Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Lokomotive, motorni vozovi, vagoni ...
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od PECELJ »

Tehnički podaci :
411.jpg
411.jpg (47.98 KiB) Pregledano 3924 puta
411-.jpg
411-.jpg (111.04 KiB) Pregledano 3924 puta
Železnička stanica Lašva . Elekto motorni voz JŽ 411 na liniji Sarajevo - Zenica :
411 SA-ZE in lasva.jpg
411 SA-ZE in lasva.jpg (381.24 KiB) Pregledano 3924 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od PECELJ »

Elektro motorni voz HŽ 6111-019 u stanici Zagreb :
HŽ 6111 serie train in Zagreb.jpg
HŽ 6111 serie train in Zagreb.jpg (191.42 KiB) Pregledano 3923 puta

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 8137
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od PECELJ »

Posle dobijanja tačnog podatka......

Elektro motorni voz EMV JZ serija 411 tzv."Madjar" u blizini stanice Konjic :
684_001 Konjic EMV 411.jpg
684_001 Konjic EMV 411.jpg (346.01 KiB) Pregledano 3467 puta

colicdusan325
Šef stanice
Poruke: 434
Pridružen: 03 Apr 2012, 19:26
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od colicdusan325 »

postovanje.za potrebe jz,od fabrike ganc -mavag,1976 pocela je isporuka,emv serije 411/415-0[trodelni, drugi razred],34 garniture.10 garnitura ztp-sarajevo i 24 garniture ztp-zagreb.iste su koristene za prigradski saobracaj,za potrebe svojih ztp-a,prepoznatljivi su bili po zutim vratima.po zavrsetku olimpiskih igara u sarajevu 1984,ztp-sarajevo,je u zimskom periodu uvodio petkak /nedelja, vikend voz jahorina ekspres, relacija beograd-sarajevo-beograd,gde su u sastavu bile tri garniture emv serije 411/415-0[sinhron],pune skijasa.neposredno pred pocetak olimpijade 1984,jz postaju bogatije za jos 16 emv garnitura serije 411/415-100[trodelni ,prvi razred,televizori ,video ,bife,poseban odeljak za poslovne sastanke,avionska sedista koja su se okretala za smer voznje kao i male police za lanc pakete.brigu o putnicima vodile su stjuardese].prepoznatljivi po plavim vratima.bili su vlasnistvo ztp-sarajevo.saobracali su kao poslovni vozovi,dva para beograd -sarajevo i obratno,beograd/novi sad-banja luka/bihac i obratno,sarajevo -zagreb iobratno sarajevo -ploce i 0bratno sarajevo -banja luka i obratno.prevozili vanredne ture sa turistima za vreme olimpijade.desavalo se da iz bosne dovedu i ucenike sa tri garniture u sinhronu do lapova ,pa ih onda dizel odvede do kragujevca.ovo je bilo moje podsecanje na jedan odlican voz,koji u to vreme nije imao nikakvih prepravki ,dorada ,prerada.inovacija ,a staje posle bilo kada nastade ludilo na ovim prostorima ,ja nebi o tome.pozdrav.

Tanka vatra
Vozovođa
Poruke: 242
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od Tanka vatra »

Garniture sa turistima na relaciji od Lapova do Kragujevca i nazad,pre dizelki,prevlačile su parnjače serije 33.
Ja video iz voza,nažalosti nisam snimio jer nisam imao foto-aparata pri sebi.

colicdusan325
Šef stanice
Poruke: 434
Pridružen: 03 Apr 2012, 19:26
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od colicdusan325 »

postovanje.u pravu ste za lokomotivu serije 33,koja je prevlacila emv 411/415.relacija lapovo -kragujevac.imao sam i ja priliku da to vidim,dezurajuci u stanici beograd[doduse samo jednom ],i to zanimljiv sastav emv 411/415-441[spusteni pantografi]a na celu voza lokomotiva serije 33 ,ulazi u stanicu.davno bese,secam se ja,i jos po neko.

Tanka vatra
Vozovođa
Poruke: 242
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od Tanka vatra »

Da lepa vremena! Mali OT : Kennedyjevka najčešće na čelu voza 161,relacija BG -Kosovo Polje celom trasom,bez izmene (!!!!),
ja u bifeu mlatim špricere celom trasom,od početka do kraja,maestralna vožnja mašinovođa celom trasom,naročito kroz tunel
Vučkovicu 8 pozicijom,potom nadoknada "vremena" kroz Ibarsku klisuru i na kraju jedna umirujuća i spontana vožnja od Kos.
Mitrovice do Kosova Polja.Spektakl koji ostaje u večitom sećanju!

cvijic
Šef stanice
Poruke: 426
Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od cvijic »

U Kraljevu je bila samo smjena masinovodja.

cvijic
Šef stanice
Poruke: 426
Pridružen: 31 Mar 2012, 16:56
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od cvijic »

Ti "Madjari" EMV serije 411 zvanicno su poceli u ZTP-u Zagreb voziti 1979. U lozionici nije bilo jos elektrificiranih kolosjeka osim za 441 ispred el.depoa.Bila je jedna manevarka serije 731 sa montiranim pomocnim kvacilom koja ih je slagala,uvlacila i izvlacila iz i u lozionicu sa 14. kolosjeka.Slucajno sam bio u dnevnoj tzv. "kratkoj smjeni' otp.vlakova na peronu u Zagreb GK dana 18.IX 1979. Taj dan smo otpremili prvi vlak u sastavu 3 kuplane garniture 411 za ubrzani vlak br.921 Zagreb-Vinkovci.Manevra je izvukla garniture na 14. kolosjek i makla se, tu su stavljene pod napon i presle na III peron 5. kolosjek,vlak otpremljen na R u 16.20.Vozio ga je moj dobar drug Zagrebacki strojovodja Nino Maric.U pratnji je bilo 6 konduktera dom.Zagreb GK u svakoj garnituri po dva.Navece sam zvao Vinkovce i otpravnik iz Vinkovaca mi je rekao da je stigao u Vinkovce 5 min.prije vremena.Sjecam se dobro da je bila hrpa rukovodioca kod otpreme iz tadasnje Saobracajne sekcije i ZTP-a Zagreb iz Mihanoviceve 12.Tadasnji sef Saobracajni poslova ZTP-Zagreb Spase Amanovic mi je rekao kad sam otpremio vlak.Eto mali (zvali su me mali jer sam bio najmladji otpravnik tad na GK star samo 24 godine) nek voze sa srecom i nek odu zajedno s tobom u penziju bit ce mo zadovoljni.Ja danas imam 65 godina jos nisam ostvario penziju sprecila me korona da idem u HR,a i Madjari fala bogu jos voze.

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Elektro motorni voz JŽ 411/Hž6111

Poruka od mali.paja »

Dobro sam poznavao N.M. strojovođu. On je bio na Mađaru kada se dogodio nalet na mješoviti vlak iz Capraga sa lokomotivom serije 51. Lokomotiva je vula sa tenderom ispred. Vlak je stao na prvi kolosijek u Sisku i trebao je čekati križanje sa vlakom iz Capraga. Kako se nije vidio izlazni signal a i prometnik je dao polazak a da se nije čuo sa ovima na postavnici vlak je pokrenut i došlo je do naleta. Ti bi Cvijiću to mogao bolje znati. Kasnije su tu lokomotivu serije 51 dovukli u Zaprešić na kasaciju. Dugo je stajala. I postavili su je tako da se iz prolazećih vlakova mogla vidjeti slupana lokomotiva. Baš u to vrijeme je bila na TV reklama za poslovne vlakove sa onim bijelim vagonima popratnim komentarom: Putujte točno i sigurno sa vlakovima ŽTP-A Zagreb. Ja sam tada dežurao u Zaprešiću. Koliko puta sam znao reći onima na rezanju: Dajte maknite tu lokomotivu iza vagona (bilo je dosta teretnih vagona na rezanju), zašto mora putujući svijet vidjeti našu sramotu? Ma nitko me nije doživljavao. U Zaprešiću su kod bloka 1 tada živjeli neki Romi sa Kosova. Kako je bila jesen i zima uzimali su ugalja sa lokomotiva što je bio ostao. Bilo je sigurno parsto kila, možd i preko pol tone. Ako se to može nazvati sreća u nesreći je da nitko nije nastradao. Sreća je bila da je Mađar pokretao iz skretanja a i vlak sa lokomotivom serije 51 je uspooravao jer je ulazio u skretanje?

Pošalji Odgovor

Povratak na “Vozna sredstva današnje železnice”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju