Malo kod listanja sam sad primjetio da je putnička garnitura na vlaku austrijska.PECELJ piše:Železnička stanica Sisak-Caprag 1966.godine
Lokomotiva JŽ 01-053 načelu putničkog voza.
Lokomotive serije JŽ 01
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
mali.paja...nije garnitura Austrijska nego Banjalucka.Ovo je slika putnickog vlaka Zagreb-Sunja-Banja Luka tada je nosio broj 1525.Iza sluzbenih kola je stari 4-os. vagon dom.st.Sarajevo koji je u sastavu tog vlaka isao dir.Zagreb-Sarajevo.Vozili su ga Zagrebcani do Sunje sa 01 ili 11 serijom,a od Sunje Banjalucani.Jasno se vidi iza manevarke 62 seije da su dvosovinsli vagoni.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Lokomotiva JŽ 01-107 u železničkoj stanici Skoplje. Snimak iz 1966.godine.
- Prilozi
-
- s-l1600 01 107 1966 Original.jpg (128.4 KiB) Pregledano 6370 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Znam dobro što sam napisao. Ti vagoni sa WC-om u sredini su bilo OBB. Iz Beča u takvi vagoni vozili na vlaku LP/PL. Grupa vagona iz Austrije i Maribiora se uzimala i skidala u Z.Mostu. Riječi banjalučka i austrijska su pridjevi i pišu se malim slovom. Jedino se velikim slovom piše pridjev od vlastitog imena kao nap. Pajin ili Cvijićev.cvijic piše:mali.paja...nije garnitura Austrijska nego Banjalucka.Ovo je slika putnickog vlaka Zagreb-Sunja-Banja Luka tada je nosio broj 1525.Iza sluzbenih kola je stari 4-os. vagon dom.st.Sarajevo koji je u sastavu tog vlaka isao dir.Zagreb-Sarajevo.Vozili su ga Zagrebcani do Sunje sa 01 ili 11 serijom,a od Sunje Banjalucani.Jasno se vidi iza manevarke 62 seije da su dvosovinsli vagoni.
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Hahaha...mala i velika slova manje bitno u ovom slucaju.Ovaj vagon na slici je bio JZ vagon,ja se nekad vozio u njemu.Takvih vagona je bilo dosta i dom.Zagreb GK.Mislim cak da je na ovom sa slike pisalo Dom.st.Banja Luka.Druga stvar vlak LP/PL nije imao nikakve veze sa OBB vagonima,to je bio CISTI brzi vlak unutrasnjeg prometa na relaciji Ljublana-Ploce-Ljubljana.Poslije 1974. je dobio broj 741/740.Medjunarodni brzi vlak je bio HB/BH kasnije poslije 1974. vlak 297/296 ni on nije imao OBB vagona nego DB jer je kroz Austriju tranzitirao bez prerade.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Ovog puta u boji.
Lokomotiva JŽ 01-102 u železničkoj stanici Beograd 1966.godine.
Lokomotiva JŽ 01-102 u železničkoj stanici Beograd 1966.godine.
- Prilozi
-
- s-l1600 (8) 01 102 Beograd 1966 Original.jpg (183.39 KiB) Pregledano 6338 puta
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1864
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Vlak PL/LP kasnije 740/741 nosio je ime Kozara. Osim vagona JŽ u Z.Mostu je uzimao i skidao grupu vagona za Maribor. U toj grupi je bio 1 ili 2 vagona za Beč (ne sjećam se više). Vlak HB/BH je bio dnevni vlak Zagreb-Sarajevo i obratno. U Zagrebu je čekao vagone od vlaka Dalmacija. Vlak je 1-2 VR bio i sezonac između Sarajeva i Ploča. Netko me tražio povijest večernjeg vlaka između Zagreba i Munchena. Moram pogledati stare VR pa ću nešto i napisati o tome. Vlak Dalmacija samostalno je vozio ako se ne varam posljednji put u VR 76/77 i nosio je broj 414/415 ako me sjećanje dobro služi. U VR 77/78 vlak je postao sezonac. Vozio je ljeti, zatim negdje od početka 12 mjeseca do negdje oko Tri kralja (06.01.) I još je vozio nekih 2 tjedna oko Uskrsa. U ostalo vrijeme je išao u satavu vlak 296/297, Mostar. Sljedeći VR je bio samo ljeti sezonac i iza toga do prestanka u sastavu vlaka 296/297. Sada bi nasljednik bio vlak Lisinski 498/499. On otprilike ide u vremenima vlaka 296/297. Inače vlak 296 je bio dosta težak za preradu u ZGK. Slagale su ga 2 manevre + vozna lokomotiva vlaka Dalmacija iz Splita. I tako je 1 kojeg ti poznaješ najavio da je vlak spreman za polazak a manevra mu ostala u sredini vlaka. Drugi prometnik je to vidio (i njega poznaš a on mi je to i ispričao) i izderao se na prvog. Radio sam u operativi sa obojicom.
Moram složiti malo sastave vlakova i kalendare prometa pa to napisati. Isto tako moram još sa 3 živućih bivših strojnih dispečera složiti turnuse lokomotiva i domicila lokomotiva brzih vlakova. Dvojica su umrla a ostal ova 3. Ti ih isto sve znaš.
Moram složiti malo sastave vlakova i kalendare prometa pa to napisati. Isto tako moram još sa 3 živućih bivših strojnih dispečera složiti turnuse lokomotiva i domicila lokomotiva brzih vlakova. Dvojica su umrla a ostal ova 3. Ti ih isto sve znaš.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Lokomotiva JŽ 01-050 u verovatno stanici Kraljevo a moguće je i Skoplje zbog ranije fotografije na ovoj strani.
Izvor : Ebay
Izvor : Ebay
-
- Vozovođa
- Poruke: 248
- Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
U pitanju je ložionica Kraljevo,nema veze sa Skopljem,To iz razloga što su obe lokomotive biče uglavnom domiciliranePECELJ piše:Lokomotiva JŽ 01-050 u verovatno stanici Kraljevo a moguće je i Skoplje zbog ranije fotografije na ovoj strani.
Izvor : Ebay
u toj ložioniici,u kojoj je 01-050 i završila svoj radni vek,dok je 01-107 to učinila u ložionici Zaječar.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8235
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 01
Hvala g.tanka vatra na infor maciji !!!
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 57 gostiju