Slovenija
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Muzejski primerak nekadašnjeg putničkog vagona u ILIRSKOJ BISTRICI u Sloveniji :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Stara razglednica železničke stanice HRPELJE_KOZINA (pre WW I) na pruzi Divača-Kozina-.............
Detalj sa stanice :
Detalj sa stanice :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Železnička stanica MARIBOR :
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 36
- Pridružen: 23 Okt 2021, 04:42
- Kontakt:
Re: Slovenija
Nekadašnji župan Hrpelje Kozine je bio strastveni zbiratelj starih razglednica . Kako je isti bio i vlasnik lokalno poznate pivovare i restorana razglednice su bile izobješene po zidovima.
Nekad i nekad 1904 i 2004
Nekad i nekad 1904 i 2004
- Prilozi
-
- scan0002.jpg (697.94 KiB) Pregledano 956 puta
-
- scan0001.jpg (749.78 KiB) Pregledano 956 puta
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Stara fotografija železničke stanice CEROVLJE na pruzi Divača-Pula :
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Železnički most "Solkan" kod stanice Nova Gorica a na pruzi ka Jesenicama :
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 36
- Pridružen: 23 Okt 2021, 04:42
- Kontakt:
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
- PECELJ
- Uber minister
- Poruke: 8278
- Pridružen: 01 Apr 2012, 18:47
- Kontakt:
Re: Slovenija
Stara razglednica vijadukta kod BOROVNICE na pruzi Ljubljana-Postojna-.................
Za vreme WW II je srušen pa su Nemci napravili zaobilaznu prugu.
Za vreme WW II je srušen pa su Nemci napravili zaobilaznu prugu.
- Prilozi
-
- BOR.jpg (318.98 KiB) Pregledano 829 puta
-
- Nadzornik pruge
- Poruke: 36
- Pridružen: 23 Okt 2021, 04:42
- Kontakt:
Re: Slovenija
Od tog veličanstvenog viadukta danas je kao spomenik ostao sačuvan samo jedan stup. Viadukt je građen na močvirnom ljubljanskom barju i graditelji su imali velike probleme kod gradnje a i željezničari kod eksploatacije jer se je zbog velike težine i močvirja sasjedao. Već prije rata su brzine preko viadukta bile smanjene na 20 km/h i već se tada razmišljalo o novoj trasi. Rat je sve samo pospješio. Viadukt je prvo rušila jugoslovenska vojska pri povlačenju 1941 a talijani su brzo postavili metalnu konstrukciju koju su uništili saveznici bombardiranjem.
- Prilozi
-
- DSC_0008.JPG (562.97 KiB) Pregledano 809 puta
Ko je na vezi
Korisnika pregleda ovaj forum: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta