Stranica 1 od 1

Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 10 Sep 2015, 15:48
od ivanjz
Na nemačkom forumu železnica data je ova karta mreže pruge u Vojvodini u sezoni 1975/76. Verujem da dana radi verovatno 1/3 nacrtanih,

Dato je i nekoliko fotografija. Među njima putnički voz u stanici Riđica sa lokomotivom JŽ 16-027 na čelu.

http://www.google.com

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 10 Sep 2015, 15:52
od ivanjz
Danas železnička stanica Riđica izgleda ovako.

http://www.google.com

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 11 Sep 2015, 10:05
od ivanjz
Evo nekadašnjih i današnjih pruga u Vojvodini.

http://www.google.com

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 25 Nov 2017, 12:46
od cira-1
"Nekada jedna od najprometnijih ulica u Apatinu,
a danas bleda slika prošlih vremena."
Ovo je možda malo grub opis Železničke ulice, ali verujem da slično mišljenje deli većina onih, koji ovu ulicu pamte u njeno najsvetlije doba. Svojevremeno je apatinska železnička stanica bila jedna od najprometnijih u ovom delu Vojvodine. Vozom, kasnije i šinobusima, putnici, radnici, učenici putovali su do Kupusine, Sombora i dalje u svim pravcima jer su iz Sombora imali vezu ka severu preko Subotice u Mađarsku, zatim za Beograd, Zagreb, itd. Istim trasama išao je i teret. Početkom 21. veka nestali su šinobusi a ubrzo i tzv. "plavi voz" od Apatina do Sombora, jer je na ovoj pruzi dužine 21 km dozvoljena brzina od samo 20km/h kada je reč o putničkom saobraćaju.
Železnički saobraćaj povezivao je svojevremeno i sva sela apatinske opštine sa Apatinom i Somborom, a danas voz stiže jedino do Prigrevice i Sonte. Vremenom je prestajao i teretni saobraćaj na prugama a sve što se nekad prevozilo vagonima, danas se prevozi kamionima.

Železnička stanica u Apatinu.
15.jpg
15.jpg (121.33 KiB) Pregledano 6140 puta
Prethodna studija opravdanosti revitalizacije pruge Sombor-Apatin-Sonta i izgradnja logističkog centra u Apatinu sa lukom i pristaništem, utvrdila je opravdanost revitalizacije pruga na ovom području, prvenstveno zbog teretnog saobraćaja. Revitalizacija bi se odvijala u dve faze. Prva bi bila obnova pruge Apatin-fabrika, koja se naslanja na Robnotransportni centar, do Sonte, a u drugoj fazi bi bila revitalizacija pruge Sombor-Apatin–Sonta.

Sa sajta : Apatinske ulice

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 05 Mar 2019, 11:10
od cira-1
901 001 Kalimero u Titelu.foto Velimir Ivanović
901 001.jpg
901 001.jpg (95.85 KiB) Pregledano 5146 puta

Re: Pruge u Vojvodini nekada i sada

Poslato: 28 Mar 2019, 10:32
od cira-1
Kako danas izgleda nekadašnja železnička stanica Riđica
1.jpg
1.jpg (154.12 KiB) Pregledano 5016 puta
2.jpg
2.jpg (125.68 KiB) Pregledano 5016 puta
Sa JNA foruma