hidraulična lokomotiva težine 90 tona koja ima dizel motor koji razvija 885 kW (1.200 KS). Ove lokomotive kupuje ŽTP Titograd, a na stanju je 1 lokomotiva:
- 009 (proizvedena 1977 god.) vlasnik Montecargo, neispravna

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 05 Dec 2024, 22:12
od wulfy
putnički vagoni

po inventaru Željezničkog Prevoza Crne Gore (ŽPCG) 2023 god. ima 56, ali je od tog broja operativno 28:
vagoni I klase sa sjedištima Aeelm 61 62 10-70 (ranije Alm 50 62 10-00), u inventaru ima 4 ovih vagona, a u radu se koristi 4:
- 010-7, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 011-5, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
- 012-3, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
- 013-1, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
vagoni II klase sa sjedištima Beelm 61 62 20-70 (ranije Alm 50 62 10-00), u inventaru ima 6 ovih vagona, a u radu se koristi 6:
- 020-4, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 021-2, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 022-0, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
- 023-8, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
- 024-6, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
- 025-3, rekonstruisan u TŽV Gradelj,
vagoni II klase sa sjedištima B 50 62 29-10 (ranije ABI 50 72 39-10), u inventaru ima 9 ovih vagona, a u radu se koristi 3:
- 101-5, 1977 godište
- 102-3, 1977 godište
- 103-1, 1977 godište
- 104-9, 1977 godište
- 105-6, 1977 godište
- 106-1, 1977 godište
- 107-9, 1977 godište
- 108-7, 1977 godište
- 109-5, 1977 godište
kušet kola Bcm 50 62 50-27, u inventaru ima 8 ovih vagona, a u radu se koristi 4:
- 301-4, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 302-2, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 303-0, 1965 godište
- 304-8, 1965 godište
- 305-5, 1965 godište
- 306-3, 1965 godište
- 307-1, 1965 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 308-5, 1965 godište
kušet kola Acm 50 62 40-27, u inventaru ima 1 ovaj vagona, a u radu se koristi taj 1:
- 310, 1965 godište
spavaća kola WLABm 50 62 72-10, u inventaru ima 10 ovih vagona, a u radu se koristi svih 10:
- 501-2, 1973 godište
- 502-0, 1973 godište
- 503-8, 1973 godište
- 504-6, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 505-3, 1973 godište
- 506-1, 1973 godište
- 507-9, 1973 godište
- 508-7, 1973 godište
- 509-5, 1973 godište, rekonstruisan u TŽV Gradelj
- 510-3, 1973 godište
kušet kola Bc 50 62 59-27, u inventaru ima 3 ova vagona, a u radu se koristi 0:
- 401-3
- 402-1, 1974 godište
- 403-9
kušet kola AcBc 50 62 44-27, u inventaru ima 6 ovih vagona, a u radu se koristi 0:
- 404-5, 1974 godište
- 405-2
- 406-0
- 407-8
- 408-6
- 409-4
vagon restoran WR 51 62 87-76, u inventaru ima 9 ovih vagona, a u radu se koristi 0:
- 030-6, 1975 godište, oznaka od prije 87-76 950
servisni vagoni (za prevoz automobila) DDm 50 62 98-10, u inventaru ima 9 ovih vagona, a u radu se koristi 0:
- 950-1, kupljen od SNCF
- 951-9, kupljen od SNCF
- 953-5, kupljen od SNCF
- 954-3, kupljen od SNCF
- 955-0, kupljen od SNCF
- 956-8, kupljen od SNCF
- 957-6, kupljen od SNCF
- 958-4, kupljen od SNCF
- 959-2, kupljen od SNCF

teretni vagoni

Montecargo ima 403 teretna vagona, a ove vrste su na spisku:
- zatvoreni vagon Gbs-z 150 … ---- 3 kom.
- zatvoreni vagon Gas-z 190 … ---- 7 kom.
- specijalni zatvoreni vagon Hbis-z 225 … ---- 2 kom.
- dvoosovinski plato vagon Kgs 332 … ---- 1 kom.
- plato vagon Rs-z 390... ---- 1 kom.
- plato vagon za prevoz kontenjera Rgs-z 391... ---- 2 kom.
- plato vagon za prevoz kontenjera Regs-z 392... ---- 51 kom.
- specijalni plato vagon za prevoz kontenjera Sgns 455... ---- 26 kom.
- četvoroosovinski otvoreni vagon Eaos 537 … ---- 23 kom.
- četvoroosovinski otvoreni vagon Eas 595 … ---- 263 kom.
- četvoroosovinski otvoreni vagon Eas-z 595 … ---- 21 kom.
- četvoroosovinska specijalna cistjerna sa grijačima Zaes 788 … ---- 3 kom.

Re: Vozni park (rolling stock) crnogorskih željeznica

Poslato: 05 Dec 2024, 22:36
od wulfy
MPV (motorna pružna vozila)

Koliki je broj MPV-a i koji su sve tipovi nisam uspio da pronađem (zvanično), ali gledajući zvaničnu fb stranicu ŽICG na osnovu fotografija koje su tamo postavili, te iz raspisanih tendera za servisiranje istih može se ponešto i zaključit.

TAM i TVT Boris Kidrič TDM (MVP 911) se proizvodila od 1968 do 1991 god., te su se nalazile u svim ŽTP-ovima bivše Jugoslavije. Nalaze se u tri varijante, autobuskog tipa koje može da poveze do 25 osoba koje rade na održavanju, sa tovarnim djelom (recimo za prevoz pragova ili nekog drugog potrebnog materijala) i opremljena je kranom radi lakšeg ubacivanja/izbacivanja tovara i kojoj se na krovu nalazi lift/platforma i pantograf koji služe za održavanje i ispitivanje kontaktne mreže na elektrificiranim prugama.
- 001, autobuski tip
- 102, autobuski tip
- 243, sa tovarnim djelom i kranom
- 311, za održavanje kontaktne mreže
- 324, za održavanje kontaktne mreže
ZICG TAM 911 -243.jpg
ZICG TAM 911 -243.jpg (155.4 KiB) Pogledano 1247 puta
Donelli (MPV 916-151) je proizvedena 1982 god. u Italiji, ima iza kabine se nalazi tovarni dio.

Geismar (MPV 916) su proizvedene u Francuskoj 2004 god. kada su i nabavljene. Nisam našao podatak koliko ih ima, a iz raznih raspisanih tendera naišao sam na ove numeracije:
- 052, autobuskog tipa i služi za prevoz osoblja.
- 153, sa tovarnim djelom iza kabine
- 154, sa tovarnim djelom iza kabine
- 351, sa platformom za održavanje kontaktne mreže
ZICG Geismar 916-052.jpg
ZICG Geismar 916-052.jpg (134.57 KiB) Pogledano 1247 puta
Plaser & Theurer (MPV 952-008) je proizveden u Austriji, ova linijska podbijačica služi za mašinsko regulisanje kolosjeka.
ZICG 952-008 linijska podbijačica 952-008.jpg
ZICG 952-008 linijska podbijačica 952-008.jpg (65.71 KiB) Pogledano 1247 puta
za MPV 955-006 ne znam koji je model i koja je namjena, video sam u tenderu od prije dvije godine da joj trebaju nove kočnice, a za MPV 978-224 sam našao da je proizvođač je Donelli iz Italije, te je sa tovarnim prostorom iza kabine.


Sve fotografije su sa zvaničnih facebook stranica ŽPCG, Montecargo i ŽICG