Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
1884.godina-prva privremena železnička stanica Beograd :
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Izgrađena je nova zgrada žel.stanice Beograd (u pozadini, pored Pošte, se vidi i stara):
1928. godine, otvaranjem pruge Beograd-Obrenovac, na peronu je izgrađen prvi levi kolosek za polazak i odlazak vozova uzanog koloseka : Zbog povećanog prometa izgrađen je još jedan levi kolosek. Na slici je lokomotiva serije 84 na čelu kompozicije :
1928. godine, otvaranjem pruge Beograd-Obrenovac, na peronu je izgrađen prvi levi kolosek za polazak i odlazak vozova uzanog koloseka : Zbog povećanog prometa izgrađen je još jedan levi kolosek. Na slici je lokomotiva serije 84 na čelu kompozicije :
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
To se lepše vidi na sledećim slikama :
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Grafik "stanice-vreme" za putničke vozove na relaciji Beograd-Sarajevo i obratno :
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Zahvaljum g. CIRI-1 na predhodnoj dopuni.
Mislim da su sve predhodne slike iz stanice Beograd sa ugašenog foruma www.zovspozega......
Mislim da su sve predhodne slike iz stanice Beograd sa ugašenog foruma www.zovspozega......
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Grafički prikaz trase pruge Beograd (Beograd Sava)- Sarajevo :
-nastaviće se-
-nastaviće se-
Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
-nastavak-
-nastaviće se-Re: Pruga uskog koloseka Beograd-Čukarica-Obrenovac
Red vožnje iz predratnog perioda :
Zanimljivo je pogledati kolono 2 ovog reda vožnje. U pitanju je motorni voz DMU801 koji npr. razdaljinu od BGD do Lajkovca prelazi za 1,5 h sa prosečnom brzinom od preko 50 km/h.
To danas, posle 80 godina, ne može da ostvari BEOVOZ na istoj relaciji
Do Sarajeva mu je bilo potrebno 9,5 h a do Dubrovnika 16,5 h ( oko 750 km). Znači izvrsnih oko 45 km/h.
Mislim da je saobraćao do početka rata a posle rata je izgubio značaj izgradnjom pruge Šamac-Sarajevo i bržom vezom iz BGD.
Zanimljivo je pogledati kolono 2 ovog reda vožnje. U pitanju je motorni voz DMU801 koji npr. razdaljinu od BGD do Lajkovca prelazi za 1,5 h sa prosečnom brzinom od preko 50 km/h.
To danas, posle 80 godina, ne može da ostvari BEOVOZ na istoj relaciji
Do Sarajeva mu je bilo potrebno 9,5 h a do Dubrovnika 16,5 h ( oko 750 km). Znači izvrsnih oko 45 km/h.
Mislim da je saobraćao do početka rata a posle rata je izgubio značaj izgradnjom pruge Šamac-Sarajevo i bržom vezom iz BGD.
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju