Ja sam naoisao ovako. Do Osijeka ima još dosta ! Valjda nisam puno pogrešio ?
Hrvatska
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8289
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8289
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Toma piše: ↑09 Mar 2024, 13:58Daj jednom normalno reci tko si i odakle si, a nemoj se stalno skrivati pod nekakvim nickovima.Tbilisi piše: ↑09 Mar 2024, 13:01 Kada je izgrađena spojna pruga Gaj - Krivaja, dobila se baš ona prava Unska pruga, odnosno pruga koja je pratila Unu od izvora (Srb) do ušća (Jasenovac). Danas ništa od toga nema. Ja sam iz Gračaca, dobro znam lokacije u Lici, Karlovcu (gdje sam stanovao), pa Sisak (bila je romantična pruga Karlovac - Glina - Petrinja - Caprag). Jedno vrijeme su pokušavali spašavati Unsku prugu izletničkim vlakom Bihać - Loskun - Štrbački Buk - Martin Brod, ali džaba. Do 1991. punkt Sunja, bilo je jedno od najfrekventnijih željezničkih čvorišta u Jugoslaviji. Nije bilo tko mogao nositi crvenu kapu u Sunji. Samo najspretnijim otpravnicima je mogla biti povjerena ta radna pozicija u Sunji. Zanima me, tko je fizički rukovodio promjenama položaja skretnica na rasputnicama Krivaja i Gaj i opis tog posla? Kakvo je bilo grijanje tih skretnica? Spomenut je Dobrljin u nekoliko postova. O Dobrljinu ću pitati nešto u poglavlju koji pokriva BiH. Ovdje samo pitam za Kozibrod. Da li su mještani Kozibroda išli na vlak u Volinju ili je bila neka skela do Dobrljina?
Za admina - koliko ce se ovom liku tolerirati da otvori lažnih profila ovdje?
pozdrav
toma
Sećate se uvoga ? Nađoh u pretraživaču (2 str) Kad otvorite ima opširnije.
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 48
- Pridružen: 22 Feb 2017, 20:23
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8289
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Nema ko da ga obriše jer je g.ivanjz umro, Opet Admin je u Kanadi , negleda šta se piše, smo otvara nove članove !
-
- Ložač
- Poruke: 95
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
cvijic piše: Elektricni grijaci skretnica na skretnicama su ugradjeni 1987.Jedan transformator sa 25 KV na 220V na portalu Rasp. Krivaja i jedan na Rasp. Gaj.
Prije 2 godine sam bio u Japanu. Koyasan. Zima je bila. Posvuda snijeg, osim po skretnicama. Japanci koriste plinske plamenike.
-
- Ložač
- Poruke: 95
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Poznanik iz Bihaća mi kaže, da je često dolazio poslovno u Dobrljin. Tamo je bila pilana i separacija ugljena (ne znam do kada). Kaže da je viđao ljude koji su u čamcima (na motor ili na vesla) prelazili iz Kozibroda do Dobrljina da se ukrcaju na vlak, odnosno da su se u suprotnom smjeru čamcima vraćali preko Une.cvijic piše:
Ta skela je prestala sa radom odavno jos 50.-godina. Skelom preko Une pa u Dobrljin na vlak moglo se samo preko ljeta kad je suvo vrijeme jer se islo preko livada. Vecina iz Kozibroda je isla na vlak u Volinju. Vec pocetkom 60.-tih Dvor na Uni je dobio autobuse AUTOPREVOZ DVOR. Isli su autobusi za Glinu, Bos. Novi, Petrinju, Sisak, Zagreb, Kostajnicu. Narocito su bili organizirani prijevozi za Sisak (Zeljezara,Rafinerija) i Kostajnicu (Pounje) tzv. Smjenski autobusi.
-
- Šef stanice
- Poruke: 432
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Na JZ na Rijeckoj pruzi su bili plinski grijaci jos 60.-tih godina.Bilo je plinskih grijaca i u Zagreb GK,ali kad dizel manevra nesto radi morali su da se pogase,da nebi doslo do zapaljenja rezervoara sa naftom na dizel lok.Nista Japanci nisu novo izmislili.Tbilisi piše: ↑10 Mar 2024, 15:43cvijic piše: Elektricni grijaci skretnica na skretnicama su ugradjeni 1987.Jedan transformator sa 25 KV na 220V na portalu Rasp. Krivaja i jedan na Rasp. Gaj.
Prije 2 godine sam bio u Japanu. Koyasan. Zima je bila. Posvuda snijeg, osim po skretnicama. Japanci koriste plinske plamenike.
-
- Šef stanice
- Poruke: 432
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Opet kazem to je bilo individualno,i samo kad je ljetno doba (suvo vrijeme) jer od obale Une do Dobrljina nikad nije bilo ceste,islo se preko livada,ne samo na vlak nego i u kupovinu.Rudnik je bio iznad Dobrljina u selu ljesljani,to su Austrijanci sve pokupili.Danas je na mjestu tog rudnika Banja sa ljekovitom sumpornom vodom,uspjesno se lijeci sporijaza dolaze ljudi iz svih krajeva bivse Jugoslavije.Tbilisi piše: ↑10 Mar 2024, 15:54Poznanik iz Bihaća mi kaže, da je često dolazio poslovno u Dobrljin. Tamo je bila pilana i separacija ugljena (ne znam do kada). Kaže da je viđao ljude koji su u čamcima (na motor ili na vesla) prelazili iz Kozibroda do Dobrljina da se ukrcaju na vlak, odnosno da su se u suprotnom smjeru čamcima vraćali preko Une.cvijic piše:
Ta skela je prestala sa radom odavno jos 50.-godina. Skelom preko Une pa u Dobrljin na vlak moglo se samo preko ljeta kad je suvo vrijeme jer se islo preko livada. Vecina iz Kozibroda je isla na vlak u Volinju. Vec pocetkom 60.-tih Dvor na Uni je dobio autobuse AUTOPREVOZ DVOR. Isli su autobusi za Glinu, Bos. Novi, Petrinju, Sisak, Zagreb, Kostajnicu. Narocito su bili organizirani prijevozi za Sisak (Zeljezara,Rafinerija) i Kostajnicu (Pounje) tzv. Smjenski autobusi.
-
- Ložač
- Poruke: 95
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Otvaraju se pitanja za Dobrljin, ali o tome u BiH poglavlju.
-
- Ložač
- Poruke: 95
- Pridružen: 04 Jul 2023, 22:07
- Kontakt:
Re: Hrvatska
Da li je ostalo nešto od pruge Caprag - Karlovac? Kada je utrnuo promet tom prugom?
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta