jovanla piše: Puštena u saobraćaj 1906. godine, "Istočna pruga" od Sarajeva do Vardišta, sa 99 probijenih tunela i 118 izgrađenih mostova, postala je najskuplja pruga na svetu do tog vremena. Iste godine je u saobraćaju bio i južni krak te pruge, od Međeđe do Uvca
Igor Legaz piše: Kad se u Dinaridima spomene "Wasserscheide" (Waßerscheide), već ta riječ, projektantima niskogradnje izaziva veliku glavobolju
Geiger i Lebret su 1870. završili projekt "normalnotračnog" probijanja vododjelnice Miljacka (Bosna) \ Prača (Drina), a uskotračni tunel je pušten u promet 1906.ivanjz piše: Železnčka stanica Stambulčić bila je stanica sa najvećom nadmorskom visinom na pruzi Sarajevo – Višegrad (cca 942 m n/v). Iz pravca Sarajeva u stanicu se ulazilo direktno iz tunela dužine 852 m. Sam tunel presecao je vododelnicu reke Drine i reke Bosne
Lokacije: Gorovići, Stambulčić, Sultaninska Bara, Vitez, ... nisu mnogo medusobno udaljene, ali je ipak uočljivo da su Geiger i Lebret imali bolji plan pozicioniranja normalnotračnog "vododijelnog" tunela na Romaniji, nego njihovi "uskotračni" kolege u XX. st.