Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
1942. Popravka srušenog železničkog mosta od strane okupatora.
Stubovi mosta (svi sem jednog) su i dalje u Dunavu...
Stubovi mosta (svi sem jednog) su i dalje u Dunavu...
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
1941. Srušen železnički most... Miniran je pred ulazak mađarske vojske u grad, popravljen 1942. godine, i ponovo srušen 1944. pred oslobođenje... Od tada su u Dunavu samo stubovi (s tim da je u međuvremenu drugi stub uklonjen).
Ovako je izgledao pre prvog rušenja u Drugom svetskom ratu od strane vojske Kraljevine Jugoslavije
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
1942. Popravka srušenog železničkog mosta pri kraju...
Železnički most izgrađen je 1883. godine, a miniran i srušen 1941. pre ulaska mađarske vojske u Novi Sad. Na fotografiji vidimo proces popravke mosta.
Popravljeni most je bio u funkciji dok nije opet miniran i srušen 1944. godine pred povlačenje mađarske vojske iz grada, i od tada na tom mestu imamo samo stubove (sve sem jednog, koji je uklonjen zarad lakše plovidbe Dunavom).
Železnički most izgrađen je 1883. godine, a miniran i srušen 1941. pre ulaska mađarske vojske u Novi Sad. Na fotografiji vidimo proces popravke mosta.
Popravljeni most je bio u funkciji dok nije opet miniran i srušen 1944. godine pred povlačenje mađarske vojske iz grada, i od tada na tom mestu imamo samo stubove (sve sem jednog, koji je uklonjen zarad lakše plovidbe Dunavom).
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Železnička stanica Subotica 1915.godine :
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Železnička stanica Mali Iđoš na pruzi Novi Sad - Vrbas :
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Na pruzi Novi Sad-Vrbas-Subotica u železnjčkoj stanici Žednik, blizu Subotice, odvajao se ktak pruge ka Čantaviru.
U njegovoj blizini je bilo dosta salaša a ovaj krak pruge je ukinut ktajem 70-tih godina.
Na fotografiji je stara razglednica železničke stanice Čantavir iz 1909.godine :
U njegovoj blizini je bilo dosta salaša a ovaj krak pruge je ukinut ktajem 70-tih godina.
Na fotografiji je stara razglednica železničke stanice Čantavir iz 1909.godine :
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Izgradnja Mosta kraljevića Tomislava (na mestu današnje Duge), Dunav poprilično visok, desno vidimo kapelu Jana Nepomuka, dvadesete godine XX veka...
Izvor : Stare fotografije Novog Sada -Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Ulica Vojvode Mišića. Iz knjige Pruge i vozovi u Vojvodini
Pedesete... Pruga ide iz Ulice Vojvode Mišića na tada jedini most preko Dunava.
Stare fotografije Novog SadaRe: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Danas Štrosmajerova, u podgrađu tvrđave!
Vesna Jarić-Strajnić Ako se nevaram tuda je prolazio voz sa mosta!? Ako sam u pravu, cela ulica je bila ispunjena konatrukcijom koja je nosila šine, voz je išao u visini prvog sprata i krovova tih kuća! Voz u Štrosmajerovoj ulici u Petrovaradinu.
Pruga je išla kroz Ulicu Vojvode Mišića na novosadskoj strani, preko Mosta Maršala Tita i posle kroz Štrosmajerovu. U funkciji od izgradnje Mosta Maršala Tita 1946. godine do izgradnje Žeželjevog mosta 1961. godine... Izvor isti
Vesna Jarić-Strajnić Ako se nevaram tuda je prolazio voz sa mosta!? Ako sam u pravu, cela ulica je bila ispunjena konatrukcijom koja je nosila šine, voz je išao u visini prvog sprata i krovova tih kuća! Voz u Štrosmajerovoj ulici u Petrovaradinu.
Pruga je išla kroz Ulicu Vojvode Mišića na novosadskoj strani, preko Mosta Maršala Tita i posle kroz Štrosmajerovu. U funkciji od izgradnje Mosta Maršala Tita 1946. godine do izgradnje Žeželjevog mosta 1961. godine... Izvor isti
Re: Pruga Beograd - Novi Sad - Subotica
Most kraljevića Tomislava tokom II sv. rata, srušen leži u Dunavu...
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost