Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište
Poslato: 16 Mar 2017, 18:46
Uzdužni profil pruge dionice
Koran – Stambulčić – Sjetlina – Prača.
Koran – Stambulčić – Sjetlina – Prača.
Forum putnika i ljubitelja železnica
https://www.zeleznice.in.rs/forum/
Nema potrebe da proveravate. Dokaz je ova karta Kraljevine SHS iz 1922,godine. Jasno se vidi šta je pripadalo Srbiji.Jaguar piše:Provjerit ću ovo:
Mislio sam da današnje bosanskohercegovačko naselje Vardište, nikad nije bilo u Srbiji. Od 1463. godine, područje tog naselja sigurno nije bilo u Srbiji, a ne znam je li bilo u sastavu DespotovinePECELJ piše:Posle WW I Vardište je pripalo Srbiji
Javni saobraćaj? I sve šumske pruge (privatne) koje nisu bile pod upravom državnih željeznica su morale imati ili bolje reći održavati i prijevoz putnika. Tarife za putničku kartu su morale biti javne. A što je to nego javni prijevoz. A i velika većina tih šumarija je bila državna. Za svaki vozni red se morala dobiti i suglasnost od države. Tko je od državnih institucija to odobravao, pretpostavljam Ministarstvo prometa? I danas kod amenovanja voznih redova svoju suglasnost daje Ministarstvo unutrašnjih poslova (policija) i Ministarstvo financija. Zašto ova 2 ministarstva moraju dati suglasnost? Vjerovatno oni na kraju formalno to potpisuju ali u nekim stvarima susdjeluju u izradi. Policiju se mora tražiti vremena potrebna za preglede kod nekih vlakova (granica). Isto tako je slično i kod carine (kod nas u HR oni potpadaju pod Ministarstvo financija.PECELJ piše:Da je pisac knjige u navedenom delu teksta dodao "u to vreme 1906.godine", sve bi bilo jasno i tačno.
"Kod Stambulčića se izdizala na 939,8 m nadmorske visine, i to je bila ( u to vreme 1906.godine ) najviša tačka pruge na prostoru buduće Jugoslavije građena za javni saobraćaj. Viših nadmorskih visina bile su neke pruge građene kao šumske."