Re: Pruga uzanog kolosjeka Mostar - Čapljina - Dubrovnik
Poslato: 05 Jul 2019, 11:56
Hvala g.mali.paja !!! Znao sam ko će to lepo objasniti Znači kompozicija se penje ka Uskoplju.
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Na dijelu gdje će vlak kasnije proći je i najviši uspon od 28 promila.PECELJ piše:Hvala g.mali.paja !!! Znao sam ko će to lepo objasniti Znači kompozicija se penje ka Uskoplju.
Vlak ide prema Uskoplju. Ubrzo će preći u Hercegovinu. Ispod je magistralni put za Trebinje. U udolini je naselje Župa Dubrovačka. Stajalište Brgat je već prođeno. Cesta koja se vidi prošla je pored crkve svete Ane o čemu sam pisao u postu prije. Tom cestom ide se dalje prema Cavtatu koji se vidi u daljini. Istom cestom se dolazi i u stari grad Dubrovnik sa istočne strane ili se zaobilazi cestom iznad grada. Bijeli nasip sa lijeve strane slike je od hidrocentrale Plat (prije nekoliko mjeseci došlo je do požara u unutrašnjosti iste i 3 čovjeka su poginula). Što da još napišem? Parna vuča je pomalo na izdisaju. Dubrovnik i Zelenika su imali najstarije i najprve lokomotive serije 83 napravljene. One su bile na zasićenu paru i oko pedesetak "ks" su bile slabije od lokomotiva na pregrojanu paru. Zelenička pruga je zatvorena prije 2 godine. I ložionica Dubrovnik je ostala bez tih najstarijih lokomotiva. Lokomotiva 83-118 je na pregrijanu paru nije prije bila u Dubrovniku. Skoro sve te lokomotive na zasićenu paru (83-124 do 83-152) su potpadale pod Direkciju Mostar. Direkcija Mostar imala je ložionice uključivo Konjic pa dalje: Jablanica, Mostar, Čapljina, Zelenika, Dubrovnik, Trebinje, Bileća, Nikšić i Titograd. Na čelu vlaka nije službeni vagon nego teretni. Pretpostavljam da je bilo možda nešto expressa a nije bilo službenog vagona pa je uzet zato teretni?PECELJ piše:Još jedna od istog autora.
Snimak je iz jula 1970.godine a na čelu putničkog voza je lokomotiva JŽ 83-118.
Za lokaciju piše između Brgata i Šumeta. Verovatno kompozicija ide ka Dubrovniku.
Vlak ide prema Uskoplju. Ubrzo će preći u Hercegovinu. Ispod je magistralni put za Trebinje. U udolini je naselje Župa Dubrovačka. Stajalište Brgat je već prođeno. Cesta koja se vidi u daljini prošla je pored crkve svete Ane o čemu sam pisao u postu prije. Tom cestom ide se dalje prema Cavtatu koji se vidi u daljini. Istom cestom se dolazi i u stari grad Dubrovnik sa istočne strane ili se zaobilazi cestom iznad grada. Bijeli nasip sa lijeve strane slike je od hidrocentrale Plat (prije nekoliko mjeseci došlo je do požara u unutrašnjosti iste i 3 čovjeka su poginula). Što da još napišem? Parna vuča je pomalo na izdisaju. Dubrovnik i Zelenika su imali najstarije i najprve lokomotive serije 83 napravljene. One su bile na zasićenu paru i oko pedesetak "ks" su bile slabije od lokomotiva na pregrojanu paru. Zelenička pruga je zatvorena prije 2 godine. I ložionica Dubrovnik je ostala bez tih najstarijih lokomotiva. Lokomotiva 83-118 je na pregrijanu paru nije prije bila u Dubrovniku. Skoro sve te lokomotive na zasićenu paru (83-124 do 83-152) su potpadale pod Direkciju Mostar. Direkcija Mostar imala je ložionice uključivo Konjic pa dalje: Jablanica, Mostar, Čapljina, Zelenika, Dubrovnik, Trebinje, Bileća, Nikšić i Titograd. Na čelu vlaka nije službeni vagon nego teretni. Pretpostavljam da je bilo možda nešto expressa a nije bilo službenog vagona pa je uzet zato teretni?PECELJ piše:Još jedna od istog autora.
Snimak je iz jula 1970.godine a na čelu putničkog voza je lokomotiva JŽ 83-118.
Za lokaciju piše između Brgata i Šumeta. Verovatno kompozicija ide ka Dubrovniku.