Igor Legaz, pozdravljen,
dakle, jedina teška izmišljotina je, da je pruga Timișoara - Orșova građena kao
uzkotračnatračna.
Dobro, ovo mene uopšte ne interesira i OT je za ovu temu.
Ako znaš, šta je napisao Ajdin, onda bi samo napisao, da je jedan školarac pogrešio i napisao, da je građena uskotračno. Plus to, da su i "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine" pogrešile kod prepisivanja (copy-paste) od neznanog autora.
I to bi bilo sve ine da vučeš na dan da lažu i plasiraju laži.
Kako sam ti već napisao, baš niko u "Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine" nema pojma o istoriji BiH železnica.
Ali idemo sada dalje.
Igor Legaz napisao:Netko je, iz teško razumljivih pobuda, pokušao plasirati izmišljotine u "povijesni razvoj željezničkog prometa u BiH".
Definitivno, nije riječ o lošem prijevodu, već o svjesnim lažima, što se vidi i po nepostojećoj riječi "segeituh"! Nitko, nikad i nigdje, takvu "riječ" nije zapisao, osim anonimnog umotvorca u spornoj knjizi. Nitko, a ma baš nigdje (u povijesti), neko krovno platno nije nazvao "segeituh".
Pogledaj kod Ajdina, šta piše o prvim prevozima osoba na pruzi od 7.5.1897 dalje.
Popravak:
Pronašao sam primedbu broj 16 u vezi 7 lokomotiva iz projekta Timișoara - Orșova.
Chester piše u knjizi, da je u najviše izvora da je bilo 7 lokomotiva u početku.
Ali firma Hügel & Sager piše u nekom zapisu iz 1896. godine, da ima samo 6 lokomotiva na projektu Orșova.Dakle, potrebno je bilo povući još jednu lokomotivu sa njihovih projekata.
pozdrav
Darko