Dizel motorni voz JŽ 611
Poslato: 25 Dec 2019, 11:23
Aluminijumski dizel električni voz serije 611 je proizveden u Zagrebačkoj železničkoj radionici prema vlastitom projektu, u saradnji sa fabrikom "Končar". Voz su činile dve motorne upravljačnice i dva međuvagona. koji su bili opremljeni za prevoz putnika na dugim putovanjima. S obzirom da je bio izrađen od aluminijuma, voz je jednostavno nazvan "Aluminijski voz".
Ukupno su proizvedena 3 voza: 611-001+616-001+616-002+611-002; 611-003+616-003+616-004+611-004 and 611-005+616-005+616-006+611-006. Vozovi su bili dizajnirani za vožnju na liniji Zagreb - Beograd - Zagreb, no nakon elektrifikacije te linije korišćeni su na pruzi Zagreb - Split. Vožnja tom brdskom prugom teško je oštetila vozove. Aluminijumski voz 611/615-005/006 bio je na poslednjoj popravci u Zagrebačkoj radionici od 25. marta do 25. juna 1971. godine. 1974. godine sva tri voza su povučena iz upotrebe, a nešto kasnije su razrezani.
Tehnički podaci:
Raspored osovina Bo'Bo+2'2+2'2+Bo'Bo
Snaga motora 588 kW/ 800 KS
Vmax: 120 km/h
Ukupno su proizvedena 3 voza: 611-001+616-001+616-002+611-002; 611-003+616-003+616-004+611-004 and 611-005+616-005+616-006+611-006. Vozovi su bili dizajnirani za vožnju na liniji Zagreb - Beograd - Zagreb, no nakon elektrifikacije te linije korišćeni su na pruzi Zagreb - Split. Vožnja tom brdskom prugom teško je oštetila vozove. Aluminijumski voz 611/615-005/006 bio je na poslednjoj popravci u Zagrebačkoj radionici od 25. marta do 25. juna 1971. godine. 1974. godine sva tri voza su povučena iz upotrebe, a nešto kasnije su razrezani.
Tehnički podaci:
Raspored osovina Bo'Bo+2'2+2'2+Bo'Bo
Snaga motora 588 kW/ 800 KS
Vmax: 120 km/h