Zašto bi bio problem da normalnotračni vlakovi savladavaju veliki uspon?Igor Legaz piše:Da se vratim na neka "neraščišćena" pitanja.
Prvo: Kako bi normalnotračni vlakovi svladavali takav nagib ?
Drugo: Može li netko napisati primjere normalnotračnih ili širokotračnih vlakova (u svijetu) s "Abtovim dionicama".
Treće: Koji termin koristiti kada diesel ili električna lokomotiva vuče kompoziciju "u rikverc" ? Tu, naravno, ne može "tenderom naprijed".
O tome ima dosta pisano. Postavio sam i link sa tih putopisa što ću opet ponoviti. I sada ima u Češkoj pruga sa zupčanicom. Samo sad je to samo za turističke vožnje i lokomotiva nije parna nego dizel. Uspon je 57%o. Svojevremeno je za tu prugu bilo napravljeno 3 parne lokomotive u tvornici Winer Lokomotivfabrik u Beču. To je bila tender lokomotiva i poznata je bila po imenu Polaun. I za to stavljam link. A red bi bio i napisati koja je to pruga. To je dionica između kolodvora Tanvald i Korenov. Nisam bio na toj pruzi ali sam autom prošao pokraj te pruge. Pruga je na pruzi prema Poljskoj. Poljski pogranični kolodvor je Szklarska Poreba u kojem sam bio. Jedno vrijeme promet je bio obustavljen po toj pruzi između Poljske i Češke a prije nekoliko godina uz nekakvu pograničnu suradnju i sredstva EU ponovno je uspostavljen putnički promet dok teretnog nema. Doduše mora se presijedati u stanici Szklarska Poreba. Nema direktnih i daljinskih vlakova nego je u pitanju samo lokalni promet malogranični. Link na sliku parne lkomotive koje sam svojevremeno u Hrvatskoj postavio na forumu.
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... eka/page-2
Erzbergbahn.
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... bnja-2010/
http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... pnja-2010/
Ovo zadnje ne razumijem? Kako u rikverc da idu dizel i elektro lokomotive?