Prepoznavanje fotografija

Stare razglednice, fotografije, stanice, dokumenta...

Urednik: alend

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5211
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Prepoznavanje fotografija

Porukaod ivanjz » 04 Jul 2018, 16:49

ivanjz piše:Šinobus D261-003. Da li nešto zna o ovom šinobusu?

http://www.google.com


Evo teksta o ovim motornjacima-

http://www.google.com
Prilozi
Danski-Motorni.jpg
Danski-Motorni.jpg (212.4 KiB) Pregledano 112 puta

mali.paja
Direktor železnice
Poruke: 1122
Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
Kontakt:

Re: Prepoznavanje fotografija

Porukaod mali.paja » 04 Jul 2018, 22:43

Ovaj DMG je bio preteča sadašnjeg prigradskog prijevoza u Zagrebu. Bio je poznat po nadimku Zec. Uglavnom je vozio između ZGK i Sesveta? Možda Stanko ima konkretnije i više o ovome?

Korisnikov grb
cira-1
Direktor železnice
Poruke: 1468
Pridružen: 30 Mar 2012, 19:43
Kontakt:

Re: Prepoznavanje fotografija

Porukaod cira-1 » 07 Jul 2018, 09:39

mali.paja je napisao :
Ovaj DMG je bio preteča sadašnjeg prigradskog prijevoza u Zagrebu. Bio je poznat po nadimku Zec. Uglavnom je vozio između ZGK i Sesveta? Možda Stanko ima konkretnije i više o ovome?

Koliko mi je poznato u Zagrebu su bila Ganz-ova kola i njih su zvali Zec i jedna kola su sačuvana u zagrebu

Pozdrav

sdz361
Mašinovođa
Poruke: 158
Pridružen: 02 Apr 2012, 17:19
Kontakt:

Re: Prepoznavanje fotografija

Porukaod sdz361 » 11 Jul 2018, 21:43

cira-1 piše:mali.paja je napisao :
Ovaj DMG je bio preteča sadašnjeg prigradskog prijevoza u Zagrebu. Bio je poznat po nadimku Zec. Uglavnom je vozio između ZGK i Sesveta? Možda Stanko ima konkretnije i više o ovome?

Koliko mi je poznato u Zagrebu su bila Ganz-ova kola i njih su zvali Zec i jedna kola su sačuvana u zagrebu

Pozdrav


cira-1 je u pravu. U Zagrebu je radio Zec tj. Ganzov DMV (JDŽ serija 120), ali i on tek posle II svetskog rata. Kad su nabavljeni 1928.godine Ganzovi su radili u okolini Subotice a početkom tridesetih su prebačeni u Osijek gde su trčali do rata.

DMV 261 tj. teški Danac je isključivo radio u okolini Beograda, najčešće na relaciji do Pančeva. Suprotno optimističkim očekivanjima iz teksta nisu se pokazili baš najbolje. Bilo je dosta problema sa dizel motorom. Posle rata su prebačeni u radionicu Maribor ali nikad nisu popravljeni već su posle nekog vremena kasirani tako da nikad nisu radili u Zagrebu.


Povratak na “Razglednice, fotografije sa motivima železnica, železničke stanice”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost