Lokomotive serije JŽ 22
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1879
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Lokomotive serije JŽ 22
Zagreb Glavni kololdvor mislim da su zadnji dani travnja (aprila) '76. Vlak broj 3356 Zagreb-Zabok-Gornja Stubica/ Krapina-Rogatec ili Đurmanec. Jedna napomena. Rogatec je prvi kolodvor u Sloveniji na pruzi od Krapine prema Celju dok je Đurmanec na istoj pruzi posljednji u Hrvatskoj. Davno je to bilo pa se ne sjećam baš precizno? Vlak se inače u Zaboku dijelio i sa istom lokomotivom je produžavao prema Krapini a za G.Stubicu je vozila dalje serija 51 ostatak vagona.
Vlak broj 3308, Zagreb-Budinšćina. Desno se vidi FIAT. On je vozio vlak na relaciji Zagreb-Dobova-Zagreb. Po povratku iz Dobove vozio je oko 18 sati za Zidani Most i Celje.
Ove prve dvije slike su nastale oko 14.30 do 15.10.
Ova je isto ZGK negdje prva polovina sedamdesetih.
Vlak broj 3308, Zagreb-Budinšćina. Desno se vidi FIAT. On je vozio vlak na relaciji Zagreb-Dobova-Zagreb. Po povratku iz Dobove vozio je oko 18 sati za Zidani Most i Celje.
Ove prve dvije slike su nastale oko 14.30 do 15.10.
Ova je isto ZGK negdje prva polovina sedamdesetih.
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8309
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
-
- Šef stanice
- Poruke: 422
- Pridružen: 29 Maj 2012, 10:18
- Kontakt:
-
- Direktor železnice
- Poruke: 1879
- Pridružen: 09 Jul 2012, 11:38
- Kontakt:
Re: JŽ 22
Ovo je nastalo 1991. krajem proljeća ili početkom ljeta. Ovo nije putnički vlak. Ovo putnički se odnosi da nije neki redoviti vlak. To je muzejska lokomotiva sa muzejskim vagonima. Vide se televizije koje snimaju taj događaj. Vlak je vozio na relaciji ZGK-Gornja Stubica. Vozio je subotom i nedeljom 1991. preko ljeta. Kasnije je vozio samo u posebnim prilikama. Ja sam se vozio jedanput na proslavu u Sloveniju. Išla je lokomotiva sa 2 vagona u Ljubljanu pod parom. Iz Ljubljane je sa Mađarskom lokomotivom MAV 302 (JŽ-03) i MAV muzejskim vagonima + HŽ-ovim vukla vlak za Kočevje na godišnjicu otvorenja pruge. Drugi vlak je bio sastavljen od SŽ muzejske garniture sa lokomotivama serije 17 i 03. Lokomotiva je bila i na lok paradi u Celju povodom 150 godina prve pruge u Sloveniji. Bila je i u Istri. Vozila je i neki vlak mladih iz Zagreba za Graz preko Varaždina. Ostalo baš i nije previše vozila. Kasnije je data u Botovo kao izvor pare u praonici teretnih vagona. Struka je bila protiv toga i ako nisu smjeli i po zakonu dati muzejska sredstva za to. Tamo su je do daske uništili. Zatvaranjem praonice u Botovu lokomotiva je prevežena u Slavonski Brod i uglancana. Nije više sposobna za obnovu ali lijepo izgleda. Smještena je u ŽM. Tamo je bilo nekoliko krađa sa lokomotiva jer nitko ne čuva to. Došli ljubitelji sekundarnog otpada.
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 1 gost