Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Sve vezano za istoriju železnica u Srbiji
Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 5062
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod PECELJ » 16 Maj 2015, 11:01

Da pokušam g.colicdusan325.
Pogledao sam malo moju arhivu i na osnovu tendera(četvoroosovinski) i ostalih detalja čini mi se da je u pitanju serija 20 ?
Koja je nagrada ako sam pogodio ? :D Jel može jedna slika iz Bijeljine. ;)

colicdusan325
Vozovođa
Poruke: 285
Pridružen: 03 Apr 2012, 19:26
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod colicdusan325 » 16 Maj 2015, 12:01

Postovanje g,PECELJ.Nisam ja sumnjao u vase dobro oko.A sto se tice Bijeljine ,potrudicu se. ;) :oops:

Korisnikov grb
ivanjz
Uber minister
Poruke: 5543
Pridružen: 30 Mar 2012, 11:18
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod ivanjz » 08 Sep 2016, 11:44

Železnička stanica u Prokuplju prilikom jednog dočeka Predsenika Titat.

Izvor: MIJ

http://www.google.com
Prilozi
Prokuplje.jpg
Prokuplje.jpg (106.68 KiB) Pregledano 498 puta

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 212
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tamcic » 03 Dec 2016, 22:25

Другог децембра путовао сам овом пругом од Мердара до Ниша. Сутра путујем назад. Слике и утиске поставићу за неколико дана кад дођем кући.

Korisnikov grb
PECELJ
Uber minister
Poruke: 5062
Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod PECELJ » 10 Dec 2016, 11:46

Putnički voz na čelu sa lokomotivom serije JŽ 01-xxx , negde između Niša i Prištine. Snimak iz 1979.godine.

Nis-Pris.79 2.jpg
Nis-Pris.79 2.jpg (239.27 KiB) Pregledano 457 puta

Izvor : Đžon Filips

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 212
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tamcic » 15 Dec 2016, 23:43

Другог децембра сам путовао овом пругом од Мердара до Ниша. Воз по реду вожње долази на Мердаре у 11.10 а полази у 11.30. Дошао је чак 10 минута раније а из воза је изашло неколико путника. Ја сам био једини путник на станици. Од Мердара до Куршумлије на свакој станици и стајалишту било је по 1-2 путника. Возила ме је дизелмоторна гарнитура 711-009. Општи утисак је да је гарнитура лоше одржавана. Седишта су прљава и флекава, прозори нису очишћени а тоалет је зарђао и прљав. Гарнитура је нова а врата тоалета не могу да се закључају. Причају ми кондуктер и машиновођа да су флекава седишта од некакве смесе што је фабрички уграђена у седишта као против пожарна заштита а наши су по пријему гарнитура требали да скину заштитну фолију са паковања. После неког времена паковање те смесе треба заменити. Наши вероватно са намером да оргинално паковање дуже траје нису скинули фолије па је смеса овлажила пробила фолију и уфлекала седишта. За тоалет кажу да немају одговарајућа средства него чисте киселином па је зато зарђала унутрашњост. Од Мердара до Куршумлије пруга је у нешто бољем стању у односу на остатак. Брзине су од 30 до 50 на сат. Главни проблем су лоши спојеви шина па се гарнитура прилично тресе. У Куршумлији је пауза од 20 минута. Машиновођа мења управљачницу како би наставио вожњу према Прокупљу и Нишу. Пруга је у катастрофалном стању. Брзина не прелази 40 али спојеви шина су у катастрофални и воз се тресе више него од Мердара до Куршумлије.Пруга је сва некако ћошкаста а шине кривудаве. Тако је до станице Плочник. Од Плочника је ситуација нешто боља али брзина пада на 30. До Прокупља само на два места воз иде брже. Индустријски колосеци који се виде са стране код Прокупља су толико запуштени да је на средини једног од њих никло дрво и има око 40 цм у пречнику. Од Прокупља до Дољевца брзина се пење до 50. Пруга је сва зарасла у траву па понекад сам имао утисак да возимо по ливади. и овде има лоших спојева али мање него на предходним деоницама. Од Дољевца вози се сређеним колосеком па су и брзине одговарајуће. Без обзира на све вожња је била пријатна а воз није каснио. Путника је било више од Куршумлије а нарочито од Прокупља. Имам доста фотографија па ћу наредних дана постављати. За вечерас толико.

Станица Мердаре

Slika

Slika

Станица Мердаре чекаоница

Slika

Поглед према Куршумлији

Slika

Поглед према Подујеву
Slika

Воз у станици Мердаре
Slika

Slika

Стајалиште Васиљевац

Slika

Tanka vatra
Ložač
Poruke: 114
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tanka vatra » 16 Dec 2016, 12:15

Sve čestitke za odličan putopis,dragi kolega Tamcic!
Sa nestrpljenjem očekujem nastavak,obzirom da jeu pitanju jedna veoma atraktivna pruga,naročito
deo od Kuršumlije do Merdara,nekada i do Podujeva.
Imam jedno pitanje : dali Vam je poznato kada je ponovo urađen 2. kolosek,jer je isti bio demontiran
tokom ili krajem 70 - tih godina prošlog veka?

Tanka vatra
Ložač
Poruke: 114
Pridružen: 03 Jan 2016, 19:34
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tanka vatra » 16 Dec 2016, 12:16

Da pojasnim u vezi 2. koloseka - mislim na stanicu Merdare.

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 212
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tamcic » 16 Dec 2016, 22:42

Хвала господине Танка Ватра.

Што се тиче другог колосека у станици Мердаре не знам кад је монтиран. Видим да није у употреби.

Да наставим са фотографијама....

Између станица Васиљевац и Косанчић Иван је кружни тунел који трасу заокрене ѕа 180 степени.

Станица Косанчић Иван

Slika

Slika

Tamcic
Vozovođa
Poruke: 212
Pridružen: 13 Feb 2014, 15:28
Kontakt:

Re: Pruga Niš - Prokuplje - Priština - Kosovo Polje

Porukaod Tamcic » 16 Dec 2016, 23:02

Станица Косаница

Slika

Станица Косаничка Рача

Slika

Станица Дешишка

Slika

Станица Рударе

Slika

Slika


Povratak na “Istorija pruga normalnog koloseka u Srbiji”

Ko je na vezi

Korisnika pregleda ovaj forum: Google [Bot] i 1 gost

cron