Trieste S. Andrea - Koper (Capodistria) - Poreč (Parenzo)
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8134
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive tipa P koje su vozile na ovoj trasi .
Lokomotiva P-1 , austrijske izrade (1926.g.) :
Lokomotiva P-3 austrijske izrade (1926.g.) - muzejski primerak u Izoli :
Lokomotiva P-9, italijanske izrade :
Lokomotiva P-1 , austrijske izrade (1926.g.) :
Lokomotiva P-3 austrijske izrade (1926.g.) - muzejski primerak u Izoli :
Lokomotiva P-9, italijanske izrade :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8134
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive tipa U koje su vozile na ovoj trasi .
Lokomotiva U-8 :
Lokomotiva U-20 :
Lokomotiva U-8 :
Lokomotiva U-20 :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8134
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotiva U-20 :
Lokomotiva U-37 (kasnije prebačena u Busovaču kod Lašve) :
Lokomotiva U-37 (kasnije prebačena u Busovaču kod Lašve) :
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotiva U-25 nije saobraćala na ovoj pruzi!
Što se tiče lokomotiva serije P ukupno ih je bilo 9. Nekoliko ih je izrađeno 1922. godine.
Što se tiče lokomotiva serije P ukupno ih je bilo 9. Nekoliko ih je izrađeno 1922. godine.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Povodom 80 godina od ukidanja pruge Slovenska pošta izdala je prigodne marke i dopisnicu.
http://www.google.com
http://www.google.com
- Prilozi
-
- Parenzana.jpg (112.44 KiB) Pregledano 2777 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8134
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Mislim da niste u pravu. Pogledajte knjigu T.Bratea o Parenzani.
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Gospodin Pospišal ne navodi ovu lokomotivu.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8134
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
U Tadeovoj knjizi postoji slika ove lokomotive (U-25). Jedino ako je nije navodio van konteksta .
Opet ono što je Senčica prepisivao, stoji :
"Parenzani je ostalo drugih šest lokomotiva serije U (4,7,8,31,33 i 42), dodatih za vuču vojnih vozova koji su snabdevali artiljerijske baterije i garnizone na obalama severne Istre; tada je vozni park Parenzane obuhvatao 12 lokomotiva: devet iz serije U i tri iz serije P."
Opet ono što je Senčica prepisivao, stoji :
"Parenzani je ostalo drugih šest lokomotiva serije U (4,7,8,31,33 i 42), dodatih za vuču vojnih vozova koji su snabdevali artiljerijske baterije i garnizone na obalama severne Istre; tada je vozni park Parenzane obuhvatao 12 lokomotiva: devet iz serije U i tri iz serije P."
- ivanjz
- Uber minister
- Poruke: 5716
- Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
- Prilozi
-
- P7.jpg (135.93 KiB) Pregledano 2770 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1855
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Parenzana ili TPC (Trieste – Parenzo - Canfanaro)
Lokomotive koje su završile na Siciliji su morale biti prerađene na kolosijek širine 1000mm. Dosta je naših lokomotiva serije 91 završilo na Siciliji. Koliko znam na Sicilije je bilo preko 1000km pruga od 1000mm.ivanjz piše:Zanimljivo je da su sve lokomotive serije P nakon ukidanja pruge raspoređene na Siciluju. Jedino lokomotiva P4 na kraju je završila u Jugoslaviji, u rudniku uglja u Zenici.
Ostala je sačuvana samo jedna ova lokomotiva koju su proizveli italijani P7 i nalazi se u muzeju u MIlanu, kao i ona proizvedena u Krasu koja se nalazi u Izoli.
http://www.google.com
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju