Lokomotive serije JŽ 116
Poslato: 18 Maj 2015, 11:36
Tehnični podaci ove serije :
Proizvajalec država : STEG, Dunaj Avstrija
Leto izdelave : 1910
Prvotna oznaka : kkStB 229.91
Tovarniška št. : 3730
Tip : 1C1t n2v
Moč : 370 kW
Največja hitrost : 80 km/h
Dolžina : 11,766 m
Višina : 4,568 m
Teža : 50,5 t
Osni pritisk : 14 t
Premer:
- pogonskih koles : 1574 mm
- tekalnih koles : 870 mm
Premer parnega valja : 420/650 mm
Hod parnega bata : 720 mm
Površina rešetke : 2 m2
Ogrevalna površina : 106,1 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Heusiger-Golsdorf
Tip zavor : redkozračna
Lokomotive te serije vukle su uglavnom putničke vlakove u Sloveniji i na prugama u Istri. Na područje Hrvatske vozile su preko Metlike do Karlovca, a u Istri su vozile većinom na pružnom odvojku Kanfanar – Rovinj, i to do ukidanja prometa na njemu 1966. Nakon II. svjetskoga rata, a osobito od 1955, lokomotive te serije koje su ostale bile su dodijeljene željezničkoj direkciji u Zagrebu i nalazile se na inventarskom stanju ložionica u Sisku i Capragu. Vučom teretnih vlakova puno su pridonijele obnovi industrije u Hrvatskoj.
Lokomotive serije JDZIJZ 116 imale su univerzalnu namjenu u prometu. Dugo godina bile su građene u dvojnom sustavu, i to kao lokomotive na zasićenu paru i kao lokomotive na pregrijanu paru. Njihove druge posebnosti bile su plosnati, a potom okrugli parorazvodnici, kormilo Heusinger-Golsdorf i jednostavna vakuumska kočnica Hardy. Jedna od posebnosti tih lokomotiva bili su tenderi različite duljine, i to nakon naknadne izmjene položaja zračne pumpe i ugradbe cilindra s okruglim parorazvodnikom.
Proizvajalec država : STEG, Dunaj Avstrija
Leto izdelave : 1910
Prvotna oznaka : kkStB 229.91
Tovarniška št. : 3730
Tip : 1C1t n2v
Moč : 370 kW
Največja hitrost : 80 km/h
Dolžina : 11,766 m
Višina : 4,568 m
Teža : 50,5 t
Osni pritisk : 14 t
Premer:
- pogonskih koles : 1574 mm
- tekalnih koles : 870 mm
Premer parnega valja : 420/650 mm
Hod parnega bata : 720 mm
Površina rešetke : 2 m2
Ogrevalna površina : 106,1 m2
Tlak v kotlu : 14 bar
Tip krmiljenja : Heusiger-Golsdorf
Tip zavor : redkozračna
Lokomotive te serije vukle su uglavnom putničke vlakove u Sloveniji i na prugama u Istri. Na područje Hrvatske vozile su preko Metlike do Karlovca, a u Istri su vozile većinom na pružnom odvojku Kanfanar – Rovinj, i to do ukidanja prometa na njemu 1966. Nakon II. svjetskoga rata, a osobito od 1955, lokomotive te serije koje su ostale bile su dodijeljene željezničkoj direkciji u Zagrebu i nalazile se na inventarskom stanju ložionica u Sisku i Capragu. Vučom teretnih vlakova puno su pridonijele obnovi industrije u Hrvatskoj.
Lokomotive serije JDZIJZ 116 imale su univerzalnu namjenu u prometu. Dugo godina bile su građene u dvojnom sustavu, i to kao lokomotive na zasićenu paru i kao lokomotive na pregrijanu paru. Njihove druge posebnosti bile su plosnati, a potom okrugli parorazvodnici, kormilo Heusinger-Golsdorf i jednostavna vakuumska kočnica Hardy. Jedna od posebnosti tih lokomotiva bili su tenderi različite duljine, i to nakon naknadne izmjene položaja zračne pumpe i ugradbe cilindra s okruglim parorazvodnikom.