Stranica 3 od 6
Re: Sipska vuča
Poslato: 19 Mar 2016, 21:41
od mali.paja
Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
Re: Sipska vuča
Poslato: 22 Mar 2016, 17:15
od PECELJ
mali.paja piše:Da li su početna i krajnja stanica imale kakva imena i koliko je kolosijeka bilo na njima i koje dužine?
Imate dosta toga opisano na prvoj strani a mislim da će Vam i ovo donekle pomoći :
http://solair.eunet.rs/~pecaj/s_kanal.htm
http://www.itinereri.org/itinereri/infr ... index.html
Re: Sipska vuča
Poslato: 09 Apr 2016, 09:29
od zokivoz
Lokomotiva 30-031.
Re: Sipska vuča
Poslato: 08 Avg 2016, 11:06
od PECELJ
Sipski kanal sa kolosecima :
- Sipski kanal.jpg (100.56 KiB) Pregledano 4182 puta
Re: Sipska vuča
Poslato: 10 Jun 2017, 21:00
od cira-1
Skretnica na pruzi Sipskog kanala
- Untitled-3.jpg (36.96 KiB) Pregledano 4026 puta
Re: Sipska vuča
Poslato: 07 Avg 2017, 12:40
od ivanjz
Lokomotiva 30-021. Ove lokomotive nisu nosile JŽ. Koja je bila?
http://www.google.com
Re: Sipska vuča
Poslato: 07 Avg 2017, 18:27
od Tanka vatra
СЛВ - SLV = Sipska Lokomotivska Vuča.
Nije mi poznato koji je bio poslovni odnos JŽ - SLV,verovatno su JŽ ustupale lokomotive na bazi zakupa.
Re: Sipska vuča
Poslato: 08 Avg 2017, 18:46
od ivanjz
Hvala gospodine Tanka vatra na brzom odgovoru.
Re: Sipska vuča
Poslato: 15 Avg 2017, 00:55
od mali.paja
Ovdje je zadnje pitanje bilo u kakvom su odnosu bile JDŽ i SLV? sdz631 je u tekstu o lokomotivama serije 79 nešto napisao. 2 lokomotive serije 30 su zamjenjene sa lokomotivama serije 79. Poslije '45 su lokomotive serije 79 jednostavno prisvojene od strane JDŽ-a. Da li postoji kakav trag da nije to bila "dogovorna" zamjena?
Malo sam proučavao prethodne stranice pa imam pitanja?
Već sam bio pitao o imenima stanica. Nisam nigdje našao podatak.
Kad se lokomotiva vraćala nakon izvršenog šlepanja broda trebalo je negdje kakvo križanje napraviti?
Da li je na toj pruzi bio sličan sistem rada kao na JŽ? Ovdje mislim otpravnici vlakova, traženje dopuštenja itd?
Vagon koji je vula lokomotiva! Kakav je bio vagon? Dvo, tro, četvoroosovac? Ima li gdje kakava dobra slika samog vagona?
Osovinski pritisak pruge? Pretpostavljam da je vagon morao biti dosta težak jer kod šlepanja ako je lagan bi ga šlep povukao?
Tko je održavao prugu? JDŽ/JŽ ili je SLV imala svoj ZOP?
Da li je dolazilo do plavljenja pruge kod velikih vodostaja i poplava Dunava?
Ako se dobro sjećam postojao je i neki dokumentarac o SLV? Možda se može nabaviti?
Molio bih da mi netko pokuša odgovoriti!
Re: Sipska vuča
Poslato: 17 Avg 2017, 12:55
od ivanjz