Što se tiče lokomotiva serije 461 one su u Zagreb i na proputovanju do Slovenije jako rijetko dolazile kako na teretnim tako i na vlakovima sa prijevozom putnika. Uglavnom bi dolazile kad su išle na kakav pregled i popravak u Končar ili Gredelj (rijetko). I to bi uglavnom bilo na nekim agencijskim izvanrednim vlakovima ili kakvim podijeljenim teretnim vlakovima. U Zagreb i Dobovu dolazilo je osoblje domicila Šid i Ruma i rijetko Beograd. Beograđani su bili na tim posebnim i izvanrednim vlakovima ili podijeljenim teretnim. Isto je bilo i sa lokomotivama kad bi nakon poravka se vraćale pa bi kakav vlak vukle.JŽ 363 piše: Ovim vozom sam poslednji put putovao u septembru 1990. godine. U Beograd nas je dovukla JŽ 461, što je interesantno, pošto znamo da one nisu vozile ka Zagrebu. Da li je možda došlo do kakve zamene u Vinkovcima, ne bih znao.
Druga mogućnost bi bila da se pokvarila na vlaku lokomotiva pa je onda preuzela serija 461.
Negdje sam već pisao o ovome! Osoblje Ruma i Šid se susretalo sa sučeljavanjem sistema napajanja 25000V izmjenične struje i 3000V jednosmjerne struje u Zagreb Glavnom kolodvoru i Dobovi jer su češće vozili na ovu stranu. Beograđani su rijetko dolazili i za njih je to bio problem. U ZGK je bio kratak dio za dobijanje zaleta i prolaza sa spuštenim pantografom ispod riječke pruge a u Dobovi drugi problem. Kad bi vlak ulazio u Dobovu Beograđanin je poštivao signalnu znak spusti pantograf ali bi ga brzo podigao ispod 3000V. Onda bi dlazilo do ispada sitema i morala bi doći ekipa KM-a iz Z.Mosta na intervenciju. Slično su se ponašali i Banjalučani.