Kolega @PECELJ, jeste sigurni u lokaciju? Meni ne liči na Rakek!
Slovenija
-
- Desetar pruge
- Poruke: 25
- Pridružen: 04 Jul 2023, 11:14
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1881
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
Ne bih ni ja baš bio siguran da je ovo Rakek!
-
- Ložač
- Poruke: 100
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
Re: Slovenija
Onaj korisnik pita "kolegu" Pecelj, da li je siguran za neku lokaciju u Sloveniji! Taj "kolega" se proslavio pisanjima da je Nova Gorica lokacija u Hrvatskoj, a da je on potpuno siguran u to što je pisao, jer da se on školovao u Novoj Gorici.
Lokacija je fotografiranja je Divača, a obje skice su Rakek.
Lokacija je fotografiranja je Divača, a obje skice su Rakek.
- Prilozi
-
- Waatsche.jpg (77.36 KiB) Pregledano 374 puta
-
- Fulm.jpg (41.49 KiB) Pregledano 374 puta
-
- Drehscheibe.jpg (28.84 KiB) Pregledano 374 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8347
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
I mali .paja i i Igor legaz tvrde da to nije Rakek i da je verovatno DIVAČA !
Ja sam preneo sliku od korisnika "I.R" a ona je to našla na Internetu :
https://www.facebook.com/grem.z.vlakom/ ... Fm7PBQF3Ml
-
- Ložač
- Poruke: 100
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
Re: Slovenija
PECELJ piše: I mali.paja i Igor Legaz tvrde da to nije Rakek i da je verovatno DIVAČA !
Od ove dvojice, korisnik mali.paja piše da nije baš siguran da je to Rakek, a ne mogu istraživati da li je korisnik Igor Legaz, na nekom drugom mjestu na forumu, pisao da to nije Rakek ili da je pisao da je to vjerojatno Divača.
Ja mogu pisati samo za sebe, pa ponavljam, zapravo čvrsto tvrdim (bez onoga "vjerojatno") da je to Divača. Odlično poznajem teren, za vrijeme Jugoslavije sam radio u carinskoj službi, na obližnjem graničnom prelazu.
-
- Desetar pruge
- Poruke: 25
- Pridružen: 04 Jul 2023, 11:14
- Kontakt:
Re: Slovenija
Nisi li bio 'profesor matematike' u Mostaru? Čudo jedno kakvu budalu stariji čovjek može raditi od sebe.Tbilisi piše: ↑09 Maj 2024, 13:10Od ove dvojice, korisnik mali.paja piše da nije baš siguran da je to Rakek, a ne mogu istraživati da li je korisnik Igor Legaz, na nekom drugom mjestu na forumu, pisao da to nije Rakek ili da je pisao da je to vjerojatno Divača.
Ja mogu pisati samo za sebe, pa ponavljam, zapravo čvrsto tvrdim (bez onoga "vjerojatno") da je to Divača. Odlično poznajem teren, za vrijeme Jugoslavije sam radio u carinskoj službi, na obližnjem graničnom prelazu.
Igor - ako si siguran da je to Divača (a 'radio si za vrijeme Jugoslavije u carinskoj službi na obližnjem graničnom prelazu'), ajde lijepo reci odakle je to fotkano u Divači (i gdje je okretaljka bila)!
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8347
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Je li g.Igor Legaz, šta ovo reče ovaj čovek "Čudo jedno kakvu budalu stariji čovjek može raditi od sebe." Ja bi ga šrijavio !!!
Šta bi sa odgovorom ? Pa normalno da ne zna !
Železnička stanica NOVA GORICA 1989.godine.
Na čelu kompozicije je dizelka JŽ 661 - 415.
Šta bi sa odgovorom ? Pa normalno da ne zna !
Železnička stanica NOVA GORICA 1989.godine.
Na čelu kompozicije je dizelka JŽ 661 - 415.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1881
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Slovenija
U Novoj Gorici lokomotiva 661-415 stoji strojna na drugom kolosijeku. Na prvom kolosijeku stoji muzejska četvorosovinska garnitura. Na čelu vlaka prema Jesenicama je lokomotiva parnjača serije 06. Na štoku, kraju muzejskog vlaka je vagon restoran. Isti je u restoran preuređen u radioni za popravak vagona u Ptuju. Vagon je preuređen negdje '83 i korišten je kod vožnji za Olimpijadu u Sarajevo 1984. godine.
Od 15 lokomotiva serije 661 podserije 400 posljedne 2 su bile u vlasništvu ŽG-a Ljubljana a ostale Skopje. Karakteristično je da su lokomotive na kraćem kraju imale malo duži nos i nisu imale mogućnost grijanja putničkih vagona. Nešto su bile jače od ostalih lokomotiva serije 661. Slovenci su prvenstveno iste nabavili za prugu Divača-Koper do elektrifikacije iste. Znale su te lokomotive biti i na vlakovima za Pulu. Ljeti kada nije bilo potrebe za grijanjem znale su iz Divače za Pulu vući brzi vlak iz Beograda.
Od 15 lokomotiva serije 661 podserije 400 posljedne 2 su bile u vlasništvu ŽG-a Ljubljana a ostale Skopje. Karakteristično je da su lokomotive na kraćem kraju imale malo duži nos i nisu imale mogućnost grijanja putničkih vagona. Nešto su bile jače od ostalih lokomotiva serije 661. Slovenci su prvenstveno iste nabavili za prugu Divača-Koper do elektrifikacije iste. Znale su te lokomotive biti i na vlakovima za Pulu. Ljeti kada nije bilo potrebe za grijanjem znale su iz Divače za Pulu vući brzi vlak iz Beograda.
-
- Desetar pruge
- Poruke: 25
- Pridružen: 04 Jul 2023, 11:14
- Kontakt:
Re: Slovenija
Gospodine @PECELJ, hvala Vam na ovoj lijepoj fotografiji.
Zanimljiv detalj je da se gotovo direktno iza kolodvora, dakle u smjeru sjevera, na istočnim obroncima Sabotina, nalazi velik kameni natpis 'Tito'. Od granične crte do slova 'T' je manje od 40 metara!
Na fotografiji koju ste postavili, doduše, ne prepoznajem natpis, no za zainteresirane koordinate su: https://maps.app.goo.gl/3ejVEKNFqZa1fcee9
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8347
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Kad smo 80 i neke kupili računarsku opremu VAX 8350 od Digitala, išli smo u N. Goricu u Delta školski centar na neke besplatne kurseve oko 15-20 dana. Tada sam i video onaj natpis na brdu. Ja sam završio fakultet mehanike na PMF , ALI SAM RADIO U DRUGOM FAHU-Projektant Informacionih sistema u proizvodnji.Zvonac piše: ↑20 Maj 2024, 10:29Gospodine @PECELJ, hvala Vam na ovoj lijepoj fotografiji.
Zanimljiv detalj je da se gotovo direktno iza kolodvora, dakle u smjeru sjevera, na istočnim obroncima Sabotina, nalazi velik kameni natpis 'Tito'. Od granične crte do slova 'T' je manje od 40 metara!
Na fotografiji koju ste postavili, doduše, ne prepoznajem natpis, no za zainteresirane koordinate su: https://maps.app.goo.gl/3ejVEKNFqZa1fcee9
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost