Beogradski tramvaji
Re: Beogradski tramvaji
Hvala!
Re: Beogradski tramvaji
Pregled svih engleskih autobusa pre dolaska "lejlanda":

Časopis GSP novembar-decembar 2016.
"Renault" autobus sa prikolicom*

Časopis GSP septembar-oktobar 2017.
* ovo je bio prvobitno bio autobus karoseriran unutar garaže GSP na kamionskoj šasiji "Isotta Fraschini''; serija ovih autobusa bila izuzetno lošeg kvaliteta i oni su posle par godina upotrebe ili kasirani ili pretvoreni u prikolice

Časopis GSP novembar-decembar 2016.
"Renault" autobus sa prikolicom*

Časopis GSP septembar-oktobar 2017.
* ovo je bio prvobitno bio autobus karoseriran unutar garaže GSP na kamionskoj šasiji "Isotta Fraschini''; serija ovih autobusa bila izuzetno lošeg kvaliteta i oni su posle par godina upotrebe ili kasirani ili pretvoreni u prikolice
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj sa prikolicom pored hotela " Srpski kralj# u Beogradu 1930-tih godina :
Re: Beogradski tramvaji
Moram sebe ispraviti - prikolice su kao takve napravljene. Bilo ih je sedam komada, od čega su dve "unapređene" u motorna kola. Radile su na liniji Recklinghausen – Herten – Wanne (firma Vestische Kleinbahnen GmbH).CKD-KT4 napisao: 23 Dec 2022, 00:36 Bilo je dva tipa prikolica, po pet komada; jedan tip je imao uglaste prozore, drugi zaobljene u uglovima. Kola jednog tipa su bio otpočetka bile rikolice, kola drugog tipa motorna kola degradirana u prikolice (koji je koji, ne znam). G.b.: 201-205; 206-210.
(...)
Proizvođač: Busch, godina proizvodnje: 1901. Prvobitni garažni brojevi: 51-57; Beogradu su prodati primerci brojeva 51-55.

izvor: https://herner-nahverkehr.de/herne-nahv ... vestische/ ; kolekcija: Braunschweiger Verkehrsfreunde
^^ slika iz: Archiv Axel Reuther, preuzeta iz kolekcije: Paul-Heinz PrasuhnEDIT:
Evo i drugog (izgleda) tipa - ovako su izgledale:
https://herner-nahverkehr.de/herne-nahv ... nghaeuser/
Radile su na liniji Herne – Recklinghausen pri firmi Straßenbahn Herne–Baukau–Recklinghausen (tokom dvadesetih godina utopljene u ranije pomenutu firmu Vestische).
Proizvođač: MAN, godina proizvodnje: isto 1901. Opseg prvobitnih garažni brojevi: 52-56 (neverovatno sličan opseg brojeva).
Re: Beogradski tramvaji
Ipak BBC i ringhoffer (?) na ukrsnici: https://www.facebook.com/groups/4358549 ... 225829048/Broken Boveri & Cie napisao: 14 Nov 2022, 15:35 zasto je simens sa dve prikolice redak prizor mislim da imam nekolicinu slika pokusacu da nadjem,
a evo i (rekao bih nisam siguran) Simens u Dusanovoj verovatno na liniji 2, dvadesete.
Fotografija Jermenije Stanojevića
-
- Ložač
- Postovi: 147
- Pridružio se: 22 Apr 2021, 22:59
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
Meni lici na ringhofer deluje mi da je ovo trola ali isuviše su blizu što daje na prvi pogled mišljenje da je ovo prikolica plus tramvaj.
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG_20230602_130445_edit_370528276258705.jpg (342.68 KiB) Pogledano 3067 puta
Re: Beogradski tramvaji
Meni deluje da se vide dve štange, tj. trolne motke. Dakle, meni deluju da su dva tramvaja u smeru ka Bajlonijevoj pijaci, jedan iza drugog, čekaju ukrštanje sa tramvajem iz suprotnog smera. Zato ne verujem da je u pozadini prikolica.
Zašto dva tramvaja istovremeno tu stoje - pretpostavljam da ringhofer ide za depo.
Zašto dva tramvaja istovremeno tu stoje - pretpostavljam da ringhofer ide za depo.
BBC Brown Boveri & Cie. WUMAG #21 1930
Danas sam pronašao na internet stranici drezdenskog Saobraćajnog muzeja šest slika BBC-a g.b. 21 tokom proizvodnje.






Ove slike su prvobitno bile vlasništvo firme WUMAG iz Gerlica, koja je sagradila karoserije. Firma-naslednica "Bombardier" (danas utopljena u "Alstom") je donirala Saobraćajnom muzeju negative ovih fotografija. Izvor:
https://sachsen.museum-digital.de/objects?ort_id=1798
Kolekcija: Verkehrsmuseum Dresden gGmbH






Ove slike su prvobitno bile vlasništvo firme WUMAG iz Gerlica, koja je sagradila karoserije. Firma-naslednica "Bombardier" (danas utopljena u "Alstom") je donirala Saobraćajnom muzeju negative ovih fotografija. Izvor:
https://sachsen.museum-digital.de/objects?ort_id=1798
Kolekcija: Verkehrsmuseum Dresden gGmbH
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj u Krajlja Aleksandra ulici-
Zgrada sa kafaanom -Tri lista duvana- gde je pre 141 godine Panta Mihailović instalirao prvu telefonsku centralu sa tri broja.
Zgrada sa kafaanom -Tri lista duvana- gde je pre 141 godine Panta Mihailović instalirao prvu telefonsku centralu sa tri broja.
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj u ulici Kralja Milana ka Dobrinjskoj i dalje ka Terazijama.
Snimak iz 1934.godine.
Snimak iz 1934.godine.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju