Stranica 88 od 88

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 29 Apr 2023, 12:39
od Hum
Недостаје аргумент за тврђење да је на првој слици станица Сарајево. Ништа не значи ако се само напише: "у то будите потпуно сигурни".
colicdusan325 piše: ... što se tiče fotografije, u pitanju je stanica Sarajevo ... u to budite potpuno sigurni ...
Аргументи за Сарајево би могли да буду, на пример, овакви:

* На другој слици лево се види ограда од фабрике "Васо Мискин Црни", а у позадини је иста она шумица, која се види у позадини прве слике.

* На трећој слици испред стрехе је иста она расветна бандера, која се на првој слици види иза браника локомотиве.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 26 Okt 2023, 12:03
od PECELJ
Dežurna partija mašinovođa i ložača ložionie VIŠEGRAD 1956. g.

Lokomotiva je JŽ 85-029-

Dežurna partija ložionie Višegrad, 1956. g..jpg
Dežurna partija ložionie Višegrad, 1956. g..jpg (151.59 KiB) Pregledano 2382 puta
Izvor : T.N.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 17 Nov 2023, 13:45
od PECELJ
Parna lokomotiva JŽ 83-017 u ložionici VIŠEGRAD , 1974. godine :

Parna lokomotiva 83-017 u ložionici Višegrad, 1974. g.jpg
Parna lokomotiva 83-017 u ložionici Višegrad, 1974. g.jpg (54.3 KiB) Pregledano 2276 puta
Izvor :T-N.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 17 Nov 2023, 15:25
od colicdusan325
a tender od lokomotive serije 85.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 17 Nov 2023, 23:38
od mali.paja
Ja bih tekao da je slika ipak malo mlađa ili starija? Mlađa je u odnosu na prošlo vrijeme jer bi ovo bilo negdje '77 možda i kasnije. Starija je jer je 3-4 godine više od '74. Zašto to TVRDIM? Dana 01.05.1975. vozio sam se vlakom iz Ustiprače do Foče. Vlak je vukla lokomotiva 83-017 sa malim dvoosovinskim tenderom. Ja i društvo smo ostali u Foči a lokomotiva je produžila sa vlakom prema Miljevini. Imam i brojeve tih vlakova. Dok smo mi u Foči na stanici sjedili i čekali vlak natrag došla je milicija i legitimirala nas. Bio je jedn mladi milicaja, ugodan i pristojan. Moje društvo je imalo tada pismeno odobrenje od ŽTP-a Sarajevo da možemo slobodno slikati od Sarajeva do Višegrada. Kako nam vozni red nije odgovarao da idemo u Višegrad skrenuli smo prema Foči. Naime nismo išli u Višegrad jer nam nije odgovarao vozni red, ne bi se mogli isti dan vratiti. Morali smo prespavati tu noć u Sarajevu kako bi ujutro 02.05.1974. krenuli rano prema Dubrovniku sa vlakom broj 741, Kozara (Ljubljana-Ploče). Od ŽTP-a Zagreb imali smo besplatne karte do Dubrovnika a za Višegrad/Foču smo trebali iste kupiti. Kako smo bili na knap transferom (tramvaj) prema Alipašinpm Mostu polaznom uskotračnom kolodvoru i slikanjem odlučili smo karte kupiti kod konduktera. Uglavnom iste nismo kupili nego smo kondukteru nešto dali i on nas je pustio da se vozimo. Već sam napisao da milicajac bio kulturan i mi smo čekali motorni vlak iz Sarajeva kojim se natrag vraćamo. U međuvremenu se sa Miljevine spustio vlak koji je vukla lokomotiva 83-017. Za ovj MOT 802 iz Foče do Sarajeva smo kupili uredno karte i bila je obavezna rezervacija. Dosta brzo smo stigli u Sarajevo i vlak nije stajo puno, uglsvnom je bio kao neki poslovni. Pruga prema Dubrovniku je ukinuta '76. a do Višegrada je radila još ako se ne varam do '78.? Nakon ukidanja pruge lokomotiva 83-017 je dobila veliki tender kako bi mogla duže raditi kod trganja ukinute pruge. Sa strane se na lijevoj strani slike vidi i kako su vagoni bez osovina i kako se režu. Nakon zavrešenog trganj, paranja pruge lokomotiva 83-017 je sa velikim tenderom trunula na livadi. Onda se netko sjetio da bi bilo dobro za vožnju na Šarganu imati i lokomotivu serije 85 sa velikim tenderom. Onda su lokomotivu 83-017 otpremili u Čačak a od tamo uzeli lokomotivu 83-005 i sa ovim velikim tenderom otpremili u Šinovoz-Zrenjanin. I na žalost nestade veliki tender i lokomotiva 85-005.
Umjesto lokomotive 83-017 u Višegradu je završila normalnotračna lokomotiva serije 125 gdje i dans stoji i na kojoj uzgajaju cvijeće. Najdivnije je da u Višegradu nije bilo nikad normalne pruge.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 29 Dec 2023, 13:52
od PECELJ
Telegrafisti železničke stanice VIŠEGRAD.

,Snimljeno 1960. godune.

Telegrafisti stanice Višegrad, 1960. g..jpg
Telegrafisti stanice Višegrad, 1960. g..jpg (146.59 KiB) Pregledano 2070 puta
Izvor : T.N.

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 17 Feb 2024, 12:43
od PECELJ
Parna lokomotiva serije JŽ 85-008 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO :


Parna lokomotiva serije 85-018 na stanici Sarajevo..jpg
Parna lokomotiva serije 85-018 na stanici Sarajevo..jpg (71.13 KiB) Pregledano 1790 puta
Izvor : T.N..

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 25 Mar 2024, 14:28
od PECELJ
Pruga kroz DEBELO BRDO u Sarajevu. Snimljeno 1905.godine.

Ako neko zna lokaciju, verovatno pre stanice Bistrik ?

589_001 Sarajevo bahn strecke railway line from Debelo Brdo used 1905.jpg
589_001 Sarajevo bahn strecke railway line from Debelo Brdo used 1905.jpg (542.4 KiB) Pregledano 1565 puta
Izvor : ebay

Re: Istočna pruga Sarajevo-Ustiprača-Višegrad-Vardište

Poslato: 26 Apr 2024, 12:48
od PECELJ
Parna lokomotiva serije JŽ 85-021 na čelu kompozicije u stanici SARAJEVO .

Snimak iz 1958.godine.

Željeznička stanica Sarajevo 1958..jpg
Željeznička stanica Sarajevo 1958..jpg (163.36 KiB) Pregledano 1440 puta
Izvor : Fb