Lokomotive serije JŽ 11
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
PECELJ, pozdravljen,
ja mislim, da je došlo do kounikacionog šuma između vas dvojice.
Meni to izgleda pozadina kao neko brdo iznad Jesenica...
pozdrav
Darko
ja mislim, da je došlo do kounikacionog šuma između vas dvojice.
Meni to izgleda pozadina kao neko brdo iznad Jesenica...
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
popravljam posle manje nego jednog sata
"kounikacionog" šuma = komunikacionog šuma
Brojim post više
pozdrav
Darko
"kounikacionog" šuma = komunikacionog šuma
Brojim post više
pozdrav
Darko
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8229
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
Isplivasmo nekako na kraju
Prvo sam ja pogrešio oko serije a onda je i g.cvijic izgleda pogrešio oko lokacije
Pozdrav !
Prvo sam ja pogrešio oko serije a onda je i g.cvijic izgleda pogrešio oko lokacije
Pozdrav !
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
PECELJ, pozdravljen,
dakle dvaput polovično tačno: jednom serija, jednom lokacija
2 x polovično tačno = skroz netačno
Nije problema, svako može pogrešit....i ja
Ali zbog toga dobijemo sada bonus:
Dosad još nismo imali JŽ 11-040 ni CB, kamoli u koloru...
Sada imamo JŽ 11-040 stvarno u Mariboru....i u koloru
Fotografiju je snimio S.Kumar
pozdrav
Darko
dakle dvaput polovično tačno: jednom serija, jednom lokacija
2 x polovično tačno = skroz netačno
Nije problema, svako može pogrešit....i ja
Ali zbog toga dobijemo sada bonus:
Dosad još nismo imali JŽ 11-040 ni CB, kamoli u koloru...
Sada imamo JŽ 11-040 stvarno u Mariboru....i u koloru
Fotografiju je snimio S.Kumar
pozdrav
Darko
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
Auuu...hvala za ovu sliku,prvi put je vidim,a kao srednjoskolac u ZT skoli u Zagrebu vozio sam se na njoj.Ovo je iz 70.-tih godina,tad ja bila neka preraspodjela rada pa su Zagrebacke lok.11 serije isle na reviziju u Boris Kidric,a Slovenske serije 28 i 29 na reviziju u Janko Gredelj u Zagreb.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
cvijic, pozdravljen.
Tačno je, Mariborčani su "skinuli" Zagrebčankinje...
Možda bi nekde pronašao i fotografiju "gore bez"
pozdrav
Darko
Tačno je, Mariborčani su "skinuli" Zagrebčankinje...
Možda bi nekde pronašao i fotografiju "gore bez"
pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
Pozdravljeni,
fotograf je uhvatio JŽ 11-040 baš tada, kada je ostala bez pozdrav
Darko
fotograf je uhvatio JŽ 11-040 baš tada, kada je ostala bez pozdrav
Darko
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1862
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
Kad je ova slika nastala u Sloveniji više nisu vozile skoro pa parne lokomotive. 1977. u Gredelju sigurno nije bilo slovenskih parnih lokomotiva na popravku. U Hrvatskj su još vozile na pakračoj pruzi, od Siska prema Karlovcu i Zagorju. Osim toga dizalica u Zaprešiću je bila stalno zaposjednuta sa lokomotivom serije 11 a kasnije 33. Pretpostavljam da je parnih lokomotiva još bilo od Vrpolja prema Osijeku i od Nove Kapele prema Našicama. Ova slika serije 11 je u Mariboru kako piše. Ja slabo znam tamo situaciju ali mi pada na um da nije li to preciznije Maribor Studenci? Tamo su bile radionice za održavanje a i sad su. Mislim da je ovo jedna od posljednih parnih obnovljenih lokomotiva serije 11. Ja sam radio dnevnu smjenu '77. ili '78 kada je Z.Most dao izvanredni promet vlakova prije 12 sati. Uveden je strojni vlak za ZGK. Još su napomenuli da je to parna lokomotiva. Malo mi je to bilo čudno? Od kud parnjača strojna za Zagreb. I stvarno je prošla negdje oko 11 sati parnjača serije 11. Možda je to bila ova lokomotiva? Ti bi se Cvijiću trebao sjetiti kada je negdje samim krajem sedamdesetih između Caprga i Siska došlo do naleta Mađara i teretnog ili mješovitog vlaka? Uglavnom lokomotiva serije 51 je vukla vlak natraške. Iz Siska sa prvog je pokrenut Mađar. Čini mi se da strojovođa N.M. nij vidio signal da je crven. Prometnik vanjski je dao polazak i poljubili su se. Sreća nitko nije nastradao. Dugo je ta parnjača serije 51 čekala u Zaprešiću na kasaciju.
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1353
- Pridružen: 03 Jul 2016, 12:07
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
mali.paja, pozdravljen,
situacija u Sloveniji je bila ovakva 1977, da je vozilo još uvjek 15 lokomotiva, ali stvarno bile su malo prije
Ali ova JŽ 11-040 bila je na popravci na Studencima i stvarno su joj "skinuli" izolaciju, jer je bio sigurno i popravak parnog kotla.
Vjerovatno je to ta lokomotiva, koju si ti propustio kroz stanicu.
Zvonimir Horvat piše u knjizi 100 godina remonta lokomotiva:
" Lokomotiva 11-041 posljednja je lokomotiva popravljena u 82-godišnjem djelovanju IV. odjela montaže lokomotiva, te je uz malu svečanost napustila ondašnju radionicu Gredelj 27. listopada 1976. godine.
U odjel montaže od 1946. godine bilo je dopremljeno na popravak 1029 lokomotiva te serije (to je najveći broj) iz statusa ložionica Zagreb, Beograd, Koprivnica, Split, Alipašin most i Sarajevo."
Dakle JŽ 11-040 su Mariborčani sredili i stavili je "pod paru" za kontrolu.
To se vidi i na fotografiji iz 1977. godine.
Godina, koja piše na fotografiji, je sigurno tačna, stavio ju je prof. Kumar, koji ju je i fotografirao.
pozdrav
Darko
situacija u Sloveniji je bila ovakva 1977, da je vozilo još uvjek 15 lokomotiva, ali stvarno bile su malo prije
Ali ova JŽ 11-040 bila je na popravci na Studencima i stvarno su joj "skinuli" izolaciju, jer je bio sigurno i popravak parnog kotla.
Vjerovatno je to ta lokomotiva, koju si ti propustio kroz stanicu.
Zvonimir Horvat piše u knjizi 100 godina remonta lokomotiva:
" Lokomotiva 11-041 posljednja je lokomotiva popravljena u 82-godišnjem djelovanju IV. odjela montaže lokomotiva, te je uz malu svečanost napustila ondašnju radionicu Gredelj 27. listopada 1976. godine.
U odjel montaže od 1946. godine bilo je dopremljeno na popravak 1029 lokomotiva te serije (to je najveći broj) iz statusa ložionica Zagreb, Beograd, Koprivnica, Split, Alipašin most i Sarajevo."
Dakle JŽ 11-040 su Mariborčani sredili i stavili je "pod paru" za kontrolu.
To se vidi i na fotografiji iz 1977. godine.
Godina, koja piše na fotografiji, je sigurno tačna, stavio ju je prof. Kumar, koji ju je i fotografirao.
pozdrav
Darko
-
- Šef stanice
- Poruke: 431
- Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
- Kontakt:
Re: Lokomotive serije JŽ 11
"mali.paja" Tri sudara su bila izmadju Capraga i Siska. PRVI 1974 ujutro oko 5 sati.Manevra je iz teretne dogurala 14 tov vagona za istovar na 3.kol. putnicke s namjerom da ih odguraju na istovar na kolosjek OTP Sisak koji se odvajao skretnicom 1a na bloku I.Rukovac manevre je bio moj zemljak pok.Bajic Nikola,a prometnik na postavnici pok.Dusan Obradovic,doslo je do nesporazuma njih dvojice.Kroz 4. kol. putnicke imao je od Capraga prolaz ter.61070 lok.441-033 m-vodja VV Sl.Brod.Ovi sa manevrom krenuli i direktan sudar na skretnici br.1.Dva vagona prevrnuta i lok.razbijena upravljacnici.M-vodja na 441-033 pobjegao u mas.prostor i prosao bez povrede.Krivac ruk. manevre,bio suspendovan i poslije suspenzije presao u ukrsnicu Hrastovac gdje je radio kao skretnicar do 1991.mali.paja piše:Kad je ova slika nastala u Sloveniji više nisu vozile skoro pa parne lokomotive. 1977. u Gredelju sigurno nije bilo slovenskih parnih lokomotiva na popravku. U Hrvatskj su još vozile na pakračoj pruzi, od Siska prema Karlovcu i Zagorju. Osim toga dizalica u Zaprešiću je bila stalno zaposjednuta sa lokomotivom serije 11 a kasnije 33. Pretpostavljam da je parnih lokomotiva još bilo od Vrpolja prema Osijeku i od Nove Kapele prema Našicama. Ova slika serije 11 je u Mariboru kako piše. Ja slabo znam tamo situaciju ali mi pada na um da nije li to preciznije Maribor Studenci? Tamo su bile radionice za održavanje a i sad su. Mislim da je ovo jedna od posljednih parnih obnovljenih lokomotiva serije 11. Ja sam radio dnevnu smjenu '77. ili '78 kada je Z.Most dao izvanredni promet vlakova prije 12 sati. Uveden je strojni vlak za ZGK. Još su napomenuli da je to parna lokomotiva. Malo mi je to bilo čudno? Od kud parnjača strojna za Zagreb. I stvarno je prošla negdje oko 11 sati parnjača serije 11. Možda je to bila ova lokomotiva? Ti bi se Cvijiću trebao sjetiti kada je negdje samim krajem sedamdesetih između Caprga i Siska došlo do naleta Mađara i teretnog ili mješovitog vlaka? Uglavnom lokomotiva serije 51 je vukla vlak natraške. Iz Siska sa prvog je pokrenut Mađar. Čini mi se da strojovođa N.M. nij vidio signal da je crven. Prometnik vanjski je dao polazak i poljubili su se. Sreća nitko nije nastradao. Dugo je ta parnjača serije 51 čekala u Zaprešiću na kasaciju.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju