SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
-
- Mašinovođa
- Poruke: 171
- Pridružen: 31 Mar 2012, 07:57
- Kontakt:
SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Izgradnjom Beograda na vodi biće porušen i objekat ložionice, koji je od ogromne istorijske vrednosti. Predlažem da pokrenemo ovu inicijativu za njeno očuvanje. Mislim da bi se ona mogla uklopiti u projekat koji se radi. Dovoljno bi bilo da se sačuva objekat ložionice sa okretnicom.
- presa
- Šef stanice
- Poruke: 378
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
- Mesto: Мали Борак
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Svaka čast na inicijativi. Odličan predlog g. milanp. Podržavam u svemu ovu odličnu ideju.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prilozi
-
- lozionica.jpg (48.07 KiB) Pregledano 15484 puta
-
- Šef stanice
- Poruke: 422
- Pridružen: 29 Maj 2012, 10:18
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Puna podrška i od mene. Lepo bi bilo kada bi ovu ideju podržao i klub ljubitelja železnica iz Beograda. Ima ih na ovom forumu. Neka se jave.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 7791
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
U potpunosti podržavam takvu inicijativu. Nisam ni znao da se to sprema.
Odmah me je to podsetilo na današnji izgled zgrade žel.stanice uzanog koloseka Valjevo, koja ubrzano propada bez obzira što je pod zaštitom države.
Izgleda da se u Srbiji malo vodi računa o tradiciji i njnom očuvanju.
Mene interesuje i šta će biti sa sadašnjom zgradom žel.stanice Beograd ?
Jedan od učesnika foruma je nešto i nagovestio :
"To bi mogla da bude jedna od najkorisnijih aktivnosti Muzeja koji očigledno neko hoće da uništi, kako bi se eliminisala potreba za prostorom sadašnje železničke stanice kao potencijalnim železničkim muzejom i time olakšalo ostvarenje Beograda na vodi (otidite u Muzej ovih dana i biće vam sve jasno)."
Odmah me je to podsetilo na današnji izgled zgrade žel.stanice uzanog koloseka Valjevo, koja ubrzano propada bez obzira što je pod zaštitom države.
Izgleda da se u Srbiji malo vodi računa o tradiciji i njnom očuvanju.
Mene interesuje i šta će biti sa sadašnjom zgradom žel.stanice Beograd ?
Jedan od učesnika foruma je nešto i nagovestio :
"To bi mogla da bude jedna od najkorisnijih aktivnosti Muzeja koji očigledno neko hoće da uništi, kako bi se eliminisala potreba za prostorom sadašnje železničke stanice kao potencijalnim železničkim muzejom i time olakšalo ostvarenje Beograda na vodi (otidite u Muzej ovih dana i biće vam sve jasno)."
-
- Ložač
- Poruke: 97
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:28
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
.
Ideja da ložionica Beograd u okviru projekta "Beograd na vodi" postane muzejski prostor je odlična i ja je u potpunosti podržavam.
.
Ideja da ložionica Beograd u okviru projekta "Beograd na vodi" postane muzejski prostor je odlična i ja je u potpunosti podržavam.
.
-
- Vozovođa
- Poruke: 239
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:00
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Puna podrška i od mene. Šteta bi bilo da neostane nikakav trag od železnice na mestu današnje železničke stanice.
- cira-1
- Ministar železnica
- Poruke: 2457
- Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Pridružujem se odličnoj ideji. Ložionicu treba sačuvati i predlažem da se sačuva jedan kolosek do stanice i u stanici dva ili tri koloseka i na njih da se postave sačuvane lokomotive.
- shuca
- Vozovođa
- Poruke: 230
- Pridružen: 05 Jun 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Podrska od mene svakako.
No, pre no sto se krene dalje, treba proveririti TACNOST navoda u medijima i u politickom reklamerstvu
oko "beograda na vodi".
Zgrada stanice Beograd je odavno pod zastitom drzave i pod nadzorom nekog EU odbora za arhitekturu .
Po prvobitnom planu "Prokop', tu je trebalo ,po iseljenju zeleznice, da se smesti Muzej tehnicke kulture, koji bi u sebe, preuzeo i zeleznicki muzej.
Na dva peroni je trebalo da se smestne eksponati (stare lokomotive i sl.)
Sa ovakvim statusom, zgrada stanice je obezbedjena od rusenja.
Sa lozionicom stvari stoje malo drugacije-
Okrenica i lucna hala imaju status SPOMENIKA TEHNICKE KULTURE R.S.
I taj status bi trebalo da osigura dalje bitisanje toga, mada na planu BnV, jasno vidimo neki KRUZNI objekat na
istoj lokaciji-pitanje je STA JE TO ???
I ne zaboravite da je OVO sto se pokazuje i prikazuje jos uvek IDEJNI plan.... Nista jos nije 100 posto sigurno.
Kljuc svega je izgradnja drumsko-zeleznickog mosta preko Dunava kod Vince.
Bez tog mosta sve price o Bg na vodi i Prokopu padaju u vodu..
Tek kada se izmesti teretni saobracaj sa obala Save -mozemo ozbiljno pricati o pomenutim projektima..
No, pre no sto se krene dalje, treba proveririti TACNOST navoda u medijima i u politickom reklamerstvu
oko "beograda na vodi".
Zgrada stanice Beograd je odavno pod zastitom drzave i pod nadzorom nekog EU odbora za arhitekturu .
Po prvobitnom planu "Prokop', tu je trebalo ,po iseljenju zeleznice, da se smesti Muzej tehnicke kulture, koji bi u sebe, preuzeo i zeleznicki muzej.
Na dva peroni je trebalo da se smestne eksponati (stare lokomotive i sl.)
Sa ovakvim statusom, zgrada stanice je obezbedjena od rusenja.

Sa lozionicom stvari stoje malo drugacije-
Okrenica i lucna hala imaju status SPOMENIKA TEHNICKE KULTURE R.S.
I taj status bi trebalo da osigura dalje bitisanje toga, mada na planu BnV, jasno vidimo neki KRUZNI objekat na
istoj lokaciji-pitanje je STA JE TO ???

I ne zaboravite da je OVO sto se pokazuje i prikazuje jos uvek IDEJNI plan.... Nista jos nije 100 posto sigurno.
Kljuc svega je izgradnja drumsko-zeleznickog mosta preko Dunava kod Vince.
Bez tog mosta sve price o Bg na vodi i Prokopu padaju u vodu..
Tek kada se izmesti teretni saobracaj sa obala Save -mozemo ozbiljno pricati o pomenutim projektima..
-
- Pružni radnik
- Poruke: 3
- Pridružen: 06 Apr 2021, 11:02
- Kontakt:
Re: SPASIMO LOŽIONICU BEOGRAD
Postovani clanovi,
Obracam vam se povodom kratkog intervjua.
Student sam arhitekture i bavim se zgradom stare Zeleznicke stanice i njenom prenamenom.
Tema mi je povezanost izmedju nas, gradjana, i glavne namene zgrade i koliko je njena lokacija bitna.
Kako mozemo da ocuvamo najbolje duh zgrade ukoliko se prenamena desi.
Volela bih da se povezem sa ljudima koji razumeju vaznost zgrade stare zeleznicke stanice i koji bi mi pomogli i uradili intervju preko kompjutera koji bi trajao oko 30 minuta.
Ceo proces je anoniman. U pitanju je istrazivanje akademskog tipa koje je odobreno od eticke komisije.
Hvala unapred na odgovorima, i bilo kakvim savetima.
Tijana
Obracam vam se povodom kratkog intervjua.
Student sam arhitekture i bavim se zgradom stare Zeleznicke stanice i njenom prenamenom.
Tema mi je povezanost izmedju nas, gradjana, i glavne namene zgrade i koliko je njena lokacija bitna.
Kako mozemo da ocuvamo najbolje duh zgrade ukoliko se prenamena desi.
Volela bih da se povezem sa ljudima koji razumeju vaznost zgrade stare zeleznicke stanice i koji bi mi pomogli i uradili intervju preko kompjutera koji bi trajao oko 30 minuta.
Ceo proces je anoniman. U pitanju je istrazivanje akademskog tipa koje je odobreno od eticke komisije.
Hvala unapred na odgovorima, i bilo kakvim savetima.
Tijana
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju