Lokomotive serije JŽ 03

Parne lokomotive u Srbiji i svetu nekada i sada
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 04 Jan 2020, 11:21

Zahvaljujem Darko ! Tvoja slika je snimana nešto kasnije a tu je i neki performans :D
A nema ni petokraku ? :D Postaviću obe na pravo mesto.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 23 Jan 2020, 12:43

Železnička stanica Litija i lokomotiva JŽ 03-002

B560-35mm-Negative-SHSSüdbahn-No-0300210938-4-6-0 Litija.jpg
B560-35mm-Negative-SHSSüdbahn-No-0300210938-4-6-0 Litija.jpg (288.49 KiB) Pregledano 797 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 31 Jul 2020, 12:06

Lokomotiva JŽ 03-037 snimljena 1966.godine na nepoznatoj lokaciji ?

s-l1600 03 037 1966 Jugoslavia.jpg
s-l1600 03 037 1966 Jugoslavia.jpg (117.3 KiB) Pregledano 644 puta

Izvor : ebay

Tanka vatra
Mašinovođa
Poruke: 165
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod Tanka vatra » 31 Jul 2020, 21:04

PECELJ piše:Lokomotiva JŽ 03-037 snimljena 1966.godine na nepoznatoj lokaciji ?

s-l1600 03 037 1966 Jugoslavia.jpg
Izvor : ebay


U pitanju je žel.stanica Niš.lokomotiva je 05-037 očigledno sa nekim brzim vozom,i nema veze sa lokomotivom ser.03!

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 01 Avg 2020, 10:22

Hvala g.Tanka vatra na ispravci. Tako je pisalo, loša slika a ja nism detaljnije proveravao.
Postaviću fotografiju na pravo mesto.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 10 Sep 2020, 11:35

Železnička stanica Zidani Most 1964.godine.

Na fotografijama su lokomotive JŽ 03-011 i JŽ 03-015 na čelu pputničkog voza.
Nažalost i originali sa aukcije su bili vrlo bledi.

s-l1600 03 011 Zidani Most 1964 Front.jpg
s-l1600 03 011 Zidani Most 1964 Front.jpg (177.95 KiB) Pregledano 519 puta


s-l1600 03 015 Zidani Most 1964.jpg
s-l1600 03 015 Zidani Most 1964.jpg (163.04 KiB) Pregledano 519 puta

Izvor : ebay

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 6027
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod PECELJ » 12 Okt 2020, 11:37

Slovenačka lokomotiva 03-002 na čelu kompozicije muzejsko-turističkog voza.?

Vidimo da je krajnke odredište bila stanica Pula ali ne znamo odakle je krenuo ?

s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 ON SPECIAL TRAIN B.jpg
s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 ON SPECIAL TRAIN B.jpg (139.05 KiB) Pregledano 399 puta

s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 ON SPECIAL TRAIN.jpg
s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 ON SPECIAL TRAIN.jpg (241.77 KiB) Pregledano 399 puta


s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 PULA STATION CROATIA.jpg
s-l1600 LOCO SLOVENIA JZ 03-002 PULA STATION CROATIA.jpg (200.18 KiB) Pregledano 399 puta

Uzvor : ebay

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1461
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod mali.paja » 12 Okt 2020, 19:45

Ovo je negdje u sredini ili pri kraju osamdesetih godina prošlog stoljeća. To su počeci slovenskih muzejskih vlakova. Istra je tad bila pod upravom ŽG-a (Železniško gospodarstvo) Ljubljana. Lokomotiva 03-002 je vozila agencijski turistički vlak Pula-Roč-Pula. To je bilo čak i u voznom redu predviđeno. Vlak je vozio po potrebi. Relativno dosta često je vozio. Lokomotiva 03-002 je bila stacionirana u Puli. Uglavnom u to njeno vrijeme njen glavni domicil je bio Divača. Divača je imala svoju vuču i bila je matična ložionica za dizel lokomotive koje su vršile vuču za Pulu i Koper. Osoblje vuče Divača je na elektro lokomotivama dolazilo do Dobove (to znam sigurno) a možda i Jesenice i Maribor' VV Divača je na vlaku Arena (vlak broj 102/103) sa svojim osobljem vršilo vuču Pula-Ljubljana-Zagreb-Pula. To je sve bilo tako negdje do 1993.? Tad je već bilo razdvajanje republika i nastanak novih željezničkih uprava ali osoblje je svejedno vozilo po susjednim upravama/republikama negdje do 1993.? Prestanak je bio radi 2 neobična događaja. O tome napišem uskoro razloge.

železocestnik
Direktor železnice
Poruke: 1115
Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod železocestnik » 12 Okt 2020, 22:43

mali.paja, pozdravljen,

kako je to išla priča sa JŽ 03-002 i vožnjama u Roč, možeš saznati u članku prof. Mladena Bogića, doskoro ravnatelja u Železniškem muzeju Ljubljana.
Članak je izašao u reviji SŽ "Nova proga" u posebnom broju 16.12.2015
Muzejski vlak SŽ
Že 30 let na tirih

link: https://www.slo-zeleznice.si/media/k2/a ... ressed.pdf

pouzetak iz članka:
Za lokomotivo je bila izbrana ekspresna parna lokomotiva 03-002, najhitrejša in najlepša avstro-ogrska lokomotiva v zbirki muzeja. Ing. Slokar je po kratkem premisleku z blago hudomušnim nasmeškom dal projektu "Veliki muzejski vlak" zeleno luč in prek zime 1986/87 je potekala revizija lokomotive v CD Šiška ter vagonov v CD Ptuj. Spomladi 1987 je bil vlak pripravljen. Prva vožnja je bila organizirana 23. maja 1987 z obema vlakoma in lokomotivama od avstrijskega Beljaka do Kanala. Vožnje se je udeležil tudi dotlej nam neznani gospod Eduard Sassmann, šef kurilnice Dunaj Sever, ki je skrbel za
najpomembnejše avstrijske aktivne parne lokomotive. Navdušen nad 03-002 je izposloval vabilo s strani ÖBB, da smo se potem jeseni udeležili velikih proslav ob 150-letnici avstrijskih železnic na Dunaju.
Od vsega začetka projekta je bil pripisan precejšen pomen in vložen trud v oblikovanje celostne podobe tega produkta, tako da so imela vsa informativna in spominska gradiva skupne značilnosti, tako tudi darilni priponki iz leta 1986 oziroma 1987, vozovnice in informacijsko gradivo, ki je bilo pripravljeno v slovenščini, angleščini, nemščini in italijanščini in smo ga delili potnikom glede na to, kateri jezikovni skupini so pripadali.

Območje svojega delovanja smo torej, opogumljeni z uspehom leta prej, drzno razširili čez državno mejo. Prek turistične sezone smo veliki vlak stacionirali v Pulju, saj smo nameravali izkoristiti impresivni turistični potencial Istre. Za cilj izleta smo izbrali okrog 80 kilometrov oddaljeno mestece Roč na progi proti Divači. Začuda je vlak vozil samo nekajkrat, saj je puljska izpostava Slovenijaturista izlet slabo tržila, in to pri izjemno močnem turističnem zaledju zahodne istrske obale s središči Rovinj, Vrsar, Poreč. Tu smo se naučili še ene lekcije: uspeh takšnih projektov je odvisen od maloštevilnih
»pravih«, zainteresiranih ljudi. Če se turističnim delavcem ni treba truditi za posel, pač niso pripravljeni vlagati
naporov v novo storitev. Ker so bile z obratovanjem vlaka zaradi oddaljenosti povezane precejšnje logistične težave – strojevodje so bili lokalni železničarji, spremljevalci in moderatorji pa smo se morali voziti iz Ljubljane – smo ob koncu sezone priznali poraz in se iz Istre umaknili.

Dakle Pula-Roč-Pula vozilo se je samo nekoliko puta, samo jednu sezonu.

Kao onaj roman i film: PER OLOF EKSTRÖM: Hon Dansade En Sommar.

Hon_dansade_en_sommar_poster.jpg
Hon_dansade_en_sommar_poster.jpg (30.06 KiB) Pregledano 376 puta


20191125230620109685.jpg.180x145px.png
20191125230620109685.jpg.180x145px.png (33.13 KiB) Pregledano 376 puta



mali.paja, mislim, da bi trebao da uradiš pouzetak, da mogu svi razumjet.

pozdrav
Darko

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1461
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Lokomotive serije JŽ 03

Porukaod mali.paja » 13 Okt 2020, 23:56

Znam da sam gledao jedanput kretki prilog na tadašnjoj TV Zagreb o tom vlaku. Mi po kolodvorima smo osim voznih redova ŽTP-a ZGB dobivali i VR ŽG-a Ljubljana. Tako se u VR taj agencijski vlak pojavljivao par godina. U zaglavlju je pisao da vozi po potrebui. U PTN-u (Prometno transportno navodilo) su bili podatci o dometu tadašnjih muzejskih lokomotiva serije 03 i 17 kao i za vagone. PTN u Hrvatskoj je bio PTU (Prometno transpotne upute) a u ostatku države je to bilo STU (Saobraćajno transpotno uputstvo). Postojalo je posebno za teretni a posebno za putnički PTN/STU/PTU. I oni su se djelili na 2 dijela (knjižice). PTN/PTU/STU dio "A" i za putnički teretni promet izdavala je ZJŽ iz Beograda a tiskalo se u Subotici. U tim knjižicama su bili međunarodni kako putnički tako i teretni vlakovi i vlakovi koji prometuju preko najmanje 2 ŽG/ŽTP. . Tu je pisalo kada koja strana uprava ili ŽG/ŽTP vrši dostavu kursnih vagona, koji dan, brzinu potrebnih vagona, kolodvori promjene sastava itd. Ovo se odnosilo na vlakove sa prijevozom putnika. Kod teretnih vlakova je pisalo kolodvore promjene sastava, gdje se živo dohranjuje, napaja vodom, sastav vlaka od lokomotive prema kraju itd. Kod kolodvora promjene sastava je znalo pisati napr. "-", "+" i "-/+". Ukoliko je bio "-" to je značilo da taj vlak samo ostavlja vagone, "+" je značilo da samo uzima vagone a "-/+" je značilo da ostavlja i uzima vagone. Ovo prethodno sa "- i +"se odnosilo samo na teretne vlakove. Kod putničkih vlakova tih "- i +" nije bilo.
PTN/PTU/STU dio "B" se odnosio na vlakove unutar ŽG/ŽTP. Kod vlakova sa prijevozom putnika je pisalo sastavi koji domovni kolodvor dostavlja vagone, kalendar prometa itd. Kod teretnih vlakova je bilo isto kao i za dio "A"sa onim "- i +".
Za sad toliko. Još moram napisati zašto su prestali SŽ/HŽ voziti sa svojim osobljem jedni kod drugih.
Ja ovo pišem i pretpostavljam da drugi razumije? Ukoliko nešto nije jasno slobodno pitajte.


Povratak na “Parne lokomotive u Srbiji i nekadašnjoj JŽ mreži”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta

cron