Lokomotive serije JŽ 22

Parne lokomotive u Srbiji i svetu nekada i sada
Odgovori
mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Lokomotive serije JŽ 22

Post od mali.paja »

Zagreb Glavni kololdvor mislim da su zadnji dani travnja (aprila) '76. Vlak broj 3356 Zagreb-Zabok-Gornja Stubica/ Krapina-Rogatec ili Đurmanec. Jedna napomena. Rogatec je prvi kolodvor u Sloveniji na pruzi od Krapine prema Celju dok je Đurmanec na istoj pruzi posljednji u Hrvatskoj. Davno je to bilo pa se ne sjećam baš precizno? Vlak se inače u Zaboku dijelio i sa istom lokomotivom je produžavao prema Krapini a za G.Stubicu je vozila dalje serija 51 ostatak vagona.

Slika

Vlak broj 3308, Zagreb-Budinšćina. Desno se vidi FIAT. On je vozio vlak na relaciji Zagreb-Dobova-Zagreb. Po povratku iz Dobove vozio je oko 18 sati za Zidani Most i Celje.

Slika

Ove prve dvije slike su nastale oko 14.30 do 15.10.
Ova je isto ZGK negdje prva polovina sedamdesetih.

Slika

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8844
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od PECELJ »

Tehničke karakteristike kolomotiva serije 22 (SHS,MAV 324) :
324 shs  jz 22 2974436280098498948S600x600Q85.jpg
324 shs jz 22 2974436280098498948S600x600Q85.jpg (188.92 KiB) Pogledano 10192 puta
jz22qo3.jpg
jz22qo3.jpg (167.05 KiB) Pogledano 10192 puta

Korisnikov avatar
PECELJ
Uber minister
Postovi: 8844
Pridružio se: 01 Apr 2012, 19:47
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od PECELJ »

22_1.jpg
22_1.jpg (104.92 KiB) Pogledano 10192 puta
22_2.jpg
22_2.jpg (97.88 KiB) Pogledano 10192 puta

zokivoz
Šef stanice
Postovi: 422
Pridružio se: 29 Maj 2012, 11:18

Re: JŽ 22

Post od zokivoz »

22-064 Zagreb.
Prikačeni fajlovi
22-064-Zagreb.jpg
22-064-Zagreb.jpg (200.93 KiB) Pogledano 10159 puta

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od cvijic »

22-064 Varazdinska lokomotiva ulazi sa putnickim u Zagreb GK na II peron 3. kolosjek.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od ivanjz »

Lokomotiva 22-077 na čelu putničkog voza u Zagrebu.

Izvor: bahnbilder

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
22-027.jpg
22-027.jpg (184.33 KiB) Pogledano 10112 puta

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od ivanjz »

Lokomotiva 22-019 u stanici Beograd.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
22-019-Beograd-1959.JPG
22-019-Beograd-1959.JPG (93.23 KiB) Pogledano 10087 puta

cvijic
Šef stanice
Postovi: 450
Pridružio se: 31 Mar 2012, 17:56
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od cvijic »

ivanjz napisao:Lokomotiva 22-019 u stanici Beograd.

http://www.google.com
22-019 lok. bivse lozionice i VV Indjija.

Korisnikov avatar
ivanjz
Uber minister
Postovi: 5716
Pridružio se: 30 Mar 2012, 12:18
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od ivanjz »

Lokomotiva 22-077 na čelu putničkog voza u Zagrebu.

http://www.google.com
Prikačeni fajlovi
22-.jpg
22-.jpg (171.83 KiB) Pogledano 10041 put

mali.paja
Direktor železnice
Postovi: 1956
Pridružio se: 09 Jul 2012, 12:38
Kontakt:

Re: JŽ 22

Post od mali.paja »

ivanjz napisao:Lokomotiva 22-077 na čelu putničkog voza u Zagrebu.

http://www.google.com
Ovo je nastalo 1991. krajem proljeća ili početkom ljeta. Ovo nije putnički vlak. Ovo putnički se odnosi da nije neki redoviti vlak. To je muzejska lokomotiva sa muzejskim vagonima. Vide se televizije koje snimaju taj događaj. Vlak je vozio na relaciji ZGK-Gornja Stubica. Vozio je subotom i nedeljom 1991. preko ljeta. Kasnije je vozio samo u posebnim prilikama. Ja sam se vozio jedanput na proslavu u Sloveniju. Išla je lokomotiva sa 2 vagona u Ljubljanu pod parom. Iz Ljubljane je sa Mađarskom lokomotivom MAV 302 (JŽ-03) i MAV muzejskim vagonima + HŽ-ovim vukla vlak za Kočevje na godišnjicu otvorenja pruge. Drugi vlak je bio sastavljen od SŽ muzejske garniture sa lokomotivama serije 17 i 03. Lokomotiva je bila i na lok paradi u Celju povodom 150 godina prve pruge u Sloveniji. Bila je i u Istri. Vozila je i neki vlak mladih iz Zagreba za Graz preko Varaždina. Ostalo baš i nije previše vozila. Kasnije je data u Botovo kao izvor pare u praonici teretnih vagona. Struka je bila protiv toga i ako nisu smjeli i po zakonu dati muzejska sredstva za to. Tamo su je do daske uništili. Zatvaranjem praonice u Botovu lokomotiva je prevežena u Slavonski Brod i uglancana. Nije više sposobna za obnovu ali lijepo izgleda. Smještena je u ŽM. Tamo je bilo nekoliko krađa sa lokomotiva jer nitko ne čuva to. Došli ljubitelji sekundarnog otpada.

Odgovori

Povratak na “Parne lokomotive u Srbiji i nekadašnjoj JŽ mreži”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta