Ја нисам уопште машиновођа али сам возио 731 и 732 отерам је на намиривање горива у један посебно ограђен простор са цистернама.Па је вратим и узмем другу.То је све како тако ал не дао бог да се било шта догоди А возио сам се у кабини на 441 па машиновођа на станици изађе вани и да знак кад да отпустим кочнице нешто ваљда разгледа и проверава.А кад смо у станици покрај теретњака пуног јабука,он успори ја одем па нам донесем пуну мајицу.После је један машиновођа ударио у камион на прелазу и био повређен а шта да је имао неког нелегалног а једноме отклизао теретни вагон на станици и зауставио се на главном колосеку а овај буум удари у вагон.mali.paja napisao:Zašto sam vam ovo naprijed napisao? Da vidite da nije potrebno puno da se nešto dogodi. Dovoljno je par sekundi i eto belaja!
Da vam napišem još nešto iz prakse. Imali smo jednog strojovođu Srbijanca iz Niša. Završio je školu u Zagrebu i tu radio. Ime ne znam ali znam da se prezivao Mitić. Stalno je putovao kući u Niš poslije noćne i u dnevnu se vraćao na smjenu. Uvijek je je bio umoran i neispavan. Kad je ulovio priliku prešao je u Niš raditi. I on ti ide u ložionicu sa manevrom. Brzina kretanja je 5km/h. On ulazi sa 10km/h. Ne uspjeva manevru zaustaviti nego razbija vrata na ulazu i zabije se u zid ložionice. Netko će reći pa što je to samo 5km/h? I to je previše. U ložionici su kolosijeci masni od lokomotiva, ulja maziva i nafte i teško se zaustaviti. Lokomotiva jednostavno klizi.
Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografijama
-
- Ložač
- Postovi: 135
- Pridružio se: 23 Avg 2013, 00:58
- Kontakt:
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Jeste lozionica Zagreb GK. Ovo je 1966. ili 67. tu su dve "Ruskinje" 33 serije jos sa reflektorima na vratima dimnice.zokivoz napisao:Verovatno ložionica u Zagrebu.
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Da nastavim sa ispravkama. Ova slika iz Zagreba sigurno nije iz 1912. godine. Prvo železničari imaju šapke a ne karakteristične visoke kuk železničarske kape, slične kao oficiri A-U vojske. Dakle slika nemože biti od pre 1918. godine. Drugo lokomotiva na slici je "Borsiga" JDŽ serija 20. Ove lokomotive su na područje Hrvatske stigle tek sa reparacionim isporukama tj. posle 1922. godine.zovko napisao:Zagreb glavni kolodvor 1912. g.
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Pozdrav g. sdžu361. Drago nam je da je ponovo prisutan na našem forumu!!!
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
- Prikačeni fajlovi
-
- SremskaMitrovicaStanica.jpg (197.42 KiB) Pogledano 2304 puta
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
- Prikačeni fajlovi
-
- IndjijaStanica1.jpg (184.36 KiB) Pogledano 2303 puta
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Poštanski vagon u Zagrebačkoj glavnoj stanici.
- Prikačeni fajlovi
-
- zgb.JPG (154.64 KiB) Pogledano 2283 puta
-
- Šef stanice
- Postovi: 444
- Pridružio se: 03 Apr 2012, 20:26
- Kontakt:
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
da li je ovaj tip vagona na slici,posedovala posta Zagreb.?sta mislite.?



Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Skauti na Zagrebačkom glavnom kolodvoru.
- Prikačeni fajlovi
-
- Zagreb.jpg (179.13 KiB) Pogledano 2261 put
Re: Pruga Zagreb-Beograd na starim razglednicama i fotografi
Most preko Save između Beograda i Zemuna, snimak iz 1914.godine.
Kasnije kad počne rat biće srušen.
Izvor : forum PZ
Kasnije kad počne rat biće srušen.
Izvor : forum PZ
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta