Beogradski tramvaji
Re: Beogradski tramvaji
Ovo je kad na Trgu nije bilo pijace i drukčije se zvao.
Tramvaj na Kraljevom trgu i ispre zgrade berze 30-tih godina :
Tramvaj na Kraljevom trgu i ispre zgrade berze 30-tih godina :
Re: Beogradski tramvaji
Izrada tramvaja (električni uređaji Škoda) za potrebe Direkcije za putnički saobraćaj grada Beograda, 1936. god., u fabrici Jasenica AD, Smederevska Palanka
Izvor : Bila jednom jedna Palanka
Izvor : Bila jednom jedna Palanka
Re: Beogradski tramvaji
Kliknite da podledate prijavljeni post
Tramvaj u Karađorđevoj ulici 60-tih godina :
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj pored hotela "Srpski Kralj" :
Re: Beogradski tramvaji
Stara fotografija tramvaja na Terazijama :
Re: Beogradski tramvaji
Tramvaj na liniji 2 nije odmakao daleko iz depoa na Dorćolu kada je u rano jutro 6. aprila 1941. dospeo pod udar bombi :
Re: Beogradski tramvaji
To bi bio AEG g.b. 4 - ova kola još i nisu loše prošla; nedaleko od njega, nalazio se g.b. 6 čija karoserija je bila uništena od naleta bombi


Više se ne sećam odakle sam "skinuo" ove fotografije, ali s mreže svakako, ili nekog od srodnih foruma.


Više se ne sećam odakle sam "skinuo" ove fotografije, ali s mreže svakako, ili nekog od srodnih foruma.
Re: Beogradski tramvaji
Kralja Milana ulica :
-
- Direktor železnice
- Postovi: 1355
- Pridružio se: 03 Jul 2016, 13:07
- Kontakt:
Re: Beogradski tramvaji
Pozdravljeni,
ja mislim, da ovu još nismo imali...
Na stranici vreme.com su zapisali o autoru fotografije:
Fotografije Aleksandra Ace Simića, prvog srpskog žurnaliste, dragocen je izvor o prestonici i njenim stanovnicima prošlog veka.
Aleksandar Aca Simić (1898–1971) u Prvom svetskom ratu je sa izbeglicama prešao Albaniju, odatle je poslat na školovanje u Francusku, završio je Nacionalnu školu dekorativnih umetnosti u Parizu, apsolvirao je arhitekturu u Beogradu, sam je učio fotografiju, bio je fotoreporter "Politike" 18 godina, zatim "Ilustrovanog lista" i drugih novina do 1941. godine, za vreme Drugog svetskog rata radio je u "Novom Vremenu" zbog čega je nakon oslobođenja bio godinama bez posla, sve dok inicijativom Moše Pijade i Vladislava Ribnikara nije postavljen za rukovodioca foto-odeljenja "Borbe". Poslednju deceniju života proveo je kao penzioner, fotografisao je Beograd i sređivao svoje radove. Jedan deo fotografija ponudio je Muzeju grada. Sam ih je izradio, i zato one imaju status autorskog otiska.
pozdrav
Darko
ja mislim, da ovu još nismo imali...
Na stranici vreme.com su zapisali o autoru fotografije:
Fotografije Aleksandra Ace Simića, prvog srpskog žurnaliste, dragocen je izvor o prestonici i njenim stanovnicima prošlog veka.
Aleksandar Aca Simić (1898–1971) u Prvom svetskom ratu je sa izbeglicama prešao Albaniju, odatle je poslat na školovanje u Francusku, završio je Nacionalnu školu dekorativnih umetnosti u Parizu, apsolvirao je arhitekturu u Beogradu, sam je učio fotografiju, bio je fotoreporter "Politike" 18 godina, zatim "Ilustrovanog lista" i drugih novina do 1941. godine, za vreme Drugog svetskog rata radio je u "Novom Vremenu" zbog čega je nakon oslobođenja bio godinama bez posla, sve dok inicijativom Moše Pijade i Vladislava Ribnikara nije postavljen za rukovodioca foto-odeljenja "Borbe". Poslednju deceniju života proveo je kao penzioner, fotografisao je Beograd i sređivao svoje radove. Jedan deo fotografija ponudio je Muzeju grada. Sam ih je izradio, i zato one imaju status autorskog otiska.
pozdrav
Darko
Re: Beogradski tramvaji
Ulaz u park Kalemegdan iz Knez Mihailove ulice u Beogradu 1950-tih godina.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta