Stranica 61 od 130

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 03 Avg 2020, 13:33
od PECELJ
Okretnica kod Novog groblja :
tram eee n.groblje.jpg
tram eee n.groblje.jpg (101.53 KiB) Pregledano 2902 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 06 Avg 2020, 10:29
od PECELJ
116334551_3335219623191118_4905110519888631794_n.jpg
116334551_3335219623191118_4905110519888631794_n.jpg (82.66 KiB) Pregledano 3690 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 09 Avg 2020, 11:04
od PECELJ
Tramvaj ispod Veterinarskog fakulteta, desno zgrada FIAZT-a a kasnije Jugoauta :
x2q7tl Ispod Veterinarskog  , desno  zgrada FIAT-a -kasnije Jugoauto.jpg
x2q7tl Ispod Veterinarskog , desno zgrada FIAT-a -kasnije Jugoauto.jpg (114.36 KiB) Pregledano 3568 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 11 Avg 2020, 12:01
od PECELJ
Voždovac - stara okretnica :
28i9ldy Vožovac-stara okretnica.jpg
28i9ldy Vožovac-stara okretnica.jpg (94.43 KiB) Pregledano 3487 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 20 Avg 2020, 11:00
od PECELJ
Ulica ???
2ugj70p.jpg
2ugj70p.jpg (143.07 KiB) Pregledano 3292 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 20 Avg 2020, 20:25
od JŽ 363
Autokomanda

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 20 Avg 2020, 23:00
od Vesa
PECELJ piše:Ulica ???

2ugj70p.jpg
Bulevar JNA (danas Bulevar oslobođenja), nešto iznad ugla sa Bitoljskom, u smeru prema Slaviji. Tu je negde današnja stanica "Franše D'Eperea".

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 26 Avg 2020, 11:55
od PECELJ
Beograd - Tramvaji Tatra :
271_001 tatra BG.jpg
271_001 tatra BG.jpg (443.98 KiB) Pregledano 3073 puta

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 28 Avg 2020, 22:41
od mali.paja
Kad je ova slika nastal? Izgleda da je tramvaj dobio po nosu? Ne sjećam se da je ikada u Zagrebu oštećeni tramvaj vozio putnike? U Zagrebu sam neprekidno od 1971. godine. Jedino imam prekid od 15 mjeseci JNA.

Re: Beogradski tramvaji

Poslato: 01 Sep 2020, 12:53
od PECELJ
Evo još jedn slike tog tramvaja :
20.jpg
20.jpg (79.23 KiB) Pregledano 2950 puta
A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).

Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh