Železničke pruge u Srbiji

Značajne pruge, stanje, fotografije,...
Pošalji Odgovor
Korisnikov grb
presa
Šef stanice
Poruke: 378
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:15
Mesto: Мали Борак
Kontakt:

Železničke pruge u Srbiji

Poruka od presa »

Na zvaničnom sajtu Železnica Srbije postavljena je ova karta sa svim ucrtanim prugama i njihovim brojevima.

Slika

Zanimljivo bi bilo da znamo koje od njih više nisu u funkciji.

sencica

Re: Železničke pruge u Srbiji

Poruka od sencica »

Pruga Vrbas-Becej vise nije u funkciji.

Nenad_Apatin91
Pružni radnik
Poruke: 4
Pridružen: 12 Dec 2013, 18:29
Mesto: Apatin
Kontakt:

Re: Železničke pruge u Srbiji

Poruka od Nenad_Apatin91 »

sencica piše:Pruga Vrbas-Becej vise nije u funkciji.
Takodje i pruga 24 Sombor-Apatin

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 212
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: Železničke pruge u Srbiji

Poruka od Tamcic »

Све послове око изградње ремонта и модернизације пруга добили су странци. Разумем да смо добили кредите али зар неможемо ми сами и наше фирме да обаве тај посао. Чујем да увозимо из Русије 800000 тона шина....

Е сад "да се ја питам" овако бих то решио: Набавимо лепо машине за производњу железничких шина или их направимо (па није то нека свемирска технологија обични ваљци) инсталирамо их у Смедереву, Пожеги или неком другом згодном месту које има ливницу и произведемо количину потребну за 30 до 50 километара пруге.

Истовремено набавимо (или произведемо) машине за производњу бетонских прагова (исто није нека компликована технологија) и инсталирамо их у Косјерићу или Беочину. Покренемо производњу (чујем да нека страна фирма отвара негде погон за производњу у Србији а ми неможемо... у чему је ствар? )

Е сад крене се у обнову неке пруге например Београд Бар и поставимо првих 30 или 50 километара а у исто време организујемо транспорт старих шина у ливницу на претапање и производњу нових шина које се одмах враћају назад и уграђују на пругу. Тако користиш исти материјал и немораш да увозиш шине него рециклираш старе. Такође има много старих вагона а у Краљеву сам видео и много старих неупотребљивих локомотива које се такође могу претопити и искористити за производњу. Пругу одмах градити за велико осовинско оптерећење 22,5 тона и више и за велику брзину а где је могуће и дупли колосек.

Такође покренуо бих електрификацију свих пруга. Већа потреба за електричном струјом довела би до потребе изградње нових електрана и донела посао фирмама које производе електроматеријал (домаћим наравно) и ето посла за све.

Ако неко зна нека напише колико кошта километар вожње на дизел а колико на струју?

Ево линк https://www.youtube.com/watch?v=TXRaXHEKW5E

https://www.youtube.com/watch?v=nr2_5Xjl5FY

https://www.youtube.com/watch?v=EAswt5L6lIg

https://www.youtube.com/watch?v=63R7uBY43YM

ево странаца https://www.youtube.com/watch?v=vzXaqU1bfYI

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Železničke pruge u Srbiji

Poruka od mali.paja »

Da ne otvaram za jedno pitanje posebnu temu onda ovdje postavljam. Gledao sam jedan mali filmić od RTS-a sa Šargana. Primjetio sam da svi nose nove uniforme neke svijetlokrem boje a ne plave i da imaju epolete kako se nosilo nekad na JŽ-u do početka sedamdesetih. Da li je to samo na ovoj turističkoj pruzi ili po cijelom ŽS-u?

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1855
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Železničke pruge u Srbiji

Poruka od mali.paja »

Možda ste neki već i pročitali ovo?

Slika

Slika

Slika

Pošalji Odgovor

Povratak na “Železničke pruge u Srbiji - stanje danas”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju