Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Urednik: alend
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7818
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Detalj sa železničke stanice BEOGRAD-
Koja bi bila ova lokomotiva na ovoj staroj fotografiji ?
Koja bi bila ova lokomotiva na ovoj staroj fotografiji ?
-
- Šef stanice
- Poruke: 427
- Pridružen: 03 Apr 2012, 19:26
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
parna lokomotiva serije 20.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7818
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7818
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Železnička stanica BEOGRAD.
Ložionica 60-tih godina :
Detalj iz 1965.godine :
Izvor : T.N.
Ložionica 60-tih godina :
Detalj iz 1965.godine :
Izvor : T.N.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7818
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Železnička stanica CEOGRAD 1952.godine.
setalj sa ispraćaja KUD "POŠTAR" iz Ljubljane.
Izvor : ebay
setalj sa ispraćaja KUD "POŠTAR" iz Ljubljane.
Izvor : ebay
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7818
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Scene sa železničke stanice BEOGRAD 1952.godine :
- Prilozi
-
- 240_001 BG 52.1.jpg (180.66 KiB) Pregledano 13 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1803
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Železnička stanica Beograd na starim razglednicama i fotog.
Ovo što je interesantno na ovoj slici sa lokomotivom 62-116 je da ima 2 čeona svjetla. Karakteristika lokomotiva serije 62 da su uglavnom imale samo po 1 čeono svjetlo na svakoj strani. Osim toga ima i poluspojku za zračno kočenje i mogućnost grijanja putničkih vagona što te lokomotive nisu imale. Pretpostavljam da je ta lokomotiva negdje čak i vuču putničkih vlakova obavljala na nekoj kraćoj relaciji ili je možda u Beogradu vršila zimi predgrijavanje putničkih garnitura. Orginalne Američke lokomotive su isporučivane bez mogućnosti zračnog kočenja. Te lokomotive su bile u rasponu brojeva 62-001 do 62-106 zaključno. Na svim američkim lokomotivama ukoliko se vide poluspojke za zračno kočenje ili eventualno za grijanje je naknadno ugrađeno.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju