Mislim da su sve te pruge bile 760 mm.
Pruga do Foče je izgrađena 1939 a do Miljevine odmah posle rata.
Šumske pruge :

- Mapa4 -11.JPG (54.17 KiB) Pregledano 2487 puta
"Ukratko pruga od Broda do Tjentišta duga 29,5 kilometara sagrađena je između 1952. i 54. a produžena je još 12 km do Hrčavke između 1954. i 56. godine. Pred kraj svog postojanja je bila pod upravom "Nacionalnog parka Sutjeska". Ukinuta je već 1962. godine nakon izgradnje novog magistralnog puta preko Tjentišta. "
"I pored svojih šumskih željeznica i kamionskog prevoza "Maglić" je značajne količine drveta dopremao niz rijeku Drinu do Broda na Drini, jer je to svakako bio i najevtiniji način. Ovdje se nalazila velika drvena brana preko rijeke Drine koja je tu drvenu građu zaustavljala. Pomoću velike dizalica oblovina se izvlačila i lagerovala, a odatle se utovarala u vagone i dalje odvozila u pilanu. Inače udaljenost Granika, kako se naziva ovaj dio Broda na Drini do fabrike je reda jednog kilometra. Na donjoj slici prikazani su radnici na ovoj drvenoj brani na rijeci Drini, betonski most preko rijeke Drine i na njemu jedna od "Maglićevih" lokomotiva. "
Treba pogledati i ovaj link :
https://www.flickr.com/photos/misko_k/s ... 1368464898A možda je najbolje ako se javi g.DragaFo.On je iz tih krajeva.