Beogradski tramvaji

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 06 Avg 2020, 10:29

116334551_3335219623191118_4905110519888631794_n.jpg
116334551_3335219623191118_4905110519888631794_n.jpg (82.66 KiB) Pregledano 2002 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 09 Avg 2020, 11:04

Tramvaj ispod Veterinarskog fakulteta, desno zgrada FIAZT-a a kasnije Jugoauta :

x2q7tl Ispod Veterinarskog  , desno  zgrada FIAT-a -kasnije Jugoauto.jpg
x2q7tl Ispod Veterinarskog , desno zgrada FIAT-a -kasnije Jugoauto.jpg (114.36 KiB) Pregledano 1880 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 11 Avg 2020, 12:01

Voždovac - stara okretnica :

28i9ldy Vožovac-stara okretnica.jpg
28i9ldy Vožovac-stara okretnica.jpg (94.43 KiB) Pregledano 1799 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 20 Avg 2020, 11:00

Ulica ???

2ugj70p.jpg
2ugj70p.jpg (143.07 KiB) Pregledano 1604 puta

JŽ 363
Kondukter
Poruke: 55
Pridružen: 01 Sep 2017, 22:24
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod JŽ 363 » 20 Avg 2020, 20:25

Autokomanda

Vesa
Ložač
Poruke: 138
Pridružen: 07 Feb 2017, 19:04
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod Vesa » 20 Avg 2020, 23:00

PECELJ piše:Ulica ???

2ugj70p.jpg

Bulevar JNA (danas Bulevar oslobođenja), nešto iznad ugla sa Bitoljskom, u smeru prema Slaviji. Tu je negde današnja stanica "Franše D'Eperea".

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 26 Avg 2020, 11:55

Beograd - Tramvaji Tatra :

271_001 tatra BG.jpg
271_001 tatra BG.jpg (443.98 KiB) Pregledano 1385 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1462
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod mali.paja » 28 Avg 2020, 22:41

Kad je ova slika nastal? Izgleda da je tramvaj dobio po nosu? Ne sjećam se da je ikada u Zagrebu oštećeni tramvaj vozio putnike? U Zagrebu sam neprekidno od 1971. godine. Jedino imam prekid od 15 mjeseci JNA.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6029
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod PECELJ » 01 Sep 2020, 12:53

Evo još jedn slike tog tramvaja :

20.jpg
20.jpg (79.23 KiB) Pregledano 1262 puta


A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).

Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh

JŽ 363
Kondukter
Poruke: 55
Pridružen: 01 Sep 2017, 22:24
Kontakt:

Re: Beogradski tramvaji

Porukaod JŽ 363 » 01 Sep 2020, 21:08

PECELJ piše:Evo još jedn slike tog tramvaja :

20.jpg

A odgovor bi bio sledeći :
"Tramvaj s prethodne fotografije je prototip tramvaja T4, koji je u periodu 1968/69. godine bio na probi u Beogradu, nakon čega je vraćen u Čehoslovačku. U Beogradu je nosio (GSP-ov?) garažni broj 111 i bio osposobljen za vuču prikolice. Tramvaj T4 je koncepcijski zapravo identičan PCC tramvaju, tj. njegova čehoslovačka verzija.
Tek 1972. godine za GSP počinje isporuka 20 tramvaja ovog tipa. Oni nisu imali mogućnost vuče prikolice, ali su zato na "nosu" (tj. na čelu) imali ugrađene konektore za vožnju u tandemu. Po dolasku su raspoređeni (samo?) na liniju 2, a kasnije su bili ubacivani i na druge pravce. U saobraćaju su ostali do 1990. godine (ili 1989, to je podatak koji tražim).

Postoje nedoumice i nerazjašnjeni detalji oko ispitivanja prototipskog tramvaja 111 u Beogradu, koje su pre par godina iznesene na nemačkom železničkom forumu. Naime, tvrdi se da je na ispitivanju u Beogradu bilo dvoje motornih kola T4, koja su u Beogradu nosila brojeve 110 i 111, uz još jednu prikolicu B4. Međutim, kako do sada nije potvrđeno postojanje tramvaja 110 (ne postoji npr. nikakva fotografija iz Beograda), postavljaju se pitanja da li je u slučaju g.b. 110 reč o prikolici B4. Možda g. Vesa ima neke odgovore na ove navode?
Vrh


Gospodine Pecelj,

tekst koji ste u prethodnom postu objavili, napisao sam i objavio 4. jula 2018. godine, na 46. strani ove teme. Budući da ste propustili da naznačite podatke o autoru nakon kopiranja teksta, zamolio bih da to učinite - ili ubuduće koristite alatku za citiranje tuđih postova, što je primerenije.


Povratak na “Tramvaji i žičare na bivšim ExYu prostorima”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost