Jedna razglednica iz Bavarske. Interesantno je da je pruga na jugu a poslata je sa sjevera Njemačke.
Njemačka
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1874
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8280
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Njemačka
Ekspermentalni nemacki voz -Cepelin, konstruisan 1929 godine od inzinjera Franza Kruckenberga.
Kretao se brzinom od 230,2 km\h.
U upotrebi bio do 1939 pa je demontiran od nemacke vojske.
Kretao se brzinom od 230,2 km\h.
U upotrebi bio do 1939 pa je demontiran od nemacke vojske.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Njemačka
Baš sam bio pre par dana u nemačkom muzeju železnice u Nürnbergu.
U Nemačkoj nema ogranićenja brzine na autoputu, pa sam mogao voziti sa maksimalnom brzinom 230 km/h.
"Schienenzeppelin", dakle železnički cepelin imao je u početku 2 BMW 6-cilinderska avionska motora a posle jedan 12-cilinderski motor sa 600 KS.
Ja sam imao BMW samo sa 6 cilindera i samo sa 150 KS.
Fotografije iz DB muzea u Nürnbergu:
Sa lijeve prema desni: Curt Stedefeld, gospođa Kruckenberg, Franz Kruckenberg i suradnik Willy Black.
Curt Stedefeld i Franz Kruckenberg izlazita iz aeronautičke industrije i od 1924 radila sta na hitrim vozovima na železnici
Stanica Wuppertal-Elberfeld:
pozdrav
Darko
U Nemačkoj nema ogranićenja brzine na autoputu, pa sam mogao voziti sa maksimalnom brzinom 230 km/h.
"Schienenzeppelin", dakle železnički cepelin imao je u početku 2 BMW 6-cilinderska avionska motora a posle jedan 12-cilinderski motor sa 600 KS.
Ja sam imao BMW samo sa 6 cilindera i samo sa 150 KS.
Fotografije iz DB muzea u Nürnbergu:
Sa lijeve prema desni: Curt Stedefeld, gospođa Kruckenberg, Franz Kruckenberg i suradnik Willy Black.
Curt Stedefeld i Franz Kruckenberg izlazita iz aeronautičke industrije i od 1924 radila sta na hitrim vozovima na železnici
Stanica Wuppertal-Elberfeld:
pozdrav
Darko
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost