Reparacija lokomotiva na Šarganskoj osmici
Poslato: 10 Dec 2013, 11:19
Ložačev sin postavio mi je sledeće pitanje:
"Imao bi mnogo pitanja ali neznam sve pronaći na forumu. Prvo. U kakvom je stanju bila parna lokomotiva koja sada vozi na Šarganskoj osmici. Šta je bilo sa klipom i cilindrom. Koliko su zahrđali tj. zapekli za 30 god stajanja. Kako su to rasklopili. Da li je rađeena specijala cilindra ili je piksovano. Sve mi čudno, a i radionica u Smederevu je izašla iz štosa pa su se morali ponovo učiti kako se to remontuje. I još jedno pitanje. Da li klipovi kod parnjače rade paralelno i levi i desni ili jedan malo kasni tako da onog drugog može izbaciti iz gornje ili donje mrtve tačke."
http://www.google.com
"Imao bi mnogo pitanja ali neznam sve pronaći na forumu. Prvo. U kakvom je stanju bila parna lokomotiva koja sada vozi na Šarganskoj osmici. Šta je bilo sa klipom i cilindrom. Koliko su zahrđali tj. zapekli za 30 god stajanja. Kako su to rasklopili. Da li je rađeena specijala cilindra ili je piksovano. Sve mi čudno, a i radionica u Smederevu je izašla iz štosa pa su se morali ponovo učiti kako se to remontuje. I još jedno pitanje. Da li klipovi kod parnjače rade paralelno i levi i desni ili jedan malo kasni tako da onog drugog može izbaciti iz gornje ili donje mrtve tačke."
http://www.google.com