Lokomotive seruje JDŽ 161
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8137
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Lokomotive seruje JDŽ 161
Tehničke karakteristike ove serije :
Ex KKStB 86
Konstrukcijski tip: B1t n2
letnik: 1880
proizvodjać: WLF Floridsdorf
teža: 26,7 t
osna obremenitev: 9t
dužina: 7,2 m
promjer pogonskih točkova: 970mm
tlak pare: 12 bar
moč: 155kW/210KM
največa brzina: 45 km/h
Ex KKStB 86
Konstrukcijski tip: B1t n2
letnik: 1880
proizvodjać: WLF Floridsdorf
teža: 26,7 t
osna obremenitev: 9t
dužina: 7,2 m
promjer pogonskih točkova: 970mm
tlak pare: 12 bar
moč: 155kW/210KM
največa brzina: 45 km/h
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8137
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
Lokomotiva JDŽ 161-002 snimljena u Ljubljani 1935.godine :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8137
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
Muzejski primerak. Gde i koja je od one dve ?
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8137
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
Fotografija g.ivanjz lokomotive JDŽ 161-002 sada je na prvoj temi :
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
PECELJ, pozdravljen,
pozdrav
Darko
Nijedna. Ovu fotografiju je potrebno staviti u temu o JDŽ 162PECELJ piše:Muzejski primerak. Gde i koja je od one dve ?
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
Pozdravljeni,
kad imamo već seriju JDŽ 161 na redu, treba da se kaže, da su bile samo dve lokomotive u JDŽ numeraciji-
Pospichalova statistika:
KrLi 5949/08 LB Krainburg - Neumarktl 86.03 86.03 161-001
KrLi 5948/08 LB Krainburg - Neumarktl 86.02 86.02 161-002
Lokomotive su bile nabavljene za prugu Kranj-Tržič, koja je bila sagrađena 1908.
U wikipediji ima samo toliko:
Proga Kranj—Tržič (1908)
"Proga Kranj-Tržič je bila zgrajena leta 1908 v dolžini nekaj nad 17 km. Danes služi kot industrijska proga do Naklega, saj so potniški promet na njej odpravili leta 1966, ker je bila izrazito nerentabilna. Odsek Naklo - Tržič je bil demontiran. Najzanimivejši objekt na progi je most čez Savo v Kranju."
Fotografija lokomotive k.k. StB 86.03 (kasnije JDŽ 161-001):
pozdrav
Darko
kad imamo već seriju JDŽ 161 na redu, treba da se kaže, da su bile samo dve lokomotive u JDŽ numeraciji-
Pospichalova statistika:
KrLi 5949/08 LB Krainburg - Neumarktl 86.03 86.03 161-001
KrLi 5948/08 LB Krainburg - Neumarktl 86.02 86.02 161-002
Lokomotive su bile nabavljene za prugu Kranj-Tržič, koja je bila sagrađena 1908.
U wikipediji ima samo toliko:
Proga Kranj—Tržič (1908)
"Proga Kranj-Tržič je bila zgrajena leta 1908 v dolžini nekaj nad 17 km. Danes služi kot industrijska proga do Naklega, saj so potniški promet na njej odpravili leta 1966, ker je bila izrazito nerentabilna. Odsek Naklo - Tržič je bil demontiran. Najzanimivejši objekt na progi je most čez Savo v Kranju."
Fotografija lokomotive k.k. StB 86.03 (kasnije JDŽ 161-001):
pozdrav
Darko
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8137
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive seruje JDŽ 161
Hvala g.železocestnik na ispravci. Dosta su slične ove lokomotive. A nisam ni puno pogrešio, samo jedan brojželezocestnik piše:PECELJ, pozdravljen,
Nijedna. Ovu fotografiju je potrebno staviti u temu o JDŽ 162PECELJ piše:Muzejski primerak. Gde i koja je od one dve ?
pozdrav
Darko
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju