Stare razglednice, fotografije
Moderator: alend
Re: Stare razglednice, fotografije
Motorna dresina :
Izvor : Aca Z.Jovanović
Izvor : Aca Z.Jovanović
Re: Stare razglednice, fotografije
Železnička stanica Perlez na pruzi Orlovat - Titel :
Re: Stare razglednice, fotografije
Detalj iz Železničkog Muzeja u Beogradu :
Izvor : časopis Pruga
Izvor : časopis Pruga
Re: Stare razglednice, fotografije
ПОШТАНСКИ ВАГОНИ
Прва пруга Београд – Ниш пуштена је у редовни путнички саобраћај 3. септембра 1884. године, а убрзо је започет и пренос поште железницом.
Да би се пренос поште обављао правилно и безбедно, било је потребно да се набаве поштански вагони за пренос поште и организује служба путујуће (амбулантне) поште, где се током пута могло манипулисати пошиљкама. Први поштански вагони били су преправљени путнички вагони, из којих су избачена седишта, а унутрашњост прилагођена за прераду пошиљки, као и смештај пакета и врећа.
Крајем јуна 1886. године, набављено је пет поштанских вагона компаније „Ганц”. Пре њихове израде, комисија из Србије отпутовала је у Будимпешту ради давања инструкција о изгледу унутрашњег распореда вагона.
Пошта за превоз железницом прикупљана је у београдској Главној пошти, превожена до железничке станице и предавана путујућој пошти, а на железничкој станици у Београду установљена је самостална пошта „Београд – Станица”.
Прве српске путујуће поште саобраћале су на линији Београд – Ниш, затим на линијама Смедерево – Велика Плана, Лапово – Крагујевац, Ниш – Пирот, током година и на другим линијама, и на њима је обављана манипулација и прерада пошиљака из међународног и унутрашњег саобраћаја.
Извор : ПТТ Србија
Прва пруга Београд – Ниш пуштена је у редовни путнички саобраћај 3. септембра 1884. године, а убрзо је започет и пренос поште железницом.
Да би се пренос поште обављао правилно и безбедно, било је потребно да се набаве поштански вагони за пренос поште и организује служба путујуће (амбулантне) поште, где се током пута могло манипулисати пошиљкама. Први поштански вагони били су преправљени путнички вагони, из којих су избачена седишта, а унутрашњост прилагођена за прераду пошиљки, као и смештај пакета и врећа.
Крајем јуна 1886. године, набављено је пет поштанских вагона компаније „Ганц”. Пре њихове израде, комисија из Србије отпутовала је у Будимпешту ради давања инструкција о изгледу унутрашњег распореда вагона.
Пошта за превоз железницом прикупљана је у београдској Главној пошти, превожена до железничке станице и предавана путујућој пошти, а на железничкој станици у Београду установљена је самостална пошта „Београд – Станица”.
Прве српске путујуће поште саобраћале су на линији Београд – Ниш, затим на линијама Смедерево – Велика Плана, Лапово – Крагујевац, Ниш – Пирот, током година и на другим линијама, и на њима је обављана манипулација и прерада пошиљака из међународног и унутрашњег саобраћаја.
Извор : ПТТ Србија
Re: Stare razglednice, fotografije
Život na desnoj obali Save u preuređenom železničkom vagonu, Čukarica tridesetih godina XX veka, fotografija Aca Simić.
Izvor : Crno-beli BeogradRe: Stare razglednice, fotografije
Da li je ovo željeznički vagon? Ili je možda od kavog putujućeg cirkusa?
Re: Stare razglednice, fotografije
mali.paja je napisao ;
Da li je ovo željeznički vagon? Ili je možda od kavog putujućeg cirkusa?
U naslovu posta je prenet tekst u originalu. Tako je pisalo u prilogu fotografije.
I meni je bilo sumnjivo ?
Pozdrav
Da li je ovo željeznički vagon? Ili je možda od kavog putujućeg cirkusa?
U naslovu posta je prenet tekst u originalu. Tako je pisalo u prilogu fotografije.
I meni je bilo sumnjivo ?
Pozdrav
Re: Stare razglednice, fotografije
Stara razglednica Sečnja
Re: Stare razglednice, fotografije
Grupni snimak železničara u letnjim uniformama na nepoznatoj stanici ?
Re: Stare razglednice, fotografije
Stari drveni vagoni.
Nakon strašne železničke nesreće u jajincima 1964.godine, oni su izbačeni iz upotrebe.
Nakon strašne železničke nesreće u jajincima 1964.godine, oni su izbačeni iz upotrebe.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost